Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, de band is relatief nieuw, ze bestaan net anderhalf jaar, en beginnen nu wat dingen te bereiken, zoals gedraaid worden op kink fm, optreden op het almeerse bevrijdingsfestival enzo.
Hm, de link doet het niet ![]() www.ambiossis.nl laat maar weten! Kit
||
Citaat:
||
Citaat:
Met een naam als 'geklooi in de garage' zou je inderdaad denken dat dit forum bedoeld was voor mensen die eh... ja; klooien in een garage. Dat is NIET zo! Het forum is bedoeld voor eigen bands, die kunnen hier hun muziek, vragen over instrumenten, oproepen voor nieuwe bandleden etc kwijt. Vooral geen bands die in garages klooien, nee zeg, haha, stel je voor! We weten het, een beetje een onhandig gekozen naam. Op het moment zijn we druk op zoek naar een alternatief voor deze naam, die heel wat misleidender is gebleken dan we van tevoren vermoedden. Onze excuses dus; je hebt blijkbaar de naam van het forum iets te serieus opgevat. Namens het forumteam botulism
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
een andere forumbaas stuurde me hierheen als ik iets kwijt wilde. Maar als ik het goed begrijp mag Alleen de muzikant uit een band iets hier posten?? beetje wazig aangezien het niet een wild vreemde band is voor mij. maja nevermind ik zal het niet meer doen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Goed, vind het lief van mun vriendin dat ze dit voor me post.
Beetje extreem stom, dat je als eigen band perse deze post of whatever moet maken, want dan blijft het een post van een locale band hoor!? alleen doe ik het dan zelf. Maar goed, kep er niet echt veel tijd voor gehad om de band te promoten op forums, dus bi jdeze dan, is het dan wel goed? Doel was geloof ik ff een oordeel over de nieuwe Ambiossis song,''Remove the Dirt''. Caution? was een extreem slechte mix vind ik persoonlijk, helemaal de grunts, in de nieuwe mix komt alles veel beter naar voren, en is het kwalitatief beter, door meer tijdsbesteding,''ook volgens bv, peter van kink fm, (deze noem i kals voorbeeld omdat die toch redelijk verstand van muziek heeft lijkt mij), maar tis jowu mening en als ji jdat vind mag dat. Mocht je meer van Ambiossis willen zien of horen, check dan ff de website: (of mag dat niet??? ![]() www.ambiossis.nl We spelen 5 mei op het bevrijdingsfest in Almere, kom ut beleven... Dank voor u tijd en moeite! GrtZ Gobo, zanger Ambiossis
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het gaat idd om 'eigen muziek' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit topic hoort hier alleen niet. Er is vanaf het begin gezegd dat dit een subforum is voor eigen shite. Nu krijg je maar een vaag beleid. Ik ken iemand in een lokaal zaadbandje, moet dat hier? Verder ken ik de zoon van Mark Foggo en de toetsenist van Beef, moet dat ook hier? Laat het gewoon duidelijk. Als iemand er niet aan meegewerkt heeft hoort het hier gewoon niet. |
![]() |
|
|