Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 17:32
naz19
naz19 is offline
hallo allemaal,

Ik moet een verslag maken, het boek heet inrichten van de administratie in exact voor windows en ik moet het morgen inleveren!!! Ik doe opleiding administrateur.

Ik moet de voorwoord hebben.

Kan iemand mij misschien helpen, pleasse!!!

Groetjes NAZ
Oud 06-04-2005, 18:54
Verwijderd
Je moet dus een voorwoord voor een verslag hebben? Dat voorwoord moet je dan toch zelf schrijven? Dat is dan toch niet zo heel veel werk? En het lijkt me erg lastig (vrijwel onmogelijk) om je daarmee te helpen als je niet weet waar het boek over gaat, wat er in het verslag staat, enz.?
Oud 06-04-2005, 19:03
naz19
naz19 is offline
het is echt niet een leesboek. Het is een vak op school. ik moest eerst opdrachten op school op de computer met de programma exact voor windows en daarna een soort verslag met voorpagina, voorwoord, inhoudsopgave en een slotwoord maken. Ik dacht misschien heeft iemand dit verslag gemaakt of dit vak gehad!!

Groetjes NAZ
Oud 06-04-2005, 19:11
Verwijderd
Een voorwoord is een persoonlijk iets en kan over het algemeen vrij kort gehouden worden. Als dat het enige is wat je nog moet schrijven, dan kun je dat toch ook wel zelf doen? Misschien heb je iets aan http://scala.malmberg.nl/secure/leer.../checklist.htm ? Zo'n voorwoord zet je zo in elkaar, zeker als je de rest van het verslag ook al gemaakt hebt. Ik zou niet wachten tot hier iemand komt die dat vak toevallig ook gehad heeft en dan misschien heel toevallig ook dat verslag met voorwoord heeft gemaakt ed...tegen de tijd dat dat gebeurd heb je je eigen voorwoord al lang af en is dat verslag al lang ingeleverd, denk ik.
Oud 06-04-2005, 19:59
naz19
naz19 is offline
bedankt, misschien heb ik er iets aan.

Regels voor berichten