![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee ik baalde zelfs nog dat ie vol zat ook, omdat ik net iets belangrijks aan het zeggen was ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Bread, whole wheat, 100% 4x Salmon, smoked 1x Becel LIGHT 3x Jams, preserves, marmalades, low sugar (all flavors) 3x Oatmeal 1x Milk, cow's, fluid, lowfat, NS as to percent fat 200ml kwark, yoplait 2x Pineapple, raw 80 gram Prune, dried, cooked, unsweetened 6x Broccoli, raw 1 hele bord vol, echt dat alles er vanaf viel, maybe voelde ik me daarom zo vol maar het zijn maar zo'n 100 kcal hoog geschat Spinach, raw 1 cup Chicken, breast, with or without bone, broiled, skin not eaten 100 gram Strawberries, raw 2x Olive oil 1xtheelepel best veel toch? alleen het is allemaal nogal laag in calorieen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Owja, 2000 cal op een inactieve dag. Nog meer onzin dus.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
@ Gothic: Klopt ja, je buik zet inderdaad uit gedurende de dag, maar ik voel zelfs 's ochtends voordat ik iets gegeten heb dat er wat teveel aanzit dus dat moet eraf.
@ Meelfriek: Oke das mooi, ik doe normaal al een combinatie van beide maar ga me nu eerst wat meer op het cardiogedeelte storten tot ik wat dichter bij mijn streefgewicht zit, daarna wat meer het accent op de krachttraining ![]() Ik ga morgenavond (als het tenminste niet regent) misschien ook nog zeker een uur tennissen en 's morgens sowieso een uur fitness. Dus qua beweging zit ik morgen goed.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een mens heeft 2000 cal nodig op een inactieve dag, ja, gemidded, nou misschien 100 minder omdat je iets kleiner bent. Maar vetpercentage is zo onnauwkeurig en daarnaast kun je niet 15 miljoen mensen in 1 formule stoppen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gemiddelde vrouw = 1m65 = 5 cm kom op, overdrijf niet zo. 1450 is bullshit. MAar ik snap dat je dat maar al te graag gelooft.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Helaas denken ze er bij mijn sportschool anders over, en als ik dan 2 lessen achter elkaar wil doen (intensief cardio + pump) is het altijd eerst conditie, dan kracht. Daar baal ik van! puh. niet dat ik nu kan sporten (ziekenhuisshit). maar toch! En als vreugdevol berichtje in dit topic vol nare dingen kan ik zeggen dat ik vandaag al meer dan 1200 kcal opheb, en dat is toch echt een enorme prestatie pour moi! nu reuzebenieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen, ik ben op van alles onderzocht. spannend wel dus.
||
![]() |
Citaat:
Terwijl, daarvoor (ik heb nog nooit zo hard in mijn leven gewerkt), snakte ik altijd naar eten en moest ik me juist inhouden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Klopt het dat je ook echt veel verbrand als je intensief leert?
Ik heb dan ook veel meer honger en ik eet dan ook echt veel maar ik kom er niet van aan, val eerder nog af.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dacht je ervan om eens gewoon te beginnen met 3 voedzame maaltijden per dag? Ik durf te wedden dat je daarmee al tegen de 1000 kcal aanzit, dan nog wat tussendoortjes erbij et voilà. Zo moeilijk is het echt niet lijkt me...
|
![]() |
@ikkeleerlinge: Wat je nu doet is ronduit idioot. Ja, een inactieve dag. Maar je bent aan het léren! Eet dan gewoon je behoefte, geef je 't afvallen éven een rustpauze en ga je daarna verder.
Wat je nu aan 't doen bent is telkens ander excuses verzinnen. Dit topic, 't vorige, en volgens mij die daarvoor ook al: - Ik ben aan 't leren - Ik vergeet het - Ik sport niet - Nou later ga ik weer beter eten hoor! - M'n behoefte is zo laag dat ik éigenlijk niet menselijk ben |
![]() |
|
@ Ikkeleerlinge: Ik ben het eens met Gothic en Meelfriek, je bent nogal aan het doorslaan. Gisteren had je het over een dieet van 850 kcal (waar jij dan 1000 van wilde maken) dat "celebs" doen, maar je weet zelf ook heus wel dat je geen celeb bent, dat het voor die mensen al ongezond is en voor jou helemaal. Het is ook onrealistisch. Je vergelijkt jezelf hier (op dat dieet) met beroemde mensen, iets onrealistischer bestaat zowat niet.... Ik wil ook graag het figuur van Britney Spears (om maar eens een cliche te noemen) maar ik weet dat ik dat niet zal halen. Ook niet als ik hetzelfde achterlijke dieet als zij ga volgen.
Je hebt allemaal excuusjes om maar weinig te mogen eten, bullshit. Je eet gewoon te weinig, daar is geen excuus voor. Net zoals iemand die 130 kilo is gaan wegen door het eten van patat en hamburgers geen excuus heeft voor het feit dat hij veel te dik is heb jij geen excuus om op een dag 1000 kcal binnen te krijgen. Als je niet in het ziekenhuis ligt of een ander probleem hebt waardoor je serieus niet kunt eten, maar gewoon thuiszit en leeft enzo, moet je gewoon normaal eten. Dat betekent niet meteen 2000 kcal, maar toch zeker meer dan 1400. Punt uit.
Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 21:55. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik was de weg even kwijt, vanwege tijds- en energiegebrek. Maar ik pik het gewoon weer op waar ik gebleven was? (al is er wat schade opgelopen maar dat moet binnen 2 weken wegzijn) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het is beter om eerst gewichten te doen en dan cardio. weet niet de precieze (algemene) reden maar ik weet uit ervaring dat de spieroefeningen veel beter gaan als je nog "fris" bent (dus optimaal resultaat) en dat die cardio toch wel vanzelf gaat.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |