![]() |
|
Verwijderd
|
Toevallig was ik er al eerder op gekomen, maar heb er niet bij stilgestaan. Gisteren kwam het voorbij in een van de weinige keren dat ik zat te zappen op 2 vandaag: www.exto.nl.
Een gratis site voor kunstenaars, ook handig voor de niet handige sitebuilder (schijnt, ik heb het zelf nog niet geprobeerd ![]() Wat vinden jullie ervan, van het initiatief, de opzet, de inzet enz enz... Op zich, ik vind het een prachtig iniatief, het maakt kunst toegankelijker, makkelijker en je wordt meer verspreid dan je eigen kleine bezigheden in je omgeving. Je kunt ook een overzicht van verschillende expos, je moet niet met je werk van galerij tot galerij zeulen, je hebt geen uitgebreide kennis nodig of je hoeft niemand in te huren om een fatsoenlijke site te maken, je hebt een makkelijk bereikbare portfolio enz... Maar als ik er rondkijk, is het toch wel een stukje boven amateurs uit al denk ik. Stiekem vind ik de drempel om aan te melden al meteen erg hoog liggen. Ik vind het ook jammer dat ze vragen geen lijsten te fotograferen, uiteindelijk hoort die lijst er wel bij, ik heb niet voor nix een speciale lijst uitgezocht voor rond een bepaald werk. Dan zou ik er ook gewoon een hemalijst kunnen rondsteken en de moeite voor een passepartout achterwege laten (en me stukken van mensen besparen). En de uploadmogelijkheid van 100K per foto vind ik persoonlijk wel weinig. Maar dat kan aan mij liggen. Vertel. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Het Grote Art Topic Verwijderd | 37 | 14-11-2005 19:13 | |
Muziek |
Zelfgemaakte muziek: Hiep 4.10 min. dazz | 27 | 25-04-2005 18:55 | |
ARTistiek |
schilderij TIEN | 6 | 16-04-2005 16:08 | |
ARTistiek |
(linoleumsnede) Hosseklotsen Endomychus | 17 | 20-12-2004 07:47 | |
ARTistiek |
Post hier je digitale camera foto's! joopie | 74 | 22-06-2003 12:51 | |
ARTistiek |
Schilderijtje van mij (benieuwd naar meningen) Sannetje | 10 | 18-04-2002 08:28 |