Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 18:54
Verwijderd
En niet op de plaats waar de cursor staat? Als je bijvoorbeeld ergens tussendoor nog een smiley of link oid wilt invoegen zul je dit met knippen/plakken of door te typen moeten doen.

Is het niet gewoon handiger om die dingen in te voegen op de plaats waar de cursor staat?

Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 21:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 19:07
Sketch
Sketch is offline
Ja, dat is best wel irritant ja. Ook smilies komen onderaan te staan.

Ik heb ook dat als ik ergens in de tekst klik, de onderste paar regels blauw worden, alsof ze geselecteerd zijn, maar dat zijn ze dan niet.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:28
Verwijderd
Ik heb wel vaker problemen, dat als ik selecteer en op b klik, dat hij het gewoon niet pakt ofzo. Ik neem aan dat dat ergens in de software zit waar ik geen verstand van heb en mompel gewoon af en toe wat scheldwoorden en typ het dan gewoon met de hand . Uitleg kan ik niet geven.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:44
Rieno
Rieno is offline
ik hoor vaak genoeg van die opmerkingen dat de software onder dit forum echt brak is zal dit ook wel mee te maken hebben
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 26-04-2005 @ 20:28 :
Uitleg kan ik niet geven.
Misschien Jon of Enlightenment wel, even afwachten wat die ervan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:33
Ieke
Ieke is offline
Ik snap hier niks van?
Oud 26-04-2005, 20:38
PV
PV is offline
Citaat:
Ieke schreef op 26-04-2005 @ 21:33 :
Ik snap hier niks van?
als ik nu met mijn cursor/pijltje voor het woordje 'mijn' ga staan in dit stukje tekst, en ik klik op de B om daar een vetgedrukt woord voor te zetten, wordt dat woord inclusief tekst ná alle tekst neergezet in plaats van voor het woordje mijn. Met smilies hetzelfde. Het is een beetje lastig uitleggen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 26-04-2005 @ 21:33 :
Ik snap hier niks van?

Als je aan het begin van je post staat (met je cursor), en je hebt al een stuk getypt. Dan wil je nog een afbeelding (of een link, of een smiley) zetten. Die afbeelding komt dan aan het einde van je post.

Is het mogelijk dat een afbeelding/link/smiley etc ingevoegd word op de plaats waar de cursor staat, en niet aan het einde van je post is dus de vraag.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:39
Jon
Jon is offline
Hey, dat is raar. Ik had dit namelijk aangepast. Ik zal kijken of ik het kan herstellen.
Oud 26-04-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Jon schreef op 26-04-2005 @ 21:39 :
Hey, dat is raar. Ik had dit namelijk aangepast. Ik zal kijken of ik het kan herstellen.

Volgens mij is dat al een hele poos zo, maar goed, als je er even naar wilt kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:45
Jon
Jon is offline
Citaat:
mrboot schreef op 26-04-2005 @ 21:41 :

Volgens mij is dat al een hele poos zo, maar goed, als je er even naar wilt kijken.
Sinds 18 januari 2005, zo te zien. Toen is de JS voor het laatst aangepast. Vast tijdens een upgrade overschreven.
Oud 26-04-2005, 20:49
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
mrboot schreef op 26-04-2005 @ 21:38 :

Als je aan het begin van je post staat (met je cursor), en je hebt al een stuk getypt. Dan wil je nog een afbeelding (of een link, of een smiley) zetten. Die afbeelding komt dan aan het einde van je post.

Is het mogelijk dat een afbeelding/link/smiley etc ingevoegd word op de plaats waar de cursor staat, en niet aan het einde van je post is dus de vraag.
Ik heb daar geen last van, heb de vB code op geavanceerd staan. (even wennen, maar ik vind het nu veel fijner) Maar ik snap wat je bedoeld, dank je
Oud 26-04-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 26-04-2005 @ 21:49 :
Ik heb daar geen last van, heb de vB code op geavanceerd staan. (even wennen, maar ik vind het nu veel fijner) Maar ik snap wat je bedoeld, dank je
Ja, ik ook hoor. Maar het maakt niet uit of hij op standaard of op geavanceerd staat.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 23:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik type m'n vb-tags altijd, heb nooit anders gedaan en het gaat veel sneller...

Scheelt me ook weer wat RSI
Oud 27-04-2005, 08:35
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Ieke schreef op 26-04-2005 @ 21:49 :
Dan komt het ook onderaan te staan.

Als je op B I of U klikt, en de code dan weer weghaalt, en je nog eens op de knop klikt, krijg je "<< Er staat al een dergelijke tag open >>" Maar die tag heb je dan al weggehaalt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Jon schreef op 26-04-2005 @ 21:45 :
Sinds 18 januari 2005, zo te zien. Toen is de JS voor het laatst aangepast. Vast tijdens een upgrade overschreven.
Lukt het om het weer goed te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:36
Jon
Jon is offline
Citaat:
mrboot schreef op 27-04-2005 @ 19:02 :
Lukt het om het weer goed te krijgen?
Hier werkt het weer.
Oud 27-04-2005, 18:40
Wawl
Wawl is offline
Hier niet.

Het is ook niet mogelijk om éérst een woord te typen/selecteren en daarna de 'B' te gebruiken. Dat kon - bij mijn weten - eerst altijd wel.
Oud 27-04-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Jon schreef op 27-04-2005 @ 19:36 :
Hier werkt het weer.
Hier niet
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 27-04-2005 @ 19:40 :
Hier niet.

Het is ook niet mogelijk om éérst een woord te typen/selecteren en daarna de 'B' te gebruiken. Dat kon - bij mijn weten - eerst altijd wel.
Ja, dat heb ik op andere fora ook wel eens gezien. Is dat mogelijk?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:42
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
mrboot schreef op 27-04-2005 @ 19:41 :
Ja, dat heb ik op andere fora ook wel eens gezien. Is dat mogelijk?
Of het mogelijk is weet ik niet, maar vroeger werkte dat hier ook. Dus ik denk dat het wel mogelijk zal zijn.
Oud 27-04-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 27-04-2005 @ 19:42 :
Of het mogelijk is weet ik niet, maar vroeger werkte dat hier ook. Dus ik denk dat het wel mogelijk zal zijn.
Ik zei het ook richting Jon
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:46
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
mrboot schreef op 27-04-2005 @ 19:43 :
Ik zei het ook richting Jon
Dan moet je dat zeggen en mij niet quoten.

Ontopic.
Oud 27-04-2005, 18:49
Jon
Jon is offline
Het kan zijn dat de oude JS uit je cache geserveerd wordt. Verwijder anders eens je tijdelijke internet bestanden.
Oud 27-04-2005, 18:50
Jon
Jon is offline
Ah! Firefox wil nie.

Volgens mij heeft het daar ook nooit gewerkt.
Oud 27-04-2005, 18:51
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Jon schreef op 27-04-2005 @ 19:49 :
Het kan zijn dat de oude JS uit je cache geserveerd wordt. Verwijder anders eens je tijdelijke internet bestanden.
Gedaan, en nog steeds werkt het niet. Ik gebruik overigens wel FireFox.
Oud 27-04-2005, 18:53
Wawl
Wawl is offline
Ohja, met IE werkt het inderdaad wel. Dit werkt natuurlijk niet meer sinds de dag dat ik ben overgestapt op FF.
Oud 27-04-2005, 18:53
Verwijderd
Even kijken of het werkt met IE, en ja hoor, het werkt . Kun je hier nog iets aan doen, of ligt dat echt aan de browser?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 27-04-2005 @ 19:53 :
Ohja, met IE werkt het inderdaad wel. Dit werkt natuurlijk niet meer sinds de dag dat ik ben overgestapt op FF.
Ik heb hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 08:25
WolterB
WolterB is offline
In Opera werkt het ook niet
Oud 29-04-2005, 23:29
Vice
Vice is offline
In Netscape en Safari werkt het ook niet.
Oud 02-05-2005, 03:31
Enlightenment
Enlightenment is offline
Mijn Javascript-kunsten zijn amateuristisch te noemen, dus ik kan jullie hier niet mee helpen. Maar nee bij mij werkt het ook niet (Firefox @ FreeBSD). Maar als het bij andere fora kan, zou het ook hier moeten kunnen lijkt me.
Oud 02-05-2005, 10:44
Gimme more beer
Als je hulp nodig hebt bij het oplossen, ik doe het voor deze keer gratis
Oud 02-05-2005, 11:15
M@rco
M@rco is offline
Hmm...

Neem aan dat vB3 hier toch binnenkort wel een keer komt (3.1 zal toch ooit een keer uit moeten komen?), daar is dat allemaal opgelost. Misschien een idee om gewoon daar op te wachten, ipv hier nog veel tijd en moeite in te steken.
Oud 02-05-2005, 11:41
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 02-05-2005 @ 12:15 :
Hmm...

Neem aan dat vB3 hier toch binnenkort wel een keer komt (3.1 zal toch ooit een keer uit moeten komen?), daar is dat allemaal opgelost. Misschien een idee om gewoon daar op te wachten, ipv hier nog veel tijd en moeite in te steken.
Ook goed...
Oud 02-05-2005, 12:03
M@rco
M@rco is offline
Hey, ik zeg ook maar wat. Als iemand het kan fixen dan is dat natuurlijk geweldig
Oud 02-05-2005, 12:07
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 02-05-2005 @ 13:03 :
Hey, ik zeg ook maar wat. Als iemand het kan fixen dan is dat natuurlijk geweldig
Jah, wij leveren ook een dergelijk CMS bij onze websites, dus in principe kan ik het wel oplossen... Maar ik denk dat ze liever zien dat ik me niet met dat soort dingen bemoei
Reageren

Regels voor berichten