Advertentie | |
|
![]() |
|
Iedereen heeft het telkens over jeugdtheaterschool hofplein . Het moet een bekende jeugdtheaterschool zijn. Ik denk dat je namelijk het best op een jeugdtheaterschool kunt gaan of amateurtheater maar dan maakt je een stuk en voer je het op, meer niet. Bij een jeugdtheaterschool krijg je (meestal) les van een docent met diploma en leer je dus veel dingen. Veel groepen doen dan nog wel mee met bijvoorbeeld jeugdtheaterfestivals, dat is een keer in het jaar volgens mij. Wij doen namelijk ook altijd mee, ik zit op de jeugtheaterschool van het CQ maar dat is een beetje bij je uit de buurt, ligt in Drenthe.
Hee succes! ![]()
|
![]() |
Ik sluit mij aan bij alpha
![]() ![]() Ik woon in Almere en dans al erg lang. Zag 3 jaar geleden een advertentie hangen van de Theatermakerij, deed auditie en kwam erdoor ![]() ![]() ![]() zo kwam in een btje in 'het wereldje' en sindsdien heb ik verschillende dingen gedaan zoals toneelstukken, optredens, gespeeld tijdens een theaterfestival enzovoorts. Dus ik zou zeggen, ga eens informeren, bij het CKV bijvoorbeeld, kijk eens in het telefoonboek, ga eens langs bij wat dansscholen, let goed op advertenties en flyers en zoek nog es goed op internet ![]() Deze site is misschien wel handig: http://theater.pagina.nl/ (en dan vooral 'theater door jongeren' waar overigens de theatermakerij ook bij staat ![]() Deze site is van mijn jeugdtheaterschool: www.theatermakerij.nl (en dan bij 'producties' op "merlijn..." klikken)tis wel in almere, maar dan kun je even kijken hoe 't werkt, foto's bekijken enzovoorts, misschien wel leuk om te zien? ![]() nou euh succes iig en veel plezier natuurlijk ![]() Groetjes Marleen Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 10:35. |
![]() |
|
Hey je kan je inschrijven bij het hofpleintheater die zit overal wel ik doe het ook en ik doe hte ook als hobby je krijgt dan toneel, zang en dans je kan op www.jeugdtheaterhofplein.nl kijken voor meer info
|
![]() |
|
in een ander topic hebben ze het over de Amsterdamse Jeugdtheaterschool Kunstweb :www.kunstweb.nl Ik weet niet of het wat is?
|
je kunt kijken of er van school uit niet een stuk op de planken kan worden gebracht? ik heb 6 jaar drama gedaan op de middelbare school (waarvan de laatste drie jaren stukkken op het toneel brengen) en nu ik het één jaar niet meer doe voel ik me leeg
![]() Je kunt eventueel ook STA! proberen, al is dat meer op studenten gericht. Maar wel puur recreatief van aard...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|