Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 18:10
not2secure4u
not2secure4u is offline
Hey ,

Ik heb sinds 4 maanden een vriendin en ik heb het immense probleem moeten meemaken dat ze me vanalles vertelde dat niet waar was ( dingen dat ze meegemaakt had over incest , overlijden van familie enzo ) en dat is uitgekomen dat dat niet waar is enja ok , ik denk van wij houden van elkaar dus dat is echt geen probleem ... Denk ik ook nog steeds , maar tegelijk merk ik ook dat ze heeeel bang is voor de dood en heel snel schrik heeft van dingen en heel snel schrikt . Vandaag heb ik opgemerkt dat ze heeeeel moe was omdat ze altijd dezelfde n8merrie maakte , nu begint ze daar steeds hevig van te woelen en te bibberen , ze was verschillende keren naast mij in slaap gevallen en begon zo te woelen dat ze me zeer kon doen , leek op een epilepsie aanval maar het was dus weldegelijk een n8merrie , nu weet ik echt niet wat te doen ze heeft dat wel 10 keer voorgehad en ik ze wil echt geen hulp , omdat ze denkt dat iedereen haar als gek gaat afstempelen of haar niet ga geloven , wat kan ik hieraan doen ? of wat helpt aan die dromen ?

Alvast bedankt voor je tijd !

Not2
Oud 08-02-2005, 18:23
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Dit wil je niet horen maar,

zoek hulp
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:28
not2secure4u
not2secure4u is offline
heel slim , maar als dat nu niet de eerste oplossing is , ik wil graag de oorzaak kennen , of dit een ziekte is dit extreem dromen enzo ... Of iets waar ik houvast aan heb want ik zou het graag zelf ook begrijpen wat er mis is ...

Bedankt hoor
Oud 08-02-2005, 18:44
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Ik begrijp het wel, maar besef wel waar je mee bezig bent. Misschien sleurt ze jeouw wel mee. Echt begrijpen doe je haar toch niet, aangezien je je zelf niet zo voelt. Ik heb het ook ooit eens geprobeert bij een (zwaar) psychisch meisje, en werd er toen niet echt vrolijk van...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:48
not2secure4u
not2secure4u is offline
Of het me vrolijk maakt of niet denk ik dan , als ik er haar uiteindelijk mee kan helpen , diegene dat je liefhebt , geeft dat wel een voldaan gevoel , naar mijn mening dan

Not2
Oud 19-03-2005, 22:22
mrieke
mrieke is offline
ik snap heel goed dat je haar wilt helpen, ik heb ongeveer een keer hetzelfde meegemaakt.
Ze was gewoon een goeie vriendin van mij, altijd er lief en vrolijk. Maar dat werd langzaam maar zeker steeds vreemder. Ze vertelde veel leugens, ook over incest, verkrachtig enzo. Het heeft ongeveer 2 jaar geduurd en ik ben er bijna aan onder door gegaan. Ik dacht we zijn vrienden en ik moet er voor haar zijn. Maar dat kan je niet alleen.
Je moet echt hulp zoeken dat is het beste voor haar en ook voor jou! Van die dromen weet ik niet, het kan daar natuurlijk ook te maken mee hebben.
Maar als ik jou was zou ik echt hulp zoeken want niemand heeft er wat aan als jij er straks ook aan onderdoor gaat.

Sterkte,

Kus mrieke

Regels voor berichten