Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2005, 17:18
Kit
Kit is offline
Ambiossis - Remove the Dirt

http://www.myspace.com/ambiossis

enjoy
Oud 10-04-2005, 17:53
Verwijderd
'een nieuwe band'?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:59
Reserv
Reserv is offline
'Eigen muziek'...?
Oud 10-04-2005, 19:14
Verwijderd
die link werkt helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:37
Kit
Kit is offline
Ja, de band is relatief nieuw, ze bestaan net anderhalf jaar, en beginnen nu wat dingen te bereiken, zoals gedraaid worden op kink fm, optreden op het almeerse bevrijdingsfestival enzo.

Hm, de link doet het niet ..., dan kun je het beste surfen naar hun website, via daar kun je ook de nodige links en nummers vinden!

www.ambiossis.nl

laat maar weten!

Kit
Oud 10-04-2005, 22:08
Verwijderd
Wat doet dit topic op dit forum, als het niet je eigen band is, maar die van je vriendje
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 22:36
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 10-04-2005 @ 23:08 :
Wat doet dit topic op dit forum, als het niet je eigen band is, maar die van je vriendje
Misschien klooien ze maar wat in een garage...?
Oud 10-04-2005, 22:47
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Reserv schreef op 10-04-2005 @ 23:36 :
Misschien klooien ze maar wat in een garage...?
Sorry, Kit, even wat duidelijkheid scheppen:
Met een naam als 'geklooi in de garage' zou je inderdaad denken dat dit forum bedoeld was voor mensen die eh... ja; klooien in een garage.

Dat is NIET zo!

Het forum is bedoeld voor eigen bands, die kunnen hier hun muziek, vragen over instrumenten, oproepen voor nieuwe bandleden etc kwijt. Vooral geen bands die in garages klooien, nee zeg, haha, stel je voor!

We weten het, een beetje een onhandig gekozen naam.

Op het moment zijn we druk op zoek naar een alternatief voor deze naam, die heel wat misleidender is gebleken dan we van tevoren vermoedden.

Onze excuses dus; je hebt blijkbaar de naam van het forum iets te serieus opgevat.

Namens het forumteam
botulism
Oud 10-04-2005, 22:56
Reserv
Reserv is offline
Heb je FB aspiraties?
Oud 10-04-2005, 23:01
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Reserv schreef op 10-04-2005 @ 23:56 :
Heb je FB aspiraties?
Nee slechts halfgelukte immitaties
Oud 10-04-2005, 23:05
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
botulism schreef op 11-04-2005 @ 00:01 :
Nee slechts halfgelukte immitaties
Ja, op zich was je beheersing van de Nederlandse taal te goed om er ECHT op te lijken.
Oud 11-04-2005, 08:19
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 11:42
Verwijderd
ruig
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:12
Kit
Kit is offline
Citaat:
botulism schreef op 10-04-2005 @ 23:47 :
Sorry, Kit, even wat duidelijkheid scheppen:
Met een naam als 'geklooi in de garage' zou je inderdaad denken dat dit forum bedoeld was voor mensen die eh... ja; klooien in een garage.

Dat is NIET zo!

Het forum is bedoeld voor eigen bands, die kunnen hier hun muziek, vragen over instrumenten, oproepen voor nieuwe bandleden etc kwijt. Vooral geen bands die in garages klooien, nee zeg, haha, stel je voor!

We weten het, een beetje een onhandig gekozen naam.

Op het moment zijn we druk op zoek naar een alternatief voor deze naam, die heel wat misleidender is gebleken dan we van tevoren vermoedden.

Onze excuses dus; je hebt blijkbaar de naam van het forum iets te serieus opgevat.

Namens het forumteam
botulism
e

een andere forumbaas stuurde me hierheen als ik iets kwijt wilde. Maar als ik het goed begrijp mag Alleen de muzikant uit een band iets hier posten?? beetje wazig aangezien het niet een wild vreemde band is voor mij. maja nevermind ik zal het niet meer doen.
Oud 11-04-2005, 13:13
Verwijderd
Ruig²
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:26
Carn
Carn is offline
Tzal geen originaliteitsprijs winnen maar ik vind het niet slecht, vrij aardige zang. Alleen die uhm, grunt/scream mag wel iets meer naar achteren in de mix (wat in die snippet van caution wel het geval is).
Oud 11-04-2005, 13:30
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Kit schreef op 11-04-2005 @ 14:12 :
e

een andere forumbaas stuurde me hierheen als ik iets kwijt wilde. Maar als ik het goed begrijp mag Alleen de muzikant uit een band iets hier posten?? beetje wazig aangezien het niet een wild vreemde band is voor mij. maja nevermind ik zal het niet meer doen.
hij lult...wat jij doet, klopt
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 11-04-2005 @ 14:13 :
Ruig³
:eng:
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Rieno schreef op 11-04-2005 @ 14:30 :
hij lult...wat jij doet, klopt
Wtf... dus je mag ook elk lokaal bandje hier promoten?? Wat is dan nog het idee van dit forum, qua 'eigen muziek'??
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:42
Carn
Carn is offline
ja idd..volgens mij was dit toch bedoeld voor eigen (al dan niet met een band) muziek
Oud 11-04-2005, 14:09
gobo
gobo is offline
Goed, vind het lief van mun vriendin dat ze dit voor me post.
Beetje extreem stom, dat je als eigen band perse deze post of whatever moet maken, want dan blijft het een post van een locale band hoor!? alleen doe ik het dan zelf.

Maar goed, kep er niet echt veel tijd voor gehad om de band te promoten op forums, dus bi jdeze dan, is het dan wel goed?

Doel was geloof ik ff een oordeel over de nieuwe Ambiossis song,''Remove the Dirt''.

Caution? was een extreem slechte mix vind ik persoonlijk, helemaal de grunts, in de nieuwe mix komt alles veel beter naar voren, en is het kwalitatief beter, door meer tijdsbesteding,''ook volgens bv, peter van kink fm, (deze noem i kals voorbeeld omdat die toch redelijk verstand van muziek heeft lijkt mij), maar tis jowu mening en als ji jdat vind mag dat.

Mocht je meer van Ambiossis willen zien of horen, check dan ff de website:

(of mag dat niet??? )

www.ambiossis.nl

We spelen 5 mei op het bevrijdingsfest in Almere, kom ut beleven...

Dank voor u tijd en moeite!

GrtZ Gobo, zanger Ambiossis
Oud 11-04-2005, 14:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
gobo schreef op 11-04-2005 @ 15:09 :
Caution? was een extreem slechte mix vind ik persoonlijk, helemaal de grunts, in de nieuwe mix komt alles veel beter naar voren, en is het kwalitatief beter
Ik doelde meer op de algehele mix, in die nieuwe vond ik het wat "overpowerend" (als dat een woord is), maar ieder zn meug.
Oud 11-04-2005, 14:21
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 11-04-2005 @ 14:41 :
Wtf... dus je mag ook elk lokaal bandje hier promoten?? Wat is dan nog het idee van dit forum, qua 'eigen muziek'??
nee, enige affiniteit is wel handig met de band .. in dit geval was het de vriendin van 1 van de bandleden en is dat wat mij betreft dicht genoeg bij..

het gaat idd om 'eigen muziek'
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 03:07
Reserv
Reserv is offline
Ja, zo kan je alles wel verantwoorden. Ik ken vaag de gitarist van een bandje dat landelijk optreedt, mag ik dan daar ook mp3's van posten?

Ik blijf erbij dat het een nutteloos subsubforum is. Onder 'muziek' erbij, is het ook geen probleem.

En nu krijg je dus dit soort offtopic discussies.
Oud 12-04-2005, 08:10
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Reserv schreef op 12-04-2005 @ 04:07 :
Ja, zo kan je alles wel verantwoorden. Ik ken vaag de gitarist van een bandje dat landelijk optreedt, mag ik dan daar ook mp3's van posten?

Ik blijf erbij dat het een nutteloos subsubforum is. Onder 'muziek' erbij, is het ook geen probleem.

En nu krijg je dus dit soort offtopic discussies.
juis, dus nu ontopic (en een vriendin is iets anders dan een vage kennis, dat snap jij toch ook wel hoop ik )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Reserv schreef op 12-04-2005 @ 04:07 :
Zeker niet. Op Muziek zakken ze binnen een dag naar pagina 2. Verder is het gewoon een leuk subforum, alleen jammer van de zaadnaam.

Dit topic hoort hier alleen niet. Er is vanaf het begin gezegd dat dit een subforum is voor eigen shite. Nu krijg je maar een vaag beleid.
Ik ken iemand in een lokaal zaadbandje, moet dat hier? Verder ken ik de zoon van Mark Foggo en de toetsenist van Beef, moet dat ook hier?
Laat het gewoon duidelijk. Als iemand er niet aan meegewerkt heeft hoort het hier gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:59
Reserv
Reserv is offline
Aight
Reageren

Regels voor berichten