Lente.. jezus wat een ongelofelijk standaard klote web-log onderwerp. van de 4.666.777.465.666 weblogs op het wereldwijde internet hebben er ongeveer 4.665.778.565.221 loggers een artikel/column/notitie over het begin van de lente staan... dus why the fuck zal ik nog de moeite nemen om hier ook over te gaan schrijven ??!! Nou eigenlijk is het simpel; de lente is gewoon zo super, heerlijk, gezond, geil dat het een onderwerp is die aanzet tot zo veel inspiratie voor het vullen van je web-log.. dus heb ik vandaag de hele dag rondgelopen en heb ik alle informatie opgeslagen en verwerkt tot een briljant artikel.. als ik alle invloeden en ideeen had verwerkt tot een acceptabel verhaal pakte ik mijn pen en vertelde ik het hele verhaal.. zo liep ik de hele stad door om overal grappige/leuke/spannende onderwerpen aan te halen voor mijn columns.. Soms gaf ik mijn hersenen even wat tijd voor zichzelf door even hersenloos naar lekkere dames te staren.. na een tijd vervolgde ik dan mijn tocht door het centrum van..ehhmm.. Lelystad... en ging ik verder met observeren.. ik voelde me als Steve Erwin de Krokodillen jager... elk persoon werd gescand op vreemdheden en bijzonderheden.. niemand ontglipte aan mijn onbedwingbare honger naar kennis.. als ik dan een interessante prooi had gevonden liep ik soms minutenlang achter hem of haar aan en sprak ik ondertussen druk tegen mijn pen al mijn notities in. Na een tijd had ik een wat oudere dame op het oog. ze had namelijk een ongelofelijk ordinair rokje aan waarin zij ongegeneerd haar spataders in volle glorie showde. Nadat ik was bijgekomen wilde ik haar meteen als hoofdonderwerp voor een log, en ik liep haar achterna... ik beschreef uitgebreid haar uiterlijk want ik wilde mijn lezers voorzien van een uitgebreide beschrijving van deze S.N.O.L (Stinkende Nutteloze Oerlelijke Lellebel). Toen ik net haar gezicht wilde beschrijven liep ze totaal onverwachts een steegje in. Ik liep snel achter haar aan maar ze was spoorloos verdwenen. ik heb bijna 10 minuten heen en weer staan lopen en alle huizen gechecked maar ik kon haar nergens vinden. toen ik het steegje uit wilde lopen werd er opeens op het raam geklopt.. en daar zat ze... op een houten kruk, onder het rode licht en achter het raam. "Kan ik je ergens mee helpen, knul??" waarop ik zei; "Ehhmm.. ja mevrouw, wilt u godverdomme nou eens ff blijven staan zodat ik nu eindelijk u voorkomen kan gebruiken als onderwerp van een beledigende, denigrerende, vrouwonvriendelijke column voor mijn weblog??" Dat was dus wat ik ongeveer tegen haar zei... Vervolgens heb ik haar ongegeneerd beschreven en liep ik quasi-nonchalant doch resoluut het steegje uit. Ik haalde een gezond/duur/knapperig/ecologisch verantwoord broodje bij de V&D en ging op huis aan. Vervolgens liep ik naar boven, deed de laptop aan, en maakte me klaar om de vele notities over de godgloeide lente over te tikken.. Totdat ik zag dat ik helemaal geen memo-pen had en de hele dag tegen een balpen van Winnie de Pooh had lopen lullen.. Was al het harde werk dan voor niks geweest ? had ik weer een dag verspild aan rondlopen in de stad, het ontmoeten van mensen en het kijken naar mooie dames ? Veel erger moest het niet worden ! Voor straf heb ik mezelf 3 uur opgesloten op mijn kamer en heb ik gedwongen depressieve, emotionele, hartverscheurende muziek van Radiohead, MUSE en Coldplay op gezet om zo snel mogelijk terug te keren in mijn oude staan van bewustijn; bot en depri.
Zij die groeten, groeten U
BiOiWiE
|