Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2005, 20:22
D
D is offline
Ik heb dus sinds kort een netwerk adapter gekocht voor de PlayStation 2, maar ik vraag me af of ik deze ooit binnen mijn levensverwachting nog online krijg. Ik gebruik geen router, maar wil dus wel gewoon online gamen. Automatische settings werken niet... en als ik ze handmatig configureer (DNS etc.) dan ook niet. Ik heb niet de allernieuwste CD van die netwerkadapter dus ik kan bij provider niet gewoon kiezen uit @Home. Verder heb ik deze en deze sites al gezien. Nu is mijn vraag: is het mogelijk om die PlayStation 2 online te krijgen zonder router/nieuwe CD van Sony? Heeft iemand hier ervaring mee? Of zit er helaas niet veel anders op dat ik Sony moet bellen voor de nieuwe CD/of een router moet kopen.
Oud 25-03-2005, 21:28
T_om
T_om is offline

Ik heb mijn PS2 wel online gehad met @home zonder router.
Instellingen moesten handmatig gebeuren.

Wat ik na een tijd had: Als ik online was geweest met m'n PC kon ik die dag niet meer onling met mijn PS2. Als ik de volgende dag als eerste met mijn PS2 online ging kon ik gewoon online gamen op m'n PS2. Daarna kon ik ook wel weer met internet op m'n PC.
Maar zodra ik mijn internet op mijn PC zetten, kon ik die dag niet meer online op mijn PS2.

Toen maar even een routertje gekocht is toch wel een stuk makkelijker
Reageren

Regels voor berichten