![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
In mijn opinie......
Ik vin dat maagd zijn of niet gebonden is aan beleving en gevoelens. Ik zou na 5000 penetraties niet ontkennen maagd te zijn, maar de eerste keer penetratie hoeft voor jou niet DE keer te zijn. De eerste keer met alle vuurwerk en emoties en romatiek eromheen, dus echt DE eerste keer, waarvan je met trots kutn zeggen dat het je eerste keer (alhoewel misschien niet de eerste penetratie) was, dat ik volgens mij je ontmaagding..... Ik ben overigens geen maagd meer ![]() een beetje *v*a*a*g* maar wel lekker |
![]() |
||
Citaat:
Fysiek gezien is ontmaagd gewoon als je geneukt hebt. Niets meer, niets minder. Wat je er emotioneel allemaal omheen verzint is een bonus.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
hihi, gaat zo lekker. gnagna xx suus
||
![]() |
Citaat:
Bedoel je vaginaal of anaal ?
||
![]() |
Citaat:
Als meer mensen zo denken is hier volgens mij het mysterie van de duizenden op 14jarige leeftijd ontmaagde meisjes opgelost. Ontmaagd zijn is met iemand naar bed gaan en dan bedoel ik (om maar duidelijk te zijn) penis in vagina. Dit is toch gewoon een feit? En niet een mening. je kan toch niet zeggen : Ik vind ontmaagd zijn als je een paddestoel hebt geplukt of als je een condoom hebt gekocht. Dat slaat toch helemaal nergens op ?!
|
|