Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 08:19
Lonsdale-Bex
Lonsdale-Bex is offline
Hey allemaal. Ik zit met een probleempje. Mijn vriend was eerst helemal anti-drugs, maar hij heeft het nu een keer met mij gedaan en nu blijft hij bezig. Gisteren wilde ik niet en hij bracht me thuis en ging daarna toch freaken. Hij krijgt 50 euro per week die hij er bijna allemaal aan opmaakt. Wat moet ik doen? Ik wil hem niet kwijt...
Oud 19-03-2005, 08:25
Kreator
Kreator is offline
[insert random insult here]
Oud 19-03-2005, 08:29
Lonsdale-Bex
Lonsdale-Bex is offline
Wat bedoel je?
Oud 19-03-2005, 08:31
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
welke drugs gebruikt ie dan?
Oud 19-03-2005, 08:58
Verwijderd
Freaken? Welke druqs? Hoe oud is hij? Krijgt-ie pling van z'n ouders? Woont hij nog thuis?

^^random insult being 'cause of your nick: lonsdale.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Lonsdale-Bex schreef op 19-03-2005 @ 09:19 :
Hey allemaal. Ik zit met een probleempje. Mijn vriend was eerst helemal anti-drugs, maar hij heeft het nu een keer met mij gedaan en nu blijft hij bezig. Gisteren wilde ik niet en hij bracht me thuis en ging daarna toch freaken. Hij krijgt 50 euro per week die hij er bijna allemaal aan opmaakt. Wat moet ik doen? Ik wil hem niet kwijt...
50 euro per week? Waar werkt ie, dat wil ik ook wel ..

Nouja, het hangt er natuurlijk vanaf wattie gebruikt. Ik denk dat we je dan een stuk beter kunnen helpen als we weten wattie gebruikt.. en hoe oud die is.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:12
real.scary
real.scary is offline
ik gok zo aan de nick te zien dat hij "diehakkers" gebruikt dan gaan ze naar de disco want dan staan ze "strak" en gaan ze met andere lonsdalehomies lekker "wausen/freaken"
STAMPEN!!!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
real.scary schreef op 19-03-2005 @ 10:12 :
ik gok zo aan de nick te zien dat hij "diehakkers" gebruikt dan gaan ze naar de disco want dan staan ze "strak" en gaan ze met andere lonsdalehomies lekker "wausen/freaken"
STAMPEN!!!!!!!!!

XTC dus.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
real.scary schreef op 19-03-2005 @ 10:12 :
STAMPEN!!!!!!!!!

Shht, anders willen we d'r niet eens meer helpen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:18
Lonsdale-Bex
Lonsdale-Bex is offline
Ja hij woont bij zijn moeder. Zijn ouders zijn gescheden. Hij krjigt 50 euro zakgeld per week vast, en nog een hoop extra's omdat alles zo snel altijd op is. Hij is nog maar 16, en hij gebruikt inderdaad XTC. Maar hij wil steeds meer; zoals speed, GHB, coke enz.
Oud 19-03-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Lonsdale-Bex schreef op 19-03-2005 @ 10:18 :
Ja hij woont bij zijn moeder. Zijn ouders zijn gescheden. Hij krjigt 50 euro zakgeld per week vast, en nog een hoop extra's omdat alles zo snel altijd op is. Hij is nog maar 16, en hij gebruikt inderdaad XTC. Maar hij wil steeds meer; zoals speed, GHB, coke enz.
Whuuuuuut.. ik ben 17 en ik moet t met 15 euri per maand doen. Sommige ouders.. "omdat alles zo snel op is.."
Ja.. dan vraag je dr ook om als ouder.

Nouja, het is iig niet echt gezond voor een jongen van 16, en ook niet voor een meisje van 15 trouwens. Ik stel jullie beiden voor dit eens per maand te houden. Dan blijft het ook veel meer bijzonder en leuker.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:22
Verwijderd
mja sowieso vind het ik veel te veel als je €50,- zakgeld per week krijgt van je ouders..... dat krijgen de kinderen van Michael Schumacher niet eens!
Ik zou zeggen; praat eens met de ouders, want hebben die geen vraagtekens dat zn geld zo snel op is elke week?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Lonsdale-Bex schreef op 19-03-2005 @ 10:18 :
Hebben ze pling teveel? :omfg:
Je hoort hier niet mee op een forum aan te kloppen, ga naar de ouwelui van het kind en meld meteen bij jouw eigen pa en ma dat je aan de dope zit. Kunnen ze er meteen iets aan doen, fucking hell: je bent 15, houdt van lonsdale en xtc fuckt met je mind.
Die ouders hebben toch ook wl iets door, methinks?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:26
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 19-03-2005 @ 10:22 :
mja sowieso vind het ik veel te veel als je €50,- zakgeld per week krijgt van je ouders..... dat krijgen de kinderen van Michael Schumacher niet eens!
Ik zou zeggen; praat eens met de ouders, want hebben die geen vraagtekens dat zn geld zo snel op is elke week?
Oooh.. ik zou sowieso niet met die ouders gaan praten. Dan ben je die vriend van je al helemaal kwijt. Probeer t eerst zelf met m op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 10:59
mind
mind is offline
Citaat:
Piloff schreef op 19-03-2005 @ 10:24 :

... en xtc fuckt met je mind.
Oud 19-03-2005, 11:05
Wammus
Wammus is offline

Wammus, Adri1200 en wann.
Oud 19-03-2005, 12:07
-Will-
-Will- is offline
Doe eens even normaal, mensen. Ze vraagt om hulp... en ze krijgt allerlei vage reacties die niet over het onderwerp gaan.

@ topic starter: helaas hebben veel mensen die net drugs ontdekken dat ze zo vaak mogelijk zo hard mogelijk willen gaan. Na een tijdje komt-ie zichzelf wel tegen, dan doen de pillen namelijk niet veel meer. Maar als hij ook aan de coke en de GHB wil, kan je denk ik beter een goed gesprek met hem beginnen. Want die zijn verslavend en kan je heel vaak gebruiken...terwijl 3x per week pillen niet zoveel meer doet na een hele korte tijd.
Oud 19-03-2005, 12:13
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
mind schreef op 19-03-2005 @ 11:59 :
Oud 19-03-2005, 15:04
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
-Will- schreef op 19-03-2005 @ 13:07 :
Doe eens even normaal, mensen. Ze vraagt om hulp... en ze krijgt allerlei vage reacties die niet over het onderwerp gaan.

@ topic starter: helaas hebben veel mensen die net drugs ontdekken dat ze zo vaak mogelijk zo hard mogelijk willen gaan. Na een tijdje komt-ie zichzelf wel tegen, dan doen de pillen namelijk niet veel meer. Maar als hij ook aan de coke en de GHB wil, kan je denk ik beter een goed gesprek met hem beginnen. Want die zijn verslavend en kan je heel vaak gebruiken...terwijl 3x per week pillen niet zoveel meer doet na een hele korte tijd.
niet alleen coke en ghb zijn verslavend. pillen ook.
praat met hem erover. wijs hem op de feiten. is ie niet van plan te stoppen kan je maar beter bij jezelf nagaan of je nog wel wat met hem wilt.
sorry maar als hij niet van plan is te stoppen gaat dat ook niet gebeuren. drugs zijn leuk zeker in het begin en veel mensen slaan er dan ook mee door.
als hij ermee doorgaat gaat hij zichzelf nog wel tegenkomen..
Oud 19-03-2005, 15:11
Verwijderd
ja en speed ook
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:29
Risce
Risce is offline
Sowieso verandert tijd alle problemen, het is nooit zo dat hij maar door en door gaat en uiteindelijk meer en meer gaat gebruiken. Je moet alleen oppassen dat hij niet aan verslavende shit gaat, alhoewel 40 euro per week aan drugs best veel is (maar ja, een beetje bier drinker.... afijn).

Zoals altijd: Praten helpt. Je moet wel zorgen dat als hij boos erom wordt, dat je weet waarom jij hem verteld wat je wilt zeggen. En blijf daarbij.

Als hij 16 is, sorry, dan heeft hij waarschijnlijk gewoon een experimenteerfase. En dat is aan de andere kant ook wel leuk, toch?
Oud 19-03-2005, 15:35
Verwijderd
uhm 40 euro per week aan bier kan, blowen wordt al veel, maar 40 euro per week en xtc of speed is wel overdreven veel. En ja 40 euro voor coke is normaal op een avond
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:16
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Risce schreef op 19-03-2005 @ 16:29 :
*knip*

Als hij 16 is, sorry, dan heeft hij waarschijnlijk gewoon een experimenteerfase. En dat is aan de andere kant ook wel leuk, toch?
nou, heel leuk
Oud 19-03-2005, 16:21
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 19-03-2005 @ 16:04 :
niet alleen coke en ghb zijn verslavend. pillen ook.

als hij ermee doorgaat gaat hij zichzelf nog wel tegenkomen..
Dat weet ik maar al te best. Ik schreef dan ook "zijn verslavend en kan je ook vaak achter elkaar gebruiken."
Oud 19-03-2005, 17:11
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Risce schreef op 19-03-2005 @ 16:29 :
Sowieso verandert tijd alle problemen, het is nooit zo dat hij maar door en door gaat en uiteindelijk meer en meer gaat gebruiken. Je moet alleen oppassen dat hij niet aan verslavende shit gaat, alhoewel 40 euro per week aan drugs best veel is (maar ja, een beetje bier drinker.... afijn).

haha ja tijd verandert vanzelf alle problemen, zonder dat je er iets aan doet...jammer is wel dat als je nix doet het meestal alleen maar erger wordt. en een experimenteerfase gaat meestal niet zover dat je al je geld aan drugs uitgeeft, als ik TS was zou ik t eerst met hem bespreken en daarna evt met ouders of leraren oid
Oud 19-03-2005, 19:30
Risce
Risce is offline
Mwah, ik geloof nooit zo in het 'hellend vlak' argument: "jammer is wel dat als je nix doet het meestal alleen maar erger wordt"

Uiteindelijk is het een grote chaos, en kan het van de een op de andere dag helemaal anders zijn.
Oud 19-03-2005, 20:29
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Risce schreef op 19-03-2005 @ 20:30 :
Mwah, ik geloof nooit zo in het 'hellend vlak' argument: "jammer is wel dat als je nix doet het meestal alleen maar erger wordt"

Uiteindelijk is het een grote chaos, en kan het van de een op de andere dag helemaal anders zijn.
Heeft niks met 'geloven' te maken - ik zie nogal wat mensen afglijden en verkeerd terecht komen waar ik nét langs het randje gegaan ben.
Oud 20-03-2005, 22:18
DT
DT is offline
Ik zou beginnen met een nieuwe hobby zoeken
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 23:25
Risce
Risce is offline
Citaat:
-Will- schreef op 19-03-2005 @ 21:29 :
Heeft niks met 'geloven' te maken - ik zie nogal wat mensen afglijden en verkeerd terecht komen waar ik nét langs het randje gegaan ben.
dus eigenlijk heeft het niks met geloven te maken, maar ik moet gewoon geloven wat jij zegt?
Oud 20-03-2005, 23:26
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Risce schreef op 21-03-2005 @ 00:25 :
dus eigenlijk heeft het niks met geloven te maken, maar ik moet gewoon geloven wat jij zegt?
Ik weet niet wat jij op hebt maar ik wil er ook wat van.
Oud 21-03-2005, 20:11
SpacingBen
SpacingBen is offline
VEEL met hem gaan praten! Als het echt uit de hand loopt misschien eens met een vertrouwens persoon gaan praten? Wat zou je er van vinden om met z'n moeder te praten?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 01:34
Risce
Risce is offline
Citaat:
-Will- schreef op 21-03-2005 @ 00:26 :
Ik weet niet wat jij op hebt maar ik wil er ook wat van.
Geloof je het zelf?

(ok, nou hou ik op met grappuh.)
Reageren

Regels voor berichten