Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2005, 21:42
billg
billg is offline
Ik vond vandaag een nieuwe maildienst... misschien is het geen nieuws maar kijk eens op www.checkjemail.nl . Het is echt vet relaxed... 15 mb ruimte ipv die belachelijke 2 van HM . Je kunt net als met outlook ook al je pop-mail binnen halen enzo. Kost allemaal geen rooie cent, ben benieuwd of dat zo blijft.

Vond het best chill, aangezien onze hanzehogeschool mailserver zo mega traag is. Nu haal ik mijn @st.hanze.nl mail gewoon via deze site binnen.

Nouja.. spread the word: www.checkjemail.nl

Greetz

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 21:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2005, 22:02
freyk
freyk is offline
Je kent zeker gmail niet....

Alweer zo'n tiswah topic voor de toekomstige tiswah topic.
Oud 18-03-2005, 22:04
billg
billg is offline
Voor zover ik weet is er bij Gmail toch een limiet van het aantal POPacounts? Daar dus niet. Met wat domeinen en verschillende providers verzamel ik toch al gauw zo'n 8 mailadressen.

Kun je met Gmail uberhaupt wel POPmail binnenhalen?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 22:50
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik heb 250mb voor hotmail
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 23:13
twain4me
twain4me is offline
kansloos

gmx 1 gb met pop3 toegang en ander kewl spul...
Gmail 1gb
hotmail 250
yahoo 250
etc etc etc...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 23:18
billg
billg is offline
Oke, heb net ff Gmail Gechecked... maar waar kan ik daar mijn POPaccounts instellen, net als in ThunderBird / Outlook zeg maar..?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 00:36
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
billg schreef op 19-03-2005 @ 00:18 :
Oke, heb net ff Gmail Gechecked... maar waar kan ik daar mijn POPaccounts instellen, net als in ThunderBird / Outlook zeg maar..?
er zit een helpfunctie op die website, lieverd...

HIER om precies te zijn
Oud 19-03-2005, 09:43
Verwijderd
Spam
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 11:15
T_ID
T_ID is offline
ik prefereer www.sterfmetjereclame.nl voor meeltjes.
Oud 19-03-2005, 11:48
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Yahoo! is gewoon de beste: inbox van 250mb (minder als een gig maar genoeg voor heeel wat mailtjes ^^), tot 20mb versturen (veel meer als normaal), handige interface, zelf mappen aanmaken voor bv mail van een bepaald adres of voor mailtjes met bestanden die je wil bewaren, makkelijk filters aanmaken, enz.
Oud 19-03-2005, 11:59
billg
billg is offline
Maar ook daar is een limiet voor het aantal externe POPaccounts meen ik me te herinneren.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:44
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
billg schreef op 19-03-2005 @ 12:59 :
Maar ook daar is een limiet voor het aantal externe POPaccounts meen ik me te herinneren.
yahoo heeft geen pop3 meer
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:44
Diary of Dreams
Citaat:
twain4me schreef op 19-03-2005 @ 16:44 :
geen gratis meer neej, maar wel voor betaalde acc.
Oud 19-03-2005, 17:59
billg
billg is offline
Precies, en ik ben niet van plan om te gaan dokken voor een dergelijke dienst. Maargoed, het was ook maar een idee hoor... wilde het ff met jullie delen.

Onder de streep heb ik nog geen goede (gratis) alternatieven gelezen, die de mogelijkheid geven om een ongelimiteerd aantal POPaccounts te checken.

En tot slot, bij sterfmetjereclame.nl krijg ik de melding dat de site niet bestaad... ik zie kansen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:02
billg
billg is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 19-03-2005 @ 01:36 :
er zit een helpfunctie op die website, lieverd...

HIER om precies te zijn
Ja, schat , maar dat is om met outlook gebruik te kunnen maken van hun GMAIL mailaccount. Ik wil bijvoorbeeld mijn @planet.nl binnenhalen met Gmail. Webbased POPpen, If you get my drift...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:48
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
billg schreef op 19-03-2005 @ 18:59 :

En tot slot, bij sterfmetjereclame.nl krijg ik de melding dat de site niet bestaad... ik zie kansen.
nou bekijk ze rustig.

Ohww en val ons er niet mee lastig!!!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:23
billg
billg is offline
Je kunt er ook gewoon niet op reageren natuurlijk... slecht voor de bloeddruk... dit is gewoon een "actie - reactie" verhaal.

Maar laten we er nou niet een te groot probleem van maken. Ik wilde gewoon weten of er andere diensten zijn die hetzelfde bieden.

En zoals ik al zei, ik heb ze hier niet gelezen (gratis en unlimited POPaccounts) en als iemand het zou moeten weten is het wel de gemiddelde student dacht ik zo. Ik weet genoeg, bedankt voor de 'medewerking'.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 22:24
dafelix
dafelix is offline
unlimited POPaccounts? Hoe stel je je dit in vredesnaam voor? Dat je een eigen 'domein' heb met alle mogenlijke namen?

Ik heb geenzins uit je openingspost kunnen lezen of je andere diensten wou horen, het is puur en alleen een mededeling, vind je het gek dat het topic een zootje word? Daarbij heeft het een hoog n00bgehalte ("spread the word"? ik hoop niet dat je dat IRL gebruikt), daardoor reageerd elke idioot met een evennutteloze reply als post

No offense, maar je opmerking "bedankt voor de 'medewerking'" (ik lees alsof het enigzins (zacht gezegt) sarcastisch is bedoelt) draagt niet bij aan replies die voor jou van belang zijn

Om kort te gaan, deze reply van mij heeft evenveel aan het onderwerp toegevoegd als de rest van de replies, en ik vind niet dat dat erg verwonderlijk is, maar dat je dat op ons gaat afreageren is wel erg weak (om in uw taal te blijven)
Oud 19-03-2005, 23:07
billg
billg is offline
Laten we allereerst duidelijk stellen dat IK niet de persoon ben geweest die andere mailservices erbij haalt. De post is duidelijk en simpel (Ik wist namelijk niet dat forums er alleen zijn om vragen te posten en dat het verboden was om er mededelingen te posten....) Dat anderen met Gmail en Yahoo komen is niet mijn schuld of probleem, daar zouden moderators voor moeten zijn.

Ten tweede, Unlimited POPaccounts zie ik als volgt: Ik studeer in groningen, daar heb ik @home.nl. In het weekend ben ik bij mijn ouders thuis, daar heb ik @planet.nl. Verder heb ik van 'oude' inbel accounts nog @wanadoo.nl en @zonnet.nl. Tot slot heb ik nog een 6 tal domeinen waar ook ieder 1 mail adres bij zit. Je ziet, zo kom ik al op 10 mailadressen.

Wat ik dus wil = 1 webbased plek voor al mijn (POP)mail, voor als ik op vakantie ben ofzo. Zo zie ik dat.

Dat het sarcastisch is bedoeld, daar heb je gelijk in. Wat kan ik anders als er niet (zoals je zelf al aangeeft) wordt gepraat over de relatief simpele post, maar over 1000 en 1 andere dingen.

Tot slot begrijp ik niet wat de link is tussen "Spread the word" en een nutteloze reply, maargoed... Het lijkt me beter dat een moderator deze thread sluit, voordat we allemaal dingen gaan posten die ECHT nergens meer op slaan en onze tijd verdoen door elkaar hierin tegen te spreken.

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:10
dafelix
dafelix is offline
Als je in je openingspost net zo duidelijk was geweest als je laatste post (hierboven dus) was je topic een stuk netter gebleven. Mededelingen lokken altijd uit tot discussie's en rare opmerkingen.

Als je de regels had gelezen was je erachter gekomen dat mededelingen in principe niet toegstaan was, dus dat is je eigen schuld geweest.

Ik denk niet dat een FB/MOD dit topic nog dicht hoeft te gooien, als we allemaal ons als liev zijn zakt dit topic vanzelf wel naar beneden

PS:

1 plek voor alle mailaccounts, klinkt vet, maar hoe je dat in realiteit het beste kan krijgen is door de berichten op de server te laten staan, zodoende kan je op elke PC dezelfde berichten ophalen.

Ook kan je (lokaal) een dienst draaien die alle berichten van je POP(/IMAP) accounts ophaalt, ze daar opslaat en je je berichten vanaf dat punt overal kan lezen (je kan een hosting huren, script draaien die alle mail binnenhaalt, en je berichten vanaf die server webbased lezen)

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 10:14.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:23
billg
billg is offline
Citaat:
dafelix schreef op 20-03-2005 @ 11:10 :
1 plek voor alle mailaccounts, klinkt vet, maar hoe je dat in realiteit het beste kan krijgen is door de berichten op de server te laten staan, zodoende kan je op elke PC dezelfde berichten ophalen.
Precies, dat klinkt vet (ben trouwens blij dat er door je vorige post weer niveau in de thread komt). Wat ik dus al zei, in de eerste mededeling, dat kan met checkjemail. Je kunt het ook gewoon op de server laten staan en dan thuis nog een keer downloaden. Het voordeel is echter dat je altijd je mail bij de hand hebt, op één centraal punt en van al je POPaccounts... tenminste, als je internettoegang hebt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:39
Diary of Dreams
Citaat:
twain4me schreef op 19-03-2005 @ 16:44 :
Hmmm, en wat is dit dan:
"Add or edit the email addresses from which you can send mail. Retrieve mail from all your other (POP) accounts into your Yahoo! Mailbox."
kijk maar bij Mail Options --> Mail accounts
Oud 20-03-2005, 11:29
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 20-03-2005 @ 11:39 :
Hmmm, en wat is dit dan:
"Add or edit the email addresses from which you can send mail. Retrieve mail from all your other (POP) accounts into your Yahoo! Mailbox."

ohw bedoel je dat...... maar volgens mij geven hun geen pop3 toegang in je mailbox.... (dus met mail progje je mail kunnen ophalen)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 13:26
Verwijderd
Ik bewtjfel zelfs of de vB en HiveMail licenties legaal zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 15:15
Engadin
Engadin is offline
Als je al je mail op een punt wilt hebben zou je ook remote desktop kunnen gebruiken. Maar dat is wel wat minder veilig..
Advertentie
Oud 20-03-2005, 22:44
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
twain4me schreef op 20-03-2005 @ 12:29 :
ohw bedoel je dat...... maar volgens mij geven hun geen pop3 toegang in je mailbox.... (dus met mail progje je mail kunnen ophalen)
nop, dat is om zooi naar je Yahoo-box te halen. p'cies wat 'r staat. wie gaat de eerste zijn om ze te vertellen dat ze moeten LEZEN wat er op het scherm staat? jij?

Citaat:
Diary of Dreams schreef op 20-03-2005 @ 11:39 :
Hmmm, en wat is dit dan:
't is dus nep. ik als yahoo-klant van het eerste uur kan je dat wel uitleggen ook trouwens
Reageren

Regels voor berichten