![]() |
|
![]() |
Ook zo moe van die doorgelekte mascara, en de rouge die a- symetrisch over je gezicht gaat, dan is dit een kans voor jou
om het allemaal onder de knie te krijgen. Of missien weleens een dagje dat je samen met je ma of vriendinnen niets te doen hebt, dan is dit ook een gezellige manier om je dag te vullen. Ik geef je de mogelijkheid om voor maar 10 euro en 4 uurtjes van je tijd, zelf je eigen make up keurig en netjes te houden. In het eerste deel kijken we wat het beste bij jouw gezichtsvorm past en welke kleuren je mooi zouden staan. We nemen de tips do 's and dont's door. En dan kan je mij en jezelf bewijzen wat je hieruit hebt gehaalt, door jezelf op te maken ![]() De tijden dat de workshops mogelijk zijn: 's ochtends 10.00 uur -tot- 14.00 uur 's middags 13.00 uur -tot- 17.00 uur 's avonds 16.00 uur -tot- 20.00 uur Het is mogelijk om de workshop bij jou thuis uit te voeren, voor minimaal 4 personen en maximaal 8 personen. Als de advertentie niet voldoet aan de vragen die je nog hebt mail me dan gerust. En als je nou geen zin hebt om zelf al die dingetjes te leren en er is binnekort iets belangrijk voor je, en wil er toch leuk, netjes, prachtig uitzien, dan kan ik je toch ook helpen Voor afspraken en/ of vragen: visagist-yamina@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|