Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 08:48
Verwijderd
Ik ben vanochtend in mijn Ikea tussen mijn Hema wakker geworden doordat mijn Hema afging. Ik zette de Hema uit en mijn Kompleet Optiek op, deed mijn Praxis open, kwam uit de Ikea en trok mijn Adidas aan, een Cars, een L.O.G.G en V&D'tjes, daarna deed ik mijn Lorus om. Ik ging naar de keuken, deed AH biologisch in de Délonghi en wat Brinta in een Blokker, schonk ondertussen wat AH in een Xenos en voegde de Ah-biologisch aan de Brinta. Daarna strooide ik er wat Gilse over. Ik nuttigde dit met behulp van een Xenos.
Hierna zette ik mijn Kompleet Optiek af en deed ik mijn Hans Anders in, deed ik wat Aquafresh op mijn Braun en poetste hiermee mijn tanden; hierna spoelde ik mijn mond met Kruidvat.
Ik deed mijn Kangaroo's en mijn H&M aan, stopte een Ikea, een Hunkemoller, een Mexx, Guhl, Etos en Hema in mijn S-pole, deed mijn S-pole op en hing mijn David Jones om. Ik pakte mijn Aiwa en zette die aan en deed de Philips in mijn oren. Hierna klom ik op mijn Gazelle om naar het Corpushuys te fietsen.
Eenmaal daar aangekomen, ging ik naar de kleedkamer, deed alles uit behalve de Adidas, en ging ik zwemmen. Na het zwemmen gebruikte ik de Guhl, Etos en Hema onder de douche, droogde me af met de Ikea, deed de Adidas uit trok de Hunkemoller en de Mexx aan en de rest van de kleren, en wikkelde de Adidas in de Ikea. Ondertussen at ik Dextro Energy en Wasa.
Op mijn Gazelle ging ik weer naar huis, waar ik na het uitdoen van de Kangaroo's en het ophangen van de H&M op mijn Ikea ging zitten aan mijn Ikea, de merkloze computer aanzette en de Vison Master, en naar forum.scholieren.com ging.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 08:49
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:06
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Teveel.
Oud 12-04-2005, 13:11
RoxX
RoxX is offline
genoeg denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:31
Boogie
Boogie is offline
De Ruijter, Becel, Albert Heijn, Siemens, Philips, JVC, Whirlpool, Esprit, Pulsar, Intel, Reflection, en weet ik veel wat allemaal nog.
Oud 12-04-2005, 13:41
PV
PV is offline
Wasa, Vogue, Aquafresh, Philips, Medion, Dreft, Sinner... dat was 't wel ongeveer. Voor de rest huismerk en onbekende merken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Honig(Lasagna van gisteren), Pickwick, Microstar (computer), Creative (Mp3 speler), converse, hunkemoller, Samsung (TV)
Oud 12-04-2005, 14:36
Verwijderd
Uuuh, Axe (deo), Prisma Boeken, Kipling (schooltas), Adidas, Sparta
(fiets), Samtron (monitor), JVC (versterker), Sony, Philips (tv), Audiosonic (wekkerradio), en een berg merken van mijn computer (oa Asrock mobo, Hitachi hd, AMD proc enz)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:41
Verwijderd
Wat dragen jullie weinig kleren, of is het allemaal zelfgemaakt?
Een merk is ook een merk als het geen topmerk is he!

En verhaaltjes eromheen zouden wel leuk zijn, maar ik snap dat het brouwen van een verhaaltje steeds moeilijker wordt naarmate de dag vordert
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 12-04-2005 @ 15:41 :
Wat dragen jullie weinig kleren, of is het allemaal zelfgemaakt?
Een merk is ook een merk als het geen topmerk is he!

En verhaaltjes eromheen zouden wel leuk zijn, maar ik snap dat het brouwen van een verhaaltje steeds moeilijker wordt naarmate de dag vordert
Ik ga het merk van mijn sokken niet opzoeken (als ze überhaupt van een merk zijn)
En de rest van m'n kleren zijn gewoon onbekende merken van de V&D of zo

En nog een Casio horloge, en een berg merken van schoolboeken (Malmberg, Wolters Nordhoff, Nijgh Versluis oa), en nog een Aquarius flesje. Ook nog een Mtek toestenbord en muis, en nog een Dell muismat. Ook nog een D-Link router

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:03
Xonzo
Xonzo is offline
Philips (wekker, radio en tandenborstel)
Siemens (Gsm)
Chiquita (banaan)
Lu (koekje)
Kellogs
Colgate (tandpasta)
Nivea
Oud 12-04-2005, 16:14
Sjoerd
Sjoerd is offline
Philips (beeldscherm)
Gstar ( broek
h&m ( polo)
we ( longsleeve)
Lays ( chips)
Axe ( deo)
Levi's ( riem)
Donnay (sokken)
Toshiba (mobiel)
Kellogs (ontbijt)
coca cola ( cola)
eastpak ( tas)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:16
soophiej
soophiej is offline
Boeiend..
Oud 12-04-2005, 16:20
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
soophiej schreef op 12-04-2005 @ 17:16 :
Boeiend..
aslof er iets boeiend is op dk?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:21
Verwijderd
G-star, Forecast, Australian, Eastpak, Ford, Batavus, Aristona, Panasonic, Creative (2x), Motorola, Verkade, Hansol, AMD, Intel, Logitech, Douwe Egberts, Trust, Asus, Philips, Kenwood, Friesche vlag.

Jeetje, nu ga ik stoppen hoor, dit is gekkenwerk.

Edit: Eigenlijk zijn er echt ontzettend veel merken die je gebruikt

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:25
Verwijderd

Ik zal een deel doen...

Ik werd wakker in mijn Auping, onder m'n Hema. Ik stond op, ging m'n tanden poetsen met een Kruidvat en Elmex, aan de Sfinx. Ik trok mijn Hema uit en een Esprit aan, met Hema's, een roze Hema en daarover een witte Popshop. Ik bond m'n haar samen met een Kruidvat nadat ik het had geborstelt met een Etos.
Ik ging naar school en dronk daar een flesje Sourcy. Op het station kocht ik een Unox en een Albert Heijn. Die at ik thuis op. En nu ben ik op m'n Acer bezig, terwijl ik voor m'n Ikea op de grond zit en m'n Loewe. aanstaat. Mijn Acer staat op een Jos ( ).

Oh, ik heb m'n Quartz ook nog om.
Klaar
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:31
Roosje
Roosje is offline
Ik werd wakker door... de zon! Daarna kwam ik uit mijn Ikea door mijn Hema van me af te gooien, deed mijn lamellen* open, pakte mijn Londons** en mijn Hunkemöller en liep naar beneden. Ik ging op de Bosch zitten en pakte de Tubantia. Ik deed mijn Hema, Hunkemöller*** en H&M uit en daarna ging ik onder de Bosch**** staan. Ik droogde me af met een Hema en trok mijn Londons en Hunkemöllers aan. Ik liep naar boven en deed mijn Macintosh aan. Ik trok mijn All Stars en Reeboks aan en zette Alanis Morissette aan. Ik deed Calorie2000 op mijn wimpers en Bourjois op mijn ogen. Ik spoot/smeerde een beetje Nivea/Rexona op mezelf en daarna gebruikte ik nog een beetje Esprit op mijn polsen. Ik zette mijn Macintosch weer uit en liep naar beneden. Ik pakte Super de Boer***** en smeerde die met elkaar. Ik stopte het in mijn Blokker, liet mijn Blokkers****** vollopen met water en stopte ze in mijn Kipling. Ik poetste mijn tanden met Philips en gooide nog een B'tween in mijn Blokker.

Oké, nu houd ik op, want dit is pas drie kwartier.

*=Weet ik veel wat voor merk
**=Ja, twee, ja
***=Niet dezelfde als de eerst genoemde
****=Zie ***
*****=Drie keer
******=Zie ***

Hoe boeiend.
Oud 12-04-2005, 16:33
MieX
MieX is offline
Ik doe ook een poging

Ik werd wakker in mn Trendhopper omdat mn Blokker af ging om 7 uur, toen heb ik de wekker van mn Siemens nog gezet zodat ik nog lekker 10 minuutjes kon blijven liggen. Daarna snel mn H&M, Yaya, Hema en Hema aangedaan. Ook nog even Vogue opgedaan en met mn Kruidvat mn haren gekamd. Daarna mn Zeeman en Le coq sportif aangedaan en wat papier in mn Puma gedaan en naar beneden gegaan. Daar heb ik wat Quaker met (ik weet t merk van mn vla niet meer!) in een Blokker gedaan en opgegeten terwijl ik t Brabants Dagblad las. Daarna nog even met Kruidvat en Prodent mn mond in en op de Raleygh naar t station, waar ik met de NS naar Utrecht ging. In Utrecht met t GVU naar mn collegezaal toe en daar op mn Hema geschreven en gediscussieerd over blaasontsteking. Daarna een uurtje pauze (met lunch, daar weet ik de merken al helemaal niet van ) en toen nog even 3 kwartier hoorcollege, waarna ik nog even een nieuwe H&M heb gekocht. Vervolgens weer met de NS naar huis en toen achter mn Toshiba een beetje rondgesurft.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik werd wakker in mijn gamma shirt, deed mijn tanden poetsen met prodent, slikte de pil in van microgen nogwat, deed mijn oorbellen van liquid in, trekte mijn kleren (onbekende merken) aan, deed mijn shoe outlet schoenen aan, deed mijn schoolboeken van Nijhuis in mijn expo tas. ik ging op mijn opoefiets naar school. ik smste met mijn siemens mijn vriendje en schreef op school in mijn o'neill agenda met mijn Hema-pen. daarna nog wat kleren gekocht bij backstage.
Oud 12-04-2005, 17:06
Verwijderd
ohja, uiteraard heb ik ook mijn haar gekamd voor ik ging zwemmen. Dit deed ik met een kruidvat, daarna heb ik er een blokker in gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:18
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
ok ik ga het proberen
Motorola, Toshiba, Asus, Philips 2x, Dickies, Starworld, Trunks & Co, Mercedes, Prodent, Malberg, Mora, Solo Care, Hewlett Packard, Likom, UItgeverij Luitingh, BIC, Yorin, TMF, RTL 4, Pepsi, Pepsi X, Fanta, River, Gino Santi , Kruidvat, Nuon, Hermes, Connexxion, Mozilla, Microsoft, Vodafone, Sony, K-swiss, BadBoys, Intel Pentium, Calvé, van Hoorn , NS

volgens mij waren ze dit wel
Oud 12-04-2005, 17:23
Verwijderd
Vind dat wel geinig klinken, 'ik heb mijn haar gedaan met een kruidvat en daarna heb ik er een blokker in gedaan'
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:51
perfectme
perfectme is offline
2ND Sky
Quiksilver
Rip Curl
Billabong
Puma
Samsung
AXE
Goodyear
Wella
G Shock

en nog wel een paar.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:54
Verwijderd
Ik sloeg de Philips uit en draaide me nog eens lekker om in mijn Hunkemöller onder mijn Ikea. Om tien uur stond ik op en liep naar de Vermaas waar ik mijn Dell en Benq aanzette. Ik ging op de Ikea zitten en typte een werkstuk, wat ik uitprintte met de Hewlett Packard op wit Hema. Ik douchte in de Gröhe met Dove en poetste mijn tanden met een Etos en Aquafresh.

Ik ben het nu al zat.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:56
Verwijderd
Ik kwam uit mijn IKEA opklapbed en ging douchen met Palmolive shampoo. Daarna poetste ik mijn tanden met Prodent, deed Axe deodorant op en ging vrolijk op weg naar school. Daar deed ik vrij weinig. Toen ik thuis kwam nam ik Max Havelaar koffie, en dronk het lekker op achter de Packard Bell computer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 18:01
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
-BOXS
-Esprit
-H&M
-ONLY
-Livera
-Oral B
-Hema
-Lancôme
-Andrelon
-Vero Moda
-Nike
-Klootwijk
-Trekpleister
-C1000
-Philadelphia
-3es
-Nestlé
-Albatron
-Siemens
-JVC
-Neutro Roberts
-Page
-NOA
-CASIO
-Sony
-ZOP
-Marlboro
-West
-Ranger
-Kalorik
-Purol
-Oriflame
-Boujois Paris
-L'Oreal
Oud 12-04-2005, 18:10
Verwijderd
Dan zal ik er ook nog maar wat van maken:

Vanochtend ging mijn Audiosonic af met een Conmark cd er in. Daarna deed ik mijn - onbekend merk - lampje aan en ging in een Prisma Boek lezen. Daarna uit bed gekomen en wat met Axe gespoten. Daarna heb ik nog verder gelezen in een Prisma Boek. Daarna op de Sparta naar school gegaan en ook weer terug. Op school heb ik uit een Aquarius gedronken en een aldi merk koekje en boterhammetjes en krentenrozijnenbol gegeten. Ook nog een paar verschillende merken boeken gebruikt. Ik had mijn Memphisto's aan met een Adidas en voor de rest onbekende merk kleren. Daarna buurtsuper gebakken aardappeltjes gegeten op een onbekend merk bord. Toen had ik mijn australian schoenen aan (we aten buiten) en ben ik weer gaan computeren op mijn onbekende merk computer met bekende merken inhoud. En nu luister ik muziek van mijn Hitachi met een Creative. Dat dreunt lekker via mijn JVC over mijn Sony's. Zometeen ff mp3'tjes op mijn Mobiblu pleuren en weer lezen in een Contemporary Books.

En nu vind ik het genoeg.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:46
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
mrboot schreef op 12-04-2005 @ 19:10 :
*blaat*
Als ava het appeltje van Macintosh en dan een onbekend merk computer?
Oud 12-04-2005, 18:52
Verwijderd
Vooral een hoop Blizzard, logitech en microsoft.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:55
Verwijderd
Kleren: Gaastra, Steppin' Out, Polo RL, Fubu, Silver Creek, Indus, Robson, Hema

Overig: Kluwer, Radboud Universiteit Nijmegen, Logitech, Microsoft, AMD, ATi, Maxtor, Iiyama, Gazelle, Lucky Strike
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Roosieh schreef op 12-04-2005 @ 19:46 :
Als ava het appeltje van Macintosh en dan een onbekend merk computer?
Ik heb geen macintosh als computer
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:59
Verwijderd
Bic, aquafresh, adi, logitech, Bridge, Samsung, Connexxion, Becel ofzo, trust, hema.. zoiets. Vast nog wel meer.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:05
Paris
Paris is offline
Kleren: replay (shirt), hema (maillot), h&m (rokje), -ikzounietwetenwelkmerk- (laarzen), livera + esprit (ondergoed), gsus (jas), nike (pet).

Overig: ipod, hema, azona, logitech, trust, nokia, ralph lauren, zendium, aquafresh, spa, c1000huismerk, plushuismerk, ahhuismerk, bolletje, lays, coca cola, philips & nog héél wat, wat ik allemaal niet meer weet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:54
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
prodent, aquafresh, etos gel, super de boer, mona, becel, coca cola, appie heijn, gazelle, brunotti, overzeas, franklin & marshall, prisma, beamer (merk weet ik niet), toshiba pc, acer pc, balisto, renault , philips, sony ericsson, lenco
Oud 12-04-2005, 20:56
perfectme
perfectme is offline
Logitech
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:59
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
mrboot schreef op 12-04-2005 @ 19:59 :
Ik heb geen macintosh als computer
Ik wel en hij crasht half op het forum.

Waarom heb je dan het Mac-appeltje?
Oud 12-04-2005, 21:00
perfectme
perfectme is offline
Labor boeken
Bosch telefoons
Samsung telefoons
Kipling
ArabellaSheraton stylo
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 22:22
Peacefully
Peacefully is offline
wakker geworden van een Blokker in een Ikea, kleren aan getrokken van Esprit, Miss Etam, Hunkemoller en Puma. aquafresh tandpasta, hugo boss luchtje op, adidas deodorant. haren gekamd met een Kruidvat. naar school gefietst op een Gazelle met een Eastpak op me rug, muziek draaiend uit een Sony. gegeten uit een blokker, super de boer bruin brood en hero jam, hella boter, huismerk hagelslag. geschreven met Bic in de V&D, om economie te vieren, chup a chups gekocht en Dr.Foots. thuis gekomen gegeten met Dr.Oetker en Campina. televisie gekeken met Sony en nu met Coca Cola en Lays Sensations achter de Iiyama. ofzo
Oud 12-04-2005, 22:27
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
marlboro
armani
guess
all stars
coca cola
mc donalds
magnum
nokia
prodent
hp
sony
Oud 13-04-2005, 09:18
Shock
Shock is offline
Ik werd wakker van m'n hema, ben toen na een half uur uit m'n Oase gekomen, stapte in m'n Rucanors en liep naar de badkamer. Daar deed ik wat Colgate op m'n Kruidvat, poetste m'n tanden en schoor mezelf met gilette. 'k Kwakte wat Adidas over m'n gezicht, smeerde wat Vogue onder m'n armen en stopte wat Kruidvat in m'n haar. Toen naar beneden, om de Philips vol te stoppen met Douwe Egberts en alvast een stukje Peijnenburg te eten. Na het eten weer naar boven, zette m'n Philips aan, ging op m'n Ikea zitten en begon wat te klikken/typen op m'n Logitechs.
Oud 13-04-2005, 12:46
Verwijderd
Ik deed vanochtend mijn Pearle's in met behulp van Kruidvat All-In-One, trok mn weetikveelwatvoormerk aan, deed mijn Eynstein/Athlon/Iiyama/ASUS-computer aan, gebruikte de Logitech om naar Scholieren te surfen. Daarna ging ik wat eten, dus pakte ik mijn C1000-boterham en belegde die met C1000-vleeswaar, na die in de Philips te hebben geroosterd.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:08
JJ13
JJ13 is offline
ik werd wakker onder mn Ikea en op mn Hema omdat mn Hema en mn Nokia afgingen. Daarna heb ik mn gezicht schoongemaakt met Hema en me gedoucht met Kruidvat, mn tanden gepoetst met Prodent en FA onder mn armen. Daarna heb ik mn Overzeas en H&M en O'Bleu aangetrokken. Ik heb AH gegeten met Euroshopper en AH en AH gedronken. Daarna heb ik mn Hema aangedaan en muziek uit mn Sony opgezet. Daarna ben ik in de NS gestapt en gaan werken. Tijdens mn werk heb ik AH en Coca Cola gedronken.
Oud 13-04-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Roosieh schreef op 12-04-2005 @ 21:59 :
Ik wel en hij crasht half op het forum.

Waarom heb je dan het Mac-appeltje?
Omdat ik dat appeltje gewoon mooi vind (en ik weet dat ik hier niet met een avatar van microsoft/windows aan moet komen)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 17:43
stoffig
stoffig is offline
rhuiter hagelslag, wella gel, g-star shirt, indian broek, nike sokken, quick schoenen, puma tas, calve pinda kas, packerd bell mp3 speler, o'neill kaftpapier, dell/logiteck/philips voor computer, casio rekenmachine, akai radio, panasonic tv, honig eten, lays ships en nog veel meer
Oud 13-04-2005, 18:28
Xonzo
Xonzo is offline
Vanmorgen ging de wekker van mijn Siemens gsm, waarna ik mijn Ikea-lampje aanstak. Daarna viel ik weer in slaap op mijn Ikea-overtrek, samen met al mijn Disney-beertjes. Mijn Philips-radiowekker ging dan af, waar Studio Brussel luidde en ik ik zacht meezong. Toen ik de wekker afzette, liep ik naar mijn Philips-hifi om daar verder naar de radio te luisteren. Ik stak het lichtje van het uit de badkamerwinkel komende wastafel aan en liet water in de Sfinx bak stromen. Ik trok mijn Hema pyama af, verfriste me met stromend kraantjeswater en deed mn H&M broek en T-shirt aan met een King pulletje. Daarna at ik een van de wakkere bakker boterham met Planta boter en Kwatta hagelslag. Daarna poetste ik mijn tanden met een Philips tandenborstel en Colgate. Ik fietste naar school met mijn Volendam.
Verder benutte ik nog een L&M, at een Granny, dronk een Vittel, gebruikte ik een Pantene, een Davidoff, Coca-Cola, Dr.Oetker, Kellogs, Lays, Mentos...
Oud 13-04-2005, 18:31
Verwijderd
J'adore LG
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:00
Liss
Liss is offline
Mijn Hema maakte me vanochtend wakker in mijn H&M tussen mijn Bijenkorf en mijn Ikea. Ik drukte mijn Hema uit, zette YorinFM aan en stapte in mijn Dolcis. Ik deed mijn Sears af en Bausch en Lomb in.
Ik liep over mijn Gamma en schonk wat CoolBest in mijn Nijntje en dronk her op. Sneed een Chiquita in stukjes en deed die op Super de Boer Dageraad, strooide er wat van Gilse overheen en schonk Campina in Nijntje. Ik ging zitten en deed de Sony aan. Toen het op was deed ik H&M's uit en nam ik een douche en deed wat Zwitsal in mijn haar en een beetje Dove shower mousse gebruikt. Toen Aquafresh op Aquafresh gedaan en me ingesmeerd met wat Kneipp. Toen mn haar met een Ici Paris uit de klit geborsteld, Nivea onder mn oksels gerolt, wat Nivea op mijn gezicht gesmeerd (eh andere ja), Jip en Janneke op mijn lippen en spoot wat Noa op.
Deed Six in mijn oren en Esprit om mn hand, juwelier om mijn nek en Fossil om mn arm.Scheurde een Loesje eraf en deed hem in de Edel.
Trok Bjorn Borg aan, Esprit eroverheen en daaroverheen Miss Sixty. Ook deed ik Hunkermuller aan met daaroverheen Indian Rose. Ook deed ik H&M's aan en stapte in Asics Tiger. Ik deed wat Apple, Neijgh Versluijs, Wolters, Hema, Big, Samsung, Sportlife en Sony in Oilily. Ging naar beneden en klapte mijn Apple open om via MSN via Safari in Hotmail te kijken, praatte wat met mn vriendje, deed Mac uit en weer in mijn Oilily. Ik pakte nog wat Liga Continue en Royal Gala, twee H&M's in mijn haar, deed mijn H&M en Only aan en ging op weg naar de RET met Connexion.

Vond het zo wel eventjes genoeg
Oud 14-04-2005, 21:39
Global
Global is offline
HP
BEKO
G-STAR
Blokker
Pasabahce
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 11:35
Skilly