Hey ,
Ik heb sinds 4 maanden een vriendin en ik heb het immense probleem moeten meemaken dat ze me vanalles vertelde dat niet waar was ( dingen dat ze meegemaakt had over incest , overlijden van familie enzo ) en dat is uitgekomen dat dat niet waar is enja ok , ik denk van wij houden van elkaar dus dat is echt geen probleem ... Denk ik ook nog steeds , maar tegelijk merk ik ook dat ze heeeel bang is voor de dood en heel snel schrik heeft van dingen en heel snel schrikt . Vandaag heb ik opgemerkt dat ze heeeeel moe was omdat ze altijd dezelfde n8merrie maakte , nu begint ze daar steeds hevig van te woelen en te bibberen , ze was verschillende keren naast mij in slaap gevallen en begon zo te woelen dat ze me zeer kon doen , leek op een epilepsie aanval maar het was dus weldegelijk een n8merrie , nu weet ik echt niet wat te doen ze heeft dat wel 10 keer voorgehad en ik ze wil echt geen hulp , omdat ze denkt dat iedereen haar als gek gaat afstempelen of haar niet ga geloven , wat kan ik hieraan doen ? of wat helpt aan die dromen ?
Alvast bedankt voor je tijd !
Not2