Heez, voor alle koters hier die ook SSBM hebben, wat is jullie record bij de homerun contest? bij mij
513,3 meter (vijfhonderddertienkommadrie meter) met yoshi!
Heeft iemand al eens hoger gehaald, en zo ja hoe hoog? wordt t weer een beteje en uitdaging!
maar als je wat kewle filpmjes erover wilt zien:
Deze vent haalt met mario over de 200 procent schade!!!!!!!!!!!!! weeeeeet je hoe goed! (ook wl uitdaging, maar te... teveel)
Retinite schreef: boven de 450, want ik heb m, en mn record is in de 527 nu ff oefenen en dan kan ik ook event 50 en 51 nog halen en dan spel uitgespeeld!!!!!!!!!
alle trophies?
alle spelers?
alle break the targets gehaald
alle home run contest boven bijvoorbeeld 200m gehaald?
alle levels gehaald?
score on/off gehaald?
soundbox ofzo gehaald?
...en misschien meer van die dingen....
ik reken uitgespeeld , alle levels, vechters, targets en stuuf in h-r-contest ik heb nu nog maar 192 trophies dus DAN heb ik nog wel een lange weg te gaan, moet ik ook nog pikmin kopen om de pikmin trophy te krijgen
Ik heb een vraagje! (over de target-contest)
Hoe geraak je met young Link tussen die bomen/pilaren uit? Het wil me maar niet lukken. Ik weet dat ik waarschijnlijk weer het verkeerde doe ofzo... =\
inemine, haal eerst de target boven je, sping tegen RECHTER de wand van dat hok aan (hok) en beweeg de stick gelijk naar ;links en druk op spring en bi jde linker myyr weer naar rechts en spring, ik snap t ook nog neit helemala, maar je kan met elke character tgene muren opspringen zo en helemaal boven komen
Young Link en nog een paar chars kunnen tegen muren opspringen...beetje als die wall-kick van Mario in Mario 64.
Ik heb nu 259 trophies...ja, ja, ben hard aan het doorsparen...
Dus naar links en als je tegen muur komt weer op x of y.
Bovendien moet je je control stick ook beetje meebewege,
PROBEREN zal ik zeggen. Het is lastig maar als je het door hebt dan lukt het wel met gevoel en kom je eruit.