Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 16:21
SuperSanne
SuperSanne is offline
Heb net een tutorial gelezen betreft displacement map toestanden (hiermee heb ik de jurk vervormd naar de contouren van het lichaam hoewel je het niet erg ziet ) en heb het es geprobeert. Tekening ingescant, ingekleurt, d-map en vervolgens dodge en burn tool gebruikt. Achtergrond is gemaakt met eyecandy plugin
P.S. ja, het is manga

Oud 19-03-2005, 17:21
Mucky
Mucky is offline
Van photoshop weet ik niet veel maar ik vind haar armen er heel raar uitzien voor de rest wel leuk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:05
Graph
Graph is offline
de armen kloppen inderdaad niet helemaal bij het lichaam .. voor de rest is het best wel goed .. ik zou je niet na kunnen doen!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:52
SuperSanne
SuperSanne is offline
ja... die armen zijn inderdaad "raar"... Ze zitten achter het lichaam, tenminste dat is de bedoeling. Ik denk dat het probleem zou zijn opgelost als ik de schouders wat breder had gemaakt of het gedeelte bij de ellebogen wat smaller, welke van de twee?
Oud 20-03-2005, 12:04
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Die armen moeten lager en dikker. Ik denk niet dat iemand vanuit een reflex zijn armen achter zijn rug houdt ter hoogte van z'n borst
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:33
Escapism
Escapism is offline
[overduidelijke] filters zijn wat mij betreft not done
Oud 20-03-2005, 17:08
dark_poetry
dark_poetry is offline
Hoe heb je dat jurkje zo gemaakt,dat patroon zeg maar? gewoon met n filter/optie in het programma?(gewoon benieuwd,moet ook af en toe met proggies kutten maar ik vergeet altijd alles)
Oud 20-03-2005, 17:30
Mucky
Mucky is offline
Kzie net dat haar ene schouder niet echt lijkt op haar andere
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 18:52
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet zo mooi om die jurk zo te maken. Het ziet er nog steeds heel nep uit. Er zit nu wel schaduw in, maar het kan nooit dat als een jurk zich naar het lichaam vormt, het patroon dan zo recht blijft zitten. Ook klopt het lichte gedeelte op het (voor mij) linkerbeen niet.
Oud 20-03-2005, 20:34
SuperSanne
SuperSanne is offline
het patroon zit wel degelijk gebogen, hoewel het idd niet echt opvalt, met een wat "groter" patroon waarschijnlijk wel. Ik heb dat gedaan door dit tutorial te volgen, het patroon zat al gewoon standaart in photoshop
P.S. Die filters, hmm... ik vind het zelf wel geinig maar ja, ik heb voor het eerst een tekening digitaal ingekleurt (ondanks die schouders ) en je weet hoe dat is... je kan dan niet kiezen welke filters je erop los wil laten, dus dan doe je ze allemaal maar ("oeh! knopjes!!!")
Reageren

Regels voor berichten