Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 19:22
beebeebee
ik ben niet zo muziek gevoelig maar ik heb voor drama een fragment nodig van die trouw melodie... je weet wel.. taaaam tam ta taaam, taaam tam ta taaam... etc

Weet iemand hoe deze melodie heet? dan zoekt wat makkelijker

en vraag 2 kent iemand een (makkelijk te downloaden) programmatje om deze muziek ook te bewerken. Zodat ik hem versneld kan laten afspelen en eventueel ook kan inkorten??
je zou me er ontzettend mee uit de brand helpen!!

liefs b
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2005, 18:57
Konijn
Konijn is offline
Het is in ieder geval een dodenmars.. ik weet er wel meer over maar kan er echt niet opkomen. Wij hebben hem gebruikt tijdens een rouwstoet in een Grieks toneelstuk.
Oud 14-03-2005, 19:11
Verwijderd
http://www.gyrosquartet.com/audio/intro-wagner.ram

Omdat ik aan taaam...tam ta taaaam niet zoveel af kan leiden weet ik niet zeker of je deze bedoeld, maar het zou kunnen. Hopelijk kun je bovenstaande link beluisteren, dan weet je meteen of het de goede is. Zo ja, dan is het Wagners wedding marche.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:47
xineof
xineof is offline
Volgens mij bedoeld ze inderdaad degene met de tekst 'daar komt de bruid...' .
Oud 15-03-2005, 09:11
beebeebee
dat is hem idd!!! wagners wedding march!! thanx

nu nog 1 puntje, weet iemand (illegaal te downloaden) software om deze muziek te versnellen of gewoon stukjes tussen uit te knippen. Voor drama hebben we namelijk een stuk met heel veel korte muziek fragmenten om de stemming aan te geven, het stuk is heel kort en overdreven snelle bewerking van Romeo en Julia. Daarom moeten we de preciese fragmenten meteen bij de hand kunnen hebben. dus iemand software?? pleace??
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:26
beebeebee
JOEHOE!! ik heb programmaatje gevonden!! voor geïnteresseerden: cool mp3 splitter, werkt erug goed en zelfs ik snap het!!

thanx everybody for helping me
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:56
Chronocide
Chronocide is offline
zoek je zoiets?
Reageren

Regels voor berichten