![]() |
|
Verwijderd
|
Sony D-NE711
Ondersteunt Audio-CD, CD-R(W), MP3-CD, Atrac3+-CD CD met software voor omzetten naar Atrac-formaat Makkelijk zoeken in mappen/albums en met ID3-tags door middel van scrollwieltje Speelduur: 55 uur met audio-cd, 95 uur met mp3-cd Speelt op 2 AA-batterijen, makkelijk te vervangen dus Anti-Shock: 55 sec. bij audio-cd, 85 sec. bij mp3-cd LCD-scherm met nummerinfo en voor het zoeken naar nummers Gewicht: 199 gr. Vorm van een CD, maar dan iets dikker en groter, geen uitstekende delen Voor meer info: Kieskeurig ZDNet Alle handleidingen zitten er nog bij en ook de originele cd heb ik nog. Het apparaat is anderhalf jaar oud en weinig (praktisch nooit) gebruikt, dus nog in goede staat. De garantie is nog geldig tot september 2006 en geldt bij Dixons. Ik reis dagelijks heen en weer tussen Bergen op Zoom en Eindhoven, dus op de meeste tussenstations kan ik het ding wel afgeven en dan wil het ik m ook best eerst werkend laten zien. Ik zat zelf te denken aan 75 euro, want de nieuwprijs op dit moment nog meer dan 100 euro in de meeste winkels en het ding is nog niet heel erg verouderd. Bovendien is er nog een lange garantie. Maar voel je vrij om te bieden, dan zie ik wel wat ik doe. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
|
|