Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder is twinmos prima, maar geeft het met sommige athlon64 moederborden problemen.
||
Citaat:
@TS twinmos is gewoon een goed merk |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je voor Speed Premium gaat moet je mailen naar de zaak en vragen of het: AA4T (CH-5) of 1A4T(Bh-5) is. Als het een van die is, zo een setje kopen. CH-5 is de opvolger van BH-5 maar hij haalt niet zo een strakke timings als BH-5, let wel op BH-5 heeft graag een hoog voltage 3,0 volt of zo. Zie hier hoe het op tweakers.net aan toe gaat, zeer leuke scores, anders zoek eens op xtreme systems. En dit is een leuk reepje, alleen nog niet op voorraad: http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=308282&cks=PRL
Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 21:10. |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig zien niet alle reepjes van TwinMOS bestaande uit rebranded OEM-chips.
||
Citaat:
Maar jah 300 euro voor 1024 mb is wel erg veel, ook al haal je er 275+ op 2,5-3-3-6 mee. Ik zelf heb geloof ik twinmos met Mtec chippies maar het valt nog mee hoor, 240 mhz kunnen ze aan, wel met 2,5-4-4-8. Hoger voltage zou ik waarschijnlijk hoger komen. Ach, lang leve de dividers. ![]() Alleen het geheugen is gewoon weg in ongeveer een jaar/ ander half jaar 80 euro in prijs gedaald! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
PRECIES !! nooit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb simpele infinein pc2700 geheugen en dat doet 2-2-2-11 (11 is bij mij sneller dan 5) op 245mhz 3,3volt ![]()
||
Citaat:
![]() G.Skill, doet op 300, 3-4-4-8 op 2,8 volt, 200mhz op 2-2-2-5 op 2,6 volt. En op 275mhz 2,5-3-3-7 ![]() Maar BH-5 blijft nog altijd de winnaar, de beste timings alleen een hoog voltage. ![]() En of 11 of 5 sneller is ligt aan de chipset/moederbord, nforce 2 was geloof ik het snelst bij 11/10, nforce 3/4 heeft weer meer baat bij 5/6.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Momenteel draai ik 2x512MB DDR, 3200. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
TCCD, wil idd bij laag voltage enorm lekker, wel is TCCD lastig te vinden en vrij duur. Niet elke week TCCD is even lekker
|
![]() |
|
|