Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2005, 19:48
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik heb een vraagje, en mensen die willen reageren: Graag!!

Ik heb inmiddels 1,5 jaar een vriend, en we willen al een poosje op vakantie samen. Mijn ouders waren er niet zo blij mee, en zeiden ook nee... maar nu mag ik, als ik geslaagd ben voor mijn VMBO-T diplOma, met mijn vriend op vakantie... tegen die tijd hebben we 2,5 jaar..

Het prObleem is alleen: hij is nu 16, dan 17 / en ik ben nu 15, en dan 16.. Wij zouden graag in een 2 persoons bungalow willen verblijven, maar er worden op alle campings GEEN jongeren toegelaten...

We willen namelijk niet naar een jongerencamping, dat is gewoon niet 'ons' ding... we willlen samen gewoon gezellig op vakantie, niet eeuwig drinken enzo... Ik probeer de jongerencampings niet af te kraken, maar het is gewoon niet echt iets wat bij ons past...

iemand tips?? (A)

thanQQ...
Oud 02-07-2005, 19:52
duifeltje
duifeltje is offline
Waarschijnlijk zullen ze er niet zo'n probleem van maken. Als je zorgt dat er een ouder iemand bij is bij in- en uitchecken valt het vast niet op, ze zullen waarschijnlijk niet zo gek zijn dat ze alle huidjes gaan controleren .

Maar is een hotel niks dan, 'k heb geen verstand van hotels maar er zijn vast wel goedkope bij waar je ook als jongere gewoon in mag.
Oud 02-07-2005, 20:29
Verwijderd
gewoon een volwassene voor je laten boeken en voor je laten in checken uitchecken is een kwestie van je sleutels inleveren.
Op een groot park als centerparcs is dat bijvoorbeeld echt geen probleem. Je moeder meld zich bijvoorbeeld aan met haar 'zoon' alleen ga jij in haar plaats. Maar ook de broer (?) van je vriendje of een goede vriend of iig iemand boven de 18 kan jullie zo inchecken .
Oud 02-07-2005, 21:06
BleuEyes
BleuEyes is offline
Daar had ik nog niet aan gedacht... Want nu kunnen we gewoon een leuke camping uitzoeken... Het is gewoon de bedoeling dat we 'gezellig' weekje op vakantie gaan, en tot rust komen.... Voor zover mogelijkk
Oud 02-07-2005, 21:40
Verwijderd
Ik denk trouwens dat de controle op een camping wel groter is dan op een groter park als centerparcs of landal greenparcs oid.
Oud 03-07-2005, 10:18
Phoenix-123
Phoenix-123 is offline
Je zou met een georganiseerde jongerenreis mee kunnen. Je gaat hier met een grote groep jongeren kamperen en leuke dingen doen. Bij sommigen moet je zelf voor eten zorgen enzo. Je kunt je bij zon vakantie naar je eigen wensen aanpassen. Je kunt met de groep leuke dingen gaan doen, maar je kunt ook voor jezelf op pad gaan.

(ze zijn er voor binnen en buitenland. voor twee personen is er altijd nog wel een last minute te vinden )
Oud 03-07-2005, 13:45
LiqqY
LiqqY is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 02-07-2005 @ 22:06 :
Daar had ik nog niet aan gedacht... Want nu kunnen we gewoon een leuke camping uitzoeken... Het is gewoon de bedoeling dat we 'gezellig' weekje op vakantie gaan, en tot rust komen.... Voor zover mogelijkk
Jij zou mischien wat overtuigender overkomen, als je eens fatsoenlijk a.b.n typt.

Maar even terug naar het onderwerp. Je kan natuurlijk zoals hierboven vermeld staat, jouw moeder een plek laten boeken.
Oud 03-07-2005, 18:42
Ceesje
Ceesje is offline
Probeer..

Camping Ginkelduin

in Leersum (Vlak bij Veenendaal, provincie utrecht)
Oud 04-07-2005, 11:26
roosjemarijn
roosjemarijn is offline
Toen ik 16 was ( en mijn vriend 17 ) wilden we ook graag samen op vakantie, maar niet zo'n zon-zuip vakantie, we wilden gewoon gezelig samen op vakantie.
Toen zijn we toch met zo'n jongeren reis meegeweest naar Italie (Toscane - follonica) en dat was echt ontzettend leuk. Het enige moment dat je met andere jongeren bent in heen en terug in de bus, verder hebben we niemand gezien en je hoeft ook nergens aan mee te doen. Je hebt gewoon een eigen plekje op een camping en het is net of je gewoon samen op vakantie bent.
Ik begrijp dat je iets hebt tegen jongeren reizen, maar sommige vallen echt ontzettend mee en als je nog geen 18 bent heb je gewoon niet zoveel keus.

Verder zijn er ook campings in Nederland waar je wel gewoon mag staan als je onder de 18 bent. En anders zou je idd iemand anders voor je moeten laten boeken.
Oud 04-07-2005, 11:32
mando-diao
mando-diao is offline
Een aantal jaar geleden ben ik met een stel vrienden op vakantie geweest. We waren toen 15/16 jaar en het enige probleem met reserveren was dat we ze geen groepen aannamen. De leeftijd was geen enkel probleem. Dus gewoon bellen naar campings die je leuk lijken, dan komt het vast wel goed. Vooral als je uitlegt wat voor 'type' kampeerder je bent.
Oud 04-07-2005, 13:41
Freestyler*
Freestyler* is offline
heb op mijn 16e ook wel met zijn tweeen op een rustige camping aan zee in Nederland gestaan

inderdaad een kwestie van even bellen
Oud 04-07-2005, 15:01
Verwijderd
Misschien kan je anders een jeugdherberg/hostel proberen?
Oud 04-07-2005, 17:56
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ok Dankjulliewel allemaal!

Regels voor berichten