Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 19:11
mainetje
mainetje is offline
mijn mp3 speler (creative zen touch 20gb) begint beetje te flippe hij loopt vaak vast en daart soort dingen.
ik ga altijd behoorlijk ruig met die dingen om.
maar zijn die dingen nog te maken als ze ech niks meer doen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 19:12
Jolt
Jolt is offline
Garantie terug vragen, maar als jij niet netjes met je spullen bent niet zo goed .

Als het via usb is kan je externe hdd ervan maken .
Oud 07-04-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
mainetje schreef op 07-04-2005 @ 20:11 :
mijn mp3 speler (creative zen touch 20gb) begint beetje te flippe hij loopt vaak vast en daart soort dingen.
ik ga altijd behoorlijk ruig met die dingen om.
maar zijn die dingen nog te maken als ze ech niks meer doen ?
Nou ja, het lijkt mij dat als de harde schijf kapot is dat er niet veel meer aan te doen is. Maar als er iets met de firmware is kan dat nog wel gemaakt worden lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 21:39
mainetje
mainetje is offline
hij doet et nog wel ma hij loopt telkens vast ik heb emh is een keer perongelijk laten vallen.
als hardeschijf gebruike heb ik als gedaan maar dan moet een andere gebruiker ook nomad explorer hebben
maar is wel fijn voor een film ofzo ik heb emh gebruikt voor filmpjes van viva la bam
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 21:56
Verwijderd
Als het echt aan de harde schijf ligt, dan valt er inderdaad niets meer te maken, iig niet zelf. Dan zal je er dus mee naar de winkel moeten als je nog garantie hebt en anders heb je pech. Als je dan naar de winkel gaat moet je ook maar niet te hard roepen dat je hem hebt laten vallen, want dat valt (meestal) niet binnen de garantie.

Wat hier ook al gezegd werd: het zou ook aan de firmware kunnen liggen. Ik heb net op de site van Creative gekeken en er staat wel firmware, maar daar staat niet bij de release notes dat er fouten uitgehaald zijn, dus ik weet niet of dat iets op zal lossen.
Klik hier voor de link
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten