Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 23:30
Verwijderd
Sony D-NE711

Ondersteunt Audio-CD, CD-R(W), MP3-CD, Atrac3+-CD
CD met software voor omzetten naar Atrac-formaat
Makkelijk zoeken in mappen/albums en met ID3-tags door middel van scrollwieltje
Speelduur: 55 uur met audio-cd, 95 uur met mp3-cd
Speelt op 2 AA-batterijen, makkelijk te vervangen dus
Anti-Shock: 55 sec. bij audio-cd, 85 sec. bij mp3-cd
LCD-scherm met nummerinfo en voor het zoeken naar nummers
Gewicht: 199 gr.
Vorm van een CD, maar dan iets dikker en groter, geen uitstekende delen

Voor meer info:
Kieskeurig
ZDNet

Alle handleidingen zitten er nog bij en ook de originele cd heb ik nog. Het apparaat is anderhalf jaar oud en weinig (praktisch nooit) gebruikt, dus nog in goede staat. De garantie is nog geldig tot september 2006 en geldt bij Dixons.

Ik reis dagelijks heen en weer tussen Bergen op Zoom en Eindhoven, dus op de meeste tussenstations kan ik het ding wel afgeven en dan wil het ik m ook best eerst werkend laten zien.

Ik zat zelf te denken aan 75 euro, want de nieuwprijs op dit moment nog meer dan 100 euro in de meeste winkels en het ding is nog niet heel erg verouderd. Bovendien is er nog een lange garantie. Maar voel je vrij om te bieden, dan zie ik wel wat ik doe.
Advertentie
Oud 15-04-2005, 11:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb hem laatst verkocht voor 40 euro Je prijs is wel wat te hoog. En een jaar geleden was dat ding al iets meer dan 100 euro, lijkt me wel dat hij nu voor minder te verkrijgen is.

Hmz, volgens kieskeurig dus niet, vreemd.
Oud 15-04-2005, 11:42
Verwijderd
Ik zei al: als iemand interesse heeft, zeg het maar of doe een bod en ik kijk wel of ik het wat vind.

Ik had trouwens ook nog batterijen in de doos zitten die ik er voor gekocht had, maar nooit gebruik, dus die zitten er ook nog bij. Dat geeft trouwens ook aan hoe weinig het apparaat gebruikt heb: ik had er niet-oplaadbare batterijen bij en die zijn nooit helemaal leeggegaan.

Als ik thuis kom zal ik er nog wel wat foto's van maken en die online zetten, daar kan je ook nog wel aan zien dat het apparaat nog in perfecte staat is.
Advertentie

Regels voor berichten