Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jah, ik gebruik dus gezichtscreme(s). Ik heb de meeste merken wel geprobeerd maar ik blijf bij Biotherm! Clinic: heeft goede scrub, daar stopt het dan ook bij Nivea: rap uitgewerkt Naam vergeten: prima spul, totdat het begint te irriteren en je huid rood uitslaat ![]() Biotherm: Hangt van je huidtype af: geen problemen: dan neem je de donker grijze bus - dag/nacht creme Droge huid: Aquapower: prima spul echt waar - dag/nacht irritaties (roodheid enzo): Nettoyant Auto-Moussant (reinigd) & Aqua senstitive SPS (hydrateert) Als je rookt/veel buiten bent: Ga je naar de Hydra-detox producten (grijs): Gezichtscreme, Anti-teint Terne & Yeux (voor kringen en wallen) Glimmen (T-zone) - Over naar de T-pur lijn, dat zijn de witte. - Anti-Brilliance, zorgt dat je huid zuiver en niemt meer glimt Puistjes (Acnoclean) - Licht blauw. - Acnoclean mouse, Acnoclean Soin anti-imperfections Biotherm D-stress: voor de vermoeide huid. Meeste producten die hier vernoemd zijn, zijn ofwel reinigsschuimen ofwel dag/nacht cremes. Gebruik voor zowel dag en/of nacht. Zelf gebruik ik vooral de Aquapower, Acnoclean, hydra-detox en de D-stress. Als je een propere huid wilt, neem je gewoon wat reinigingsschuim & dag/nacht creme (dagelijks) en 1 x per week Scrub + masker ![]() Als je er ook nog wat fit wilt uitzien kan je altijd nog de D-stress gebruiken en de Hydra-detox Yeux. Persoonlijk vind ik dat het helpt, vroeger was mijn huid altijd grof enzo, nu niet meer en ik krijg bovendien alleen nog maar puistjes op mijn voorhoofd en dat komt door de gel van mijn haar, maar ook die zijn miniem ![]() ![]() Belangrijk Om de maand, moet je een week stoppen als je veel producten gaat smeren...anders kan je huid niet perfect herstellen ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 15:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() oh ik smeer mn huisgenoot zijn stoppelwangetjes in met gezichtjescreme van de babylijn van etos ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gebruik er in totaal zo'n 5 voor het gezicht (waarvan 2 op doktersadvies )en 1 voor het lichaam. Het is gewoon via zoeken, vragen en proberen dat ik er iets van ken ![]() Ieder zijn ding he ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe kijken meisjes aan tegen een vrouwelijke man ? Laudate Dominum | 67 | 07-12-2006 20:29 |