Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat vertellen niet helpt. laat je vriend een keer overkomen en laat ze maar zien dat je echt gek op hem bent. ik denk dat dat een van de weinige dingen zijn die je kan doen, gewoon laten zien!
||
![]() |
Citaat:
Ik heb best vaak vriendjes gehad maar dat was gewoon heel anders...als ik ze dit zeg lachen ze me gewoon midden in me gezicht uit....ach jaah...ouders ![]() |
![]() |
|
Mijn oplossing: Niks van je ouders aantrekken
![]() Ikzelf heb ook best vaak vriendjes, maar dat wil niet zeggen dat het snel uitgaat. Als ik een vriendje heb duurt het altijd wel een paar maanden en ben ik ook echt gek op diegene. Bovendien is het aan mij om te bepalen of ik gelukkig ben met iemand en of ik bij diegene wil blijven.
||
Citaat:
Maar uiteidelijk zag ze toch dat ik helemaal gek op hem ben. Dus ik denk dat het je wel geduld moet hebben met je ouders. (=moeilijk) Veel succes groetjes ellen |
![]() |
|
Tja ik zou proberen me er niks van aan te trekken..
En ik zou me gewoon even terug trekken als hij net weg is, dat je even zelf lekker chagrijnig kunt zijn, *Feeling Sorry For Yourself* gewoon ff in je eentje zijn.. Dan heeft ook niemand er last van dat je chagrijnig bent! Tja je kan ook zeggen natuurlijk dat je het niet leuk vindt dat ze zo reageren, maar dan is het nog altijd maar de vraag of het helpt enzo.. of ze ook echt hun mond zullen houden..
||
Citaat:
|
en misschien moet je niet zo sjaggie doen.. want dat had ik ook met een van me exen die in een ander provincie woonde.. die zag ook maar per twee weken in een weekend.. dus kortom een weekend niet en de andere weekend wel.. en als het dan zondag afscheid nemen was werd ook heel sjaggie en daar irriteerde mijn familie zich heel erg aan.. en toen had ik besloten om gewoon niet meer sjaggie te doen.. als ie weg is.. maar goed inmiddels is het met die knul uit.. en heb ik al bijna twee jaar een lievere vriendje.
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |
Drugs & Alcohol |
Mijn ouders weten van gebruik Florian1994 | 11 | 18-06-2012 23:04 | |