Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2002, 22:32
Verwijderd
Oke, alles werkt nu goed en razend snel (voor de mensen die zich het kunnen herrineren: het was het geheugen, nieuwe 256 gekocht, supa ...)

Maarre, to the point ......

Ik ben met een van mijn eerste sessies van IE explorer begonnen en start ook meteen een realfilpje en nog wat via internet,.,,

heeft ie even moeite mee, maar zegt, een probleem, wil je het opsporen?? Ik denk, jahoor ...

Doe ik, beland ik in Visual Basic en dat soort shit....

Doet hij van alles, zegt hij: opgelost ..

Ik denk mooi, en er was ook niks aan de hand...

Het enige is nu (merk ik sinds kort) dat het beginnen van IE erg lang duurt, vooral hotmail e.d (beveiligde lijnen enz.) ook een tweede scherm laat even op azich wachten, maarre, als ie hem heeft gaat ie weer razendsnel....

Hij heeft dus wat veranderd waarschijnelijk in VBscript, maar geen idee wat en die vertraging in IE explorer is best irri (valt mee te leven hoor)

Hoe kan ik dit oplossen ?? (oh ja, opnieuw installeren helpt niet )

Enne, is IE 5.5 SP2 en draait op Win 98 SE , Pent. III 666 en 256 MB werkgeheugen, klein hulp gevraagd dus...

(kan je VBscript terugzetten of whatever ???

alvast bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2002, 23:09
Verwijderd
Ook bij nieuw venster openen heb ik gemerkt ... dus je bent op een site, je klikt op een link, nieuw venster opent ...... 3/4 sec. vertraging, heeeeeeeeel erg irritant.!!!!!!!!1
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 23:59
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Hey, misschien dat het helpt dat jij je internet explorer update naar versie 6.0. Of anders ga je naar extra en dan internet opties en dan geavanceerd en dan doe je standaardinstellingen herstellen. Of anders neem je een ander browser zoals mozilla, netscape. veel succes ermee .....

Laterz
Oud 01-06-2002, 16:58
Verwijderd
tsja, standaard instellingen herstellen maakt dus nix uit en met 6.0 heb ik alleen maar prblemen gehad op mijn andere computer, was echt zwaar verrot (of zijn er nu ook andere geluiden)

Kan ik VBscript niet terugzetten, of hang ik G*dverd*mme alweer voor een format, heb ik net alles goed, kan ik weer opnieuw beginnen!!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:08
Verwijderd
weet niemand wat ??
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:07
Droyd
Droyd is offline
Opera browser maybe...misschien visual basic eraf gooien...alleen dat laatste betwijfel ik
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:38
Verwijderd
Maak een kopie van wat je wilt bewaren, en format de rest van de zooi. Zet er dan gelijk win 2k op, want jouw computer is redelijk snel.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Maak een kopie van wat je wilt bewaren, en format de rest van de zooi. Zet er dan gelijk win 2k op, want jouw computer is redelijk snel.
Allemaal bekend, ook lang lopen twijfelen of ik win2k erop zou zetten, maar dan kan ik toch al mijn spelletjes vergeten ???

(dat is the main concern)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef:

Allemaal bekend, ook lang lopen twijfelen of ik win2k erop zou zetten, maar dan kan ik toch al mijn spelletjes vergeten ???

Ik heb hier spelletjes liggen die alleen op win 9x zouden draaien, en ze doen het prima op ME.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:55
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

Zou ik me maar niet al te veel zorgen over maken. Win2K is immers béter dan Win98, dus de functionaliteit is tóe- ipv afgenomen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten