Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 17:39
The_Ataris
The_Ataris is offline
Beschrijving: Als ik pc opstart. Krijg ik na enkele minuten problemen met ( naar mijn mening ) mijn geforce4 MX 8Gp kaart. Het scherm flikkert een keer zwart dan terug naar windows maar dan zit alles vast, dan flikkert het nogmaalz een keer zwart dan terug naar windows en kan ik weer met muis omweg. Maar dit kan zo 4 a 10 keer snel na elkaar gebeuren. Ook als ik bv fifa 2005 opstart zit het vast, soms helemaal zwartgrijs, soms met paar dingen van fifa2005 zichtbaar.
Wat mij ook opviel is dat als ik mijn scroll op de muis gebruik dan voornamelijk het flikkeren van het scherm voorkomt.

Kan iemand mij helpen?
Drivers al herinstallleert, spyware, norton, hitman2pro, a², ...

Help mij !!!!
Oud 31-03-2005, 17:44
freyk
freyk is offline
Een spy- of adware of een virus probleem zal het niet zijn.
Ik denk eerder aan een driver probleem.

Je zei dat je je driver al hergeinstalleert hebt, maar heb je ze hergeinstalleert met de nieuwste drivers?

-edit-
Ik lees hier dat je het probleem misschien kan verhelpen door een oude driver te gebruiken.

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:57
The_Ataris
The_Ataris is offline
Ook dit heb ik al geprobeert. Wel niet met de oudste oudste drivers waar die ook te vinden zijn.
De drivers van mijn CD, en de nieuwste drivers verkrijgbaar op de nvidia site.
Wat zei ivm een geheugenprobleem kan ik me goed voorstellen want onlangs heb ik problemen gehad met het opstarten, ik moest wel 5maal heropstarten tot ik eindelijk in windows geraakte.

greetz
Reageren

Regels voor berichten