Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2005, 19:16
moslima2
moslima2 is offline
VOOR DE ZOVEELSTE KEER HEBBEN WE HET WEER OVER DE HOOFDDOEK IN DE ISLAMM NOU WIL IK ER IETS OVER ZEGGEN ALS EEN MOSLIMAA DIE OOK EEN HOOFDDOEK DRAAGT EN ER TROTS OP IS.....IK HOOR GRAARG RACTIES DUS LAAT EEN BERICHTJE ACHTER

IK snap er egt niks van waarom hebben julliee ( voor de mensen die zich aangesprroken voelen) zoveel problemen met dat wij als moslimse meisjess en vrouwen een hoofddoek dragen???
We willen het zelf en doen het ook daarommm snap dat nouu? Ik snap nie waarom jullie het niet kunnen accepteren en steeds zeggen dat we worden onderdrukt of dergelijke... Het slaat nergens op IK DOE HET OMDAT IK HET WIL en niet omdat het van me ouders moet of van wie dan ookk, behalve GOD en als je een hoofddoek draagt betekent ook niet dat je super goeie moslim bentt en dat je 5 keer per dag bidt etc etc... dat denken de meesten wel er zijn ook heel veel meiden die geen hoofddoek dragen maar soms beter leven dan meisjess met hoofddoekk, het hangt gewoon aff hoe jij je gelloff wil lijden en wat jij wilt.

Stel jullie voor jullie zeggen dat we worden onderdruktt, maar oke laten we zeggen dat dat zo is, dan kan je je hoofddoek alsnog afdoen als je trouwt of je ouderss dood zijn ofzoo dus dat slaat nergens op wij deon het omdat we t willenn....

En ik wil nog iets teovoegen dit gaat niet ober het hoofddoek maar over he uithuwelijken van meisjees. Vaak hoor ik dat mensen zeggen dat het uithuwelijken bij de ISLAM hoort, maar nog een keer hebben ze het FOUT in de ISLAM is het verboden om meisjes uit te huwelijkenn en de profeet probeerde dit geval altijd te voorkomen. het uithuwelijken hoort bij je eigen cultuur. oke cultuur en geloof hangt samen, maar er zijn ook dingen verschillend zoals dit verschijnsel dus ik zou zeggen verdiep je eerst goed in de ISLAM en maak daarna praatjess...

En vergis je niet tussen geloof en cultuur/ ER VALT NOG VEEL TE LEREN VAN DE ISLAMM....BEKIJK HET NIET ALLEEN DOOR EEN NEGATIEVE KANT MAAR OOK DOOR EEN POSITIEVE KANT.
Advertentie
Oud 25-03-2005, 09:17
Verwijderd
Zozo, als ik alle taalfouten moest verbeteren, was ik morgen nog niet klaar.
De Koran ken je wel, dat geloof ik meteen, nu nog wat beter opletten bij de nederlandse les, en jij komt er wel in het leven, ook met hoofddoekje.
Oud 25-03-2005, 09:22
saturday
saturday is offline
hoofddoekjes zijn zooo slecht voor je haar!
Oud 25-03-2005, 10:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Nederlands is ook een vak...
Oud 25-03-2005, 10:30
Verwijderd
ARGUMENT FROM UPPERCASE ASSERTION
(1) GOD EXISTS! GET USED TO IT!
(2) Therefore, God exists.
Oud 25-03-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
moslima2 schreef op 01-03-2005 @ 20:16 :

En vergis je niet tussen geloof en cultuur/ ER VALT NOG VEEL TE LEREN VAN DE ISLAMM....
Van een lesboek Nederlands ook

Net als van de announcement
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten