Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 09:00
computergekkie
computergekkie is offline
Sommige mensen vinden het fijner als je een vliegtuig speelt met een gamepad. Hoeveel knoppen moet zo'n gamepad dan hebben?
Oud 03-05-2005, 11:34
Koning
Koning is offline
duizend, oftewel dat kun je zelf ook wel nagaan..

4 punts druktoets, primary + secondary fire en misschien camery switchen ofzo, dus 4 knops kan wel..

meesten zijn toch 6 of 8 knops
Oud 03-05-2005, 12:18
Wammus
Wammus is offline
Wat mischien makkelijker is om te vliegen is een joystick... Die worden over het algemeen ook gebruikt voor flightsims.
Oud 03-05-2005, 12:23
MaHo
MaHo is offline
Jah, ik gebruikte bij BFv eerst gewoon een toetsenbord, maar ik crashte keer op keer. Later gebruikte ik een joystick en dat ging tig keer beter. Het blijft enorm lastig though .
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 12:32
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MaHo schreef op 03-05-2005 @ 13:23 :
Jah, ik gebruikte bij BFv eerst gewoon een toetsenbord, maar ik crashte keer op keer. Later gebruikte ik een joystick en dat ging tig keer beter. Het blijft enorm lastig though .
Naja je moet het ff doorkrijgen en dan kan je wel vette dingen doen. Ik heb het spel zelf niet maar wel een tijdje op lan gespeeld. En het vliegen ging me met een joystick toch echt een stuk beter af. Let er dan idd wel ff op dat je er een neemt met programeerbare knoppen zodat je ze zelf kan instellen want de standaard instellingen zijn meestal ruk. Let er ook op dat je er een neemt met genoeg knoppen anders kan je straks iets niet ofzo en dan heb je dat gezeik weer .
Oud 03-05-2005, 13:44
MaHo
MaHo is offline
Ik heb een Microsoft sidewinder precision pro en die werkte wel aardig....moest hem alleen wel ff kalibreren enzo, komt mss ook omdat ik gewoon plug&play heb gebruikt en de bijgeleverde software niet geinstalleerd heb

En het vliegen...het blijft lastig...helemaal een helikopter, die dingen kreeg ik nooit waar ik ze wilde, maja, mss had ik wat langer dan een uurtje moeten oefenen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 15:30
Koning
Koning is offline
muis met hoogste sensitivity p00n je iedereen
Reageren

Regels voor berichten