Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoe gaat het op school? Veel vrienden, is het gezellig?
||
Citaat:
Maar wat Kruimel zegt kan heel goed. Ik heb op jouw leeftijd ook een tijdje nergens zin in gehad. Je probeert uit te vinden wie je bent, wat je leuk vindt en dat kan heel verwarrend zijn en tijd kosten... Misschien kuin je er eens met je ouders over praten, die zijn ook zo jong geweest als jij. Misschien lucht het wel op en misschien weten ze wel raad...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik wil je overigens ook niet opzadelen met mijn problemen Ik heb er al met goede vrienden over proberen te praten, maar het antwoord was meer, ow... ok ... en dan snel een ander onderwerp beginnen Ik doe wat ik normaal ook doe, ga gewoon naar school, blijf gewoon doen wat ik eerst leuk vond. Maar ik weet niet hoeveel langer ik dat nog vol houd. |
![]() |
|
![]() |
allereerst bedankt allemaal voor de reacties,
ik kan best goed met m'n broer opschieten, maar helaas niet goed genoeg om hem te willen storen voor mijn problemen. Ik weet niet of ik me er over heen wil zetten.. aan de ene kant denk ik; ik wil mijn ouwe levensbeeld weer terug, maar aan de andere kant heb ik een idee dat dat een illusie was en dat ik beter af ben met weten dat ik eigenlijk helemaal niets heb en alles voor niets doe. Hoewel het beeld wat ik nu heb ook de illusie kan zijn... |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet ook precies waar het aan ligt en dat ik met de mensen die me dit gevoel bezorgd hebben moet praten, maar daar heb ik zo heel erg geen zin in ![]()
|
Praat er misschien eens over met een docent?
Dat is niet te persoonlijk, daar kun je afstand van nemen. Een docent heeft waarschijnlijk dagelijks met dergelijke problemen te maken en kan je misschien beter advies geven dan wij omdat hij/zij je persoonlijk kent. sterkte iig! ![]()
|
k heb precies het zelfde probleem...
dingen die k vroeger leuk vond vind k nu niks aan... ech niks boeit me meer enzo.. maar k heb wel hulp gezocht... k ben naar de schoolbegeleiders gegaan... en die helpe me ech wel... die luisteren tenminste gewoon en ze wete waar ze het over hebben k zou als k jou was dat ook maar gaan doen je voelt je er toch wel beter door k in ieder geval wel... niet helemaal maar je kan tenminste je verhaal altijd kwijt |
![]() |
|
![]() |
ik ben niet echt een lieverte op school, ze zullen wel denken, owjeeh daar heb je hem ook weer...
Misschien kan ik daar me verhaal kwijt, maar dat doe ik dan nog liever aan vrienden die niet luisteren. + dat ook al voel ik me iets beter dat van een verhaal vertellen, het nergens zin in hebben waarschijnlijk niet weg gaat.. |
![]() |
|
nou daar kan je je goe in vergissen k was ook zo iemand van oh daar heb je haar ook weer enzo... elke leraar haatte mij omdat k nooit iets dee en meteen begon te flippen als er iets was en niks dee en de mentor vroeg een keer waarom k zo deed heb k alles half verteld en had ze me doorgestuurd naar de schoolbegeleiders...maar toen k met die gene ging prate is het ech een stuk minder geworden enzo...
mijn vrienden luisteren ook nooit naar mij.. maar ze willen wel altijd da k naar hun luister en daar wordt je ook nie ech goe van... maar misschien da je het toch maar moet proberen... |
![]() |
|
nou k had ook precies het zelfde als jou...
k zag het nut er ook niet van in enzo... maar toch op een ofandere manier heeft het me toch geholpen... en bij mij was het zo da k zelf nie naar de mentor hoefde maar da die naar mij kwam omdat ze zag da er iets met me was... k begon ook allemaal te huilen en k zag het ff nie zitte enzo... maar ja moet het eingelijk ook alleen doen als je er vertrouwen in hebt in het begin is het wel raar maar na een tijdje valt het wel mee... |
![]() |
|
nou het luchte op om alles te vertellen wat k voelde en hoe k me voelde... k werd ook een tijd gepest en daardoor voelde k me ook al een stuk minder enzo..
k had altijd het gevoel waarom zou k moeten leven enzo... en als je dat toch tegen een vertrouwdpersoon kan vertellen die gewoon luisterd en niet erdoorheen zitten te praten (dus niet zoals mijn vrienden enzo) dan lucht het toch op... ze begrijpen meestal toch wel wa je bedoelt enzo... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik blijf bij mijn vorige post: zoek iemand om mee te praten. Iets anders kan ik je niet aanraden. Zomaar aan de slaappillen beginnen is btw niet echt handig en bovendien waarschijnlijk ook niet nodig. Je kunt een probleem nu eenmaal beter bij de oorzaak aan kunt pakken dan aan bij het gevolg. Is soms moeilijker, maar vaak wel een stuk beter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gehoorschade Onder Jongeren thomasvandeberg | 67 | 28-12-2011 14:10 | |
Psychologie |
het nut ervan niet meer inzien bradio8 | 7 | 01-11-2004 12:01 | |
Seksualiteit |