Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op mijn studentenkamer heb ik geen internet, hoeft ook niet per se. Maar een reden om het niet aan te schaffen was dat ik per maand wel een bepaald bedrag kwijt was maar dat bedrag had ik dus veel hoger geschat dan die € 9 van jou. ![]() Edit: ik bedenk me nu dat je de kosten waarschijnlijk verdeelt over het aantal huisgenoten of zo... ![]()
Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 18:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Owja, plus bij mijn reactie ook nog geld van de IB-Groep, dat ook naar mn spaar gaat.
||
Citaat:
Ik hou ook niks bij, dat schiet voor geen meter op. Ik denk dat er ongeveer 400 per maand binnenkomt, en dat dat er ook ongeveer weer uit gaat. Ongeveer. Zulke dingen bijhouden heeft geen zin, ik doe er toch niks mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dit omdat ik zelf dus kamer, boeken en collegegeld moet betalen, en lang niet altijd 300 per maand kan verdienen met werk,ivm tijdgebrek. en zoals eerder gezegd: beter maximaal geleend als minimaal geleefd.
||
Verwijderd
|
Ik houd de uitgaven niet echt bij en inkomsten wisselen soms een beetje, maar het komt uiteindelijk op onderstaande neer:
Citaat:
Inkomsten p/m: 235 studiefinanciering (oid) 150 "ouderlijke bijdrage" meestal zo tussen de 50 en de 250 euro salaris = dus meestal tussen de 435 en de 635 euro per maand Uitgaven p/m: 135 euro studie (ongeveer) 250 huur, GWL, boodschappen, enz. (soms iets meer) 35 contributie, sportkleding, enz. (gegokt) = dus ongeveer 420 euro per maand (natuurlijk zijn er genoeg maanden waarin er meer dan dat uitgaat (ook omdat ik nu dingen als kleding, cadeautjes, kaartjes, dingen voor in huis, enz. niet er bij heb gezet), maar gelukkig komt er soms ook meer binnen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De snelheid is niet altijd even geweldig, maar dat komt volgens mij ook doordat een paar lui van online gamen houden. Ohja we betalen er met zijn vijven aan mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Inkomsten iets van 300 per maand stufi + lening, uitgaven ook zoiets. Jammer alleen dat ik na afstuderen waarschijnlijk rond de 30.000 euro studieschuld heb als ik nog op kamers wil, maarja. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saairdappelen #1511 Verwijderd | 500 | 28-09-2011 23:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wanneer stoppen met tanken? kalinho | 356 | 17-06-2008 18:06 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Werk, Geld & Recht |
Gsm.... 0oFZo0 | 40 | 11-02-2003 07:37 |