Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2005, 20:11
Verwijderd
Draait op vrijdag, zaterdag en zondag in jeugdtheater hofplein te rotterdam. Het is een kindervoorstelling maar tog zeer vermakelijk ook voor ouderen. Het verteld het verhaal van, offcourse Siegfried de Drakendoder. Alleen nu dan in een modern jasje, heel leuk gedaan. Iemand hier hem al gezien?
Advertentie
Oud 27-03-2005, 20:13
Verwijderd
hell yeah.
ik vond em wel vet ja, miem was echt de coolste char!
alleen de battle met de draak uiteindelijk was toch wat minder, maar daar ging het ook helemaal niet om. twas wel vet.
Oud 27-03-2005, 20:14
Verwijderd
Miem werd cker goed gespeeld ja. Albert was ook een hele goede. Gewoon een hele vette show .
Oud 28-03-2005, 19:19
Gruppie
Gruppie is offline
heb hem al twee keer gezien; beide casts 1 keer, ik ga vrijdag nog een keer naar B!
Weet niet of het komt omdat ik B als eerste heb gezien, maar vond Gutruun uit B zo veel leuker spelen dan die uit A... heb nog nooit iemand zo zien losgaan op het podium!

toch gaat er niks boven' jij bent de allermooiste '

Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 19:21.
Oud 29-03-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 28-03-2005 @ 20:19 :
heb hem al twee keer gezien; beide casts 1 keer, ik ga vrijdag nog een keer naar B!
Weet niet of het komt omdat ik B als eerste heb gezien, maar vond Gutruun uit B zo veel leuker spelen dan die uit A... heb nog nooit iemand zo zien losgaan op het podium!

toch gaat er niks boven' jij bent de allermooiste '
ja idd, bij B, vond ik de scene waarin miem gif aan gaat bieden aan siegfried ook mooi,

"drink dit"
"wat is het?"
"Gif" met een vriendelijk lachje
Oud 01-04-2005, 06:53
stado
stado is offline
Whahaha ik heb hem al 3 keer gezien en ik ben echt fan van de niebelungen, en getruun!!!!!! echt een gave voorstelling.

maar iedereen moet ook zeker naar macbeth gaan komen word nog veel mooier!!!!!!
Oud 01-04-2005, 22:05
Gruppie
Gruppie is offline
net trug en B is net iets beter komt vooral door siegfried zelf en gutruun... zij speelt echt ontiegelijk goed!

speel jij in Macbeth?
Oud 02-04-2005, 15:40
I C U
I C U is offline
Ik vond hem goehoed! Ik heb geloof ik cast A gezien, maar ga waarschijnlijk begin mei naar cast B!
Oud 03-04-2005, 07:05
stado
stado is offline
ja ik speel in macbeth als stage in cast a en ik speel ja daa komt ie: BOOM met een soort van gewei op mijn hoofd!!
Oud 03-04-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
stado schreef op 03-04-2005 @ 08:05 :
ja ik speel in macbeth als stage in cast a en ik speel ja daa komt ie: BOOM met een soort van gewei op mijn hoofd!!
Wow, dat is lullig voor je
Oud 03-04-2005, 13:13
stado
stado is offline
lijkt stom maar is toch echt hyeel leuk om te doen hoor!!! je moet maaar komen kijken
Oud 03-04-2005, 19:26
Gruppie
Gruppie is offline
ik kom zeker kijken! Zitten Lennie en Rutger ook bij jou in de cast toevallig?

ik speel Sergeant in Zorro in cast B.. Ik heb dus een bijrol maar sta in tegenstelling tot jou waarschijnlijk (aangezien jij dus ensemble bent) maar +- 10 min op het podium. Wij, soldaten mogen geen liedjes meezingen op het podium, doen dus ook geen dansjes. Alleen bij het eindlied mogen we op het podium staan, voor de rest zingen we mee in de coullissen; ik was eigenlijk liever ensemble geweest!
vandaag waren er mensen van hofpleinklassen wezen kijken en die lachten nauwelijks ... terwijl ik sommige grapjes na tig keer gezien te hebben, wel nog erg grappig vind (ook velen niet hoor, daar niet van )
Oud 03-04-2005, 19:43
stado
stado is offline
ik zit wel in de cast bij rutger maar niet bij lennie jullie waren ook vorige week bij ons op de benthum repeteren. maar ik kom ook zeker kijken naar zorro
Oud 13-04-2005, 19:28
Savvy
Savvy is offline
Siegfried is goed!
Leuk geschreven, goed gespeeld, gezellige liedjes, functioneel decor en zo kan ik best wel even doorgaan .

Ik heb nu 2x cast B (geloof ik.. met Daisy als Gutruun) gezien en 1x A. Erg leuk. Persoonlijk vind ik B (als dat met Daisy is dan ) iets leuker, maar dat kan ook wel zijn omdat ik die als eerst heb gezien. Dan ga je de andere cast toch een soort van 'vergelijken' met die andere.

@ Gruppie --> "toch gaat er niks boven' jij bent de allermooiste ' "
JBDA was GOED! Staat heel hoog in m;n lijstje ;D! Vooral cast OB. Die heb ik ook echt bizar vaak gezien (had een broer die erin meespeelde, dan heb je dat ).
Oud 14-04-2005, 08:10
stado
stado is offline
Daisy is cast A , maar functioneel decor??? met die hobbel??
Ik kan je zeggen dat ie heel erg onhandig is.
Oud 14-04-2005, 09:10
Gruppie
Gruppie is offline
hahahah ja die hobbel...:

toen ik bij cast a keek ging Siegfried keihard onderuit net toen er iets dergelijks werd gezegd als " ook een held is niet perfect' *boing* Jaco (regisseur) heeft 5 minuten in een deuk gelegen op de ring

@Savvy: welke rol had je broer dan? in jbda?
ik vond 'hier ga je spijt van krijgen' zo geweldig bij OB
Oud 14-04-2005, 18:19
Savvy
Savvy is offline
Ahh, 2 maal cast A, 1 maal cast B dan .

En ik bedoelde meer dat het een simpel decor was, maar dat dat voldoende was. Het is was eenvoudig, maar genoeg (net als bij JBDA bijvoorbeeld ) En die heuvel mocht jijd an misschein niet heel 'handig' vinden en dat geloof ik graag () , maar hij 'brak' wel de vlakke vloer wat. En met die ring (officiele naam vergeten.. sorry )) zag het er gewoon heel egr mooi uit. Ook met die dansen vond ik het er leuk uitzien, doordat sommige nu wat hoger stonden enzo. Misschien niet erg handig, toch wel een ebetje nuttig .

Maar goed ..
@ Gruppie --> Hij speelde Zeus en Achilles (cast OB)
Oh, en doe Marion maar de groetjes als je d'r weer ziet
Oud 14-04-2005, 18:31
stado
stado is offline
volgensmij heet die ring een trus geloof ik.
Oud 14-04-2005, 19:42
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Savvy schreef op 14-04-2005 @ 19:19 :

@ Gruppie --> Hij speelde Zeus en Achilles (cast OB)
Oh, en doe Marion maar de groetjes als je d'r weer ziet

hahahahaha

Sebas zit ook hier op het forum (en Sara eerst) maar zij weten (tot dusver) nog niet dat ik hun ontdekt heb!

dat wordt dus niks meer anoniem posten

nu ik je post nog een keer doorlees kan ik t ook opvatten alsof je dat al wist door de ' ', dan heb ik niks gezegd

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 19:53.
Advertentie

Regels voor berichten