Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2007, 20:04
MaStar
MaStar is offline
Was ik nou benieuwd naar, ik en mijn vriendin doen namelijk na nu zo'n 1.5 jaar relatie toch wel 'andere' dingen om ons sexleven spannender/leuker te maken Gelukkig zijn we beide niet saai en willen we onze 'horizon' verbreden. Maar wat doen jullie om je sexleven te verbeteren?

TS begint:

* Buiten sexen; dus niet altijd standaart op de kamer

* Uitstellen; elkaar paar dagen 'opgeilen' en dáárna pas sex hebben

* Contact met andere meiden/stelletjes (lees: groentjes) voor wat spanning in de relatie (leek ons beide wel spannend ); we hebben ons paar weken geleden aangemeld op: www.bitweenus.nl. Anti-fake site (was voor ons belangrijk, dus geen kerels alleen/fakers). Echt super daar, contact gekregen met meiden en stelletjes (van onze leeftijd) en we zien wel wat er van komt

* Speeltjes: na de aanmelding op hierboven ook maar een speeltjes aangeschaft, online bij christine... ook handboeien

en ja , voor de rest zijn we nog steeds aan het ontdekken!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:33
Tiño
Tiño is offline
pfff, tis maar waar je allemaal zin in hebt.
ik en mn vriendin weten onszelf nog wel gewoon te vermaken zonder buiten in de bosjes met vreemden te moeten rollebollen,

en dat na 3,5jaar.tegen die tijd zijn jullie vast helemaal TE kinky voor t scholieren forum.
Oud 26-09-2007, 12:39
Nona
Nona is offline
Vooral flink gestoorde voorstellen doen. Of ze ooit uitgevoerd worden is niet belangrijk, als we maar een beetje kunnen opgeilen.
Oud 26-09-2007, 14:04
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Vooral flink gestoorde voorstellen doen. Of ze ooit uitgevoerd worden is niet belangrijk, als we maar een beetje kunnen opgeilen.
Dit ja. En de humor/zelfspot erin houden.
Oud 26-09-2007, 14:58
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil liever niet te veel in details gaan, maar gewoon goed opletten. Als je iets ziet of hoort het met de ander overleggen. Zelfs als het niet iets is wat je wil doen, soms levert het wel inspiratie op. Verder gewoon dingen blijven proberen, vragen wat lekker voelt en vooral ook waarom. Tja, ik geloof niet dat we echt actief bezig zijn om ons seksleven te verbeteren, dat gaat gewoon automatisch.

Ik stond laatst op Schiphol, moest nog wat dingen kopen, o.a. condooms. En zag toen de durex play vibrations oid er naast hangen. Heb het maar gewoon meegenomen zo van "we zien wel". Zulke dingen.
Oud 26-09-2007, 15:15
Verwijderd
Best erg dat je dat na 1.5 jaar al allemaal nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:42
Magican
Magican is offline
Verschillende dames doen
Oud 26-09-2007, 15:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Best erg dat je dat na 1.5 jaar al allemaal nodig hebt.
Dat je een aantal van die dingen pas na 1,5 jaar gaat doen
Oud 26-09-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Dat je een aantal van die dingen pas na 1,5 jaar gaat doen
Ik doelde ook meer op dat derde punt. En dat als je dat na 1.5 jaar al nodig hebt, wat ga je dan over 10 jaar doen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:18
tuttebel
tuttebel is offline
blinddoeken is leuk.
Oud 26-09-2007, 16:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik doelde ook meer op dat derde punt. En dat als je dat na 1.5 jaar al nodig hebt, wat ga je dan over 10 jaar doen?

Ik doelde dan ook vooral op de eerste 2 punten

Dat derde punt komt hier denk ik nooit van de grond
Oud 26-09-2007, 18:55
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
over 10 jaar kan je eens gaan denken aan orgies, partnerruil, bondage... please.. genoeg dingen om je de rest van je leven te vermaken hoor
Oud 26-09-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:
over 10 jaar kan je eens gaan denken aan orgies, partnerruil, bondage... please.. genoeg dingen om je de rest van je leven te vermaken hoor
Nee hoor, elk anderhalf jaar een paar nieuwe dingen, dus tegen de tijd dat je 10 jaar samen bent heb je alle orgies, partnerruil en bondage allang gehad.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:55
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Nee hoor, elk anderhalf jaar een paar nieuwe dingen, dus tegen de tijd dat je 10 jaar samen bent heb je alle orgies, partnerruil en bondage allang gehad.

gast ik kan nog wel 50 dingen opnoemen die je kan gaan doen en dan ben je dus de eerste tijden wel zoet :/
Oud 27-09-2007, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Vooral flink gestoorde voorstellen doen.
Dat zou mijn vriendin nooit durven.

Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
gast ik kan nog wel 50 dingen opnoemen die je kan gaan doen en dan ben je dus de eerste tijden wel zoet :/
'Gast', dat laatste was geen serieuze post.
Ik vind het alleen een beetje overdreven dat je na 1.5 jaar al dingen als het derde punt uit de OP nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 18:40
Verwijderd
Voor mij kan het eigenlijk niet beter Toen we net met elkaar hadden deden we het soms wel 6/7 keer per weekend (vrijdagavond, zaterdag, zondag). Dat ging toch wel door tot we een aantal maanden hadden.... Nu hebben we iets meer dan een jaar met elkaar, en ik ben nog zeeeer tevreden... Niets te klagen . Al doen we het niet 6/7 keer per weekend meer.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 20:04
Verwijderd
Niets, want dat is niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 13:20
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
snap wel wat je bedoelt hoor. maar bitweenus.nl is niet alleen om te daten. Wij wilde gewoon eens kijken wat er meer mogelijk is, en hebben via die site echt leuke contacten opgedaan, geeneens om te 'swingen' oid. Er is 'zoveel' op die site, en gelukkig ook nog wat klasse. Gewoon gezellig en zonder mannen/fakers alleen.... (want je moet camtest doen).... Dus hebben ons daar aangemeld, geprobeerd en nog steeds lid, super! Ook veel van onze leeftijd (stelletjes/meiden).. Maar snap dat niet iedereen zich daar prettig bij voelt. Wij wél...

Gewoon spannend, dingen proberen, grenzen opzoeken, kijken wat er mogelijk is, is toch een leuke wereld...

maar ieder z'n ding!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 16:55
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Niets, want dat is niet nodig.
Saai.
Oud 30-09-2007, 19:11
Verwijderd
Ik versier leuke jongens
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 10:31
Pluis
Pluis is offline
Pf, we hebben nog niet zo lang, dus nu is bijna alles nog nieuw en opwindend. We vermaken ons nog prima met elkaar plagen enzo. heb laatst wel zo'n chocolade stift gekocht, dat was grappig
Oud 04-10-2007, 00:38
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 01:29
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik kijk altijd op een geel forum, dat werkt heel goed voor je seksleven!
Oud 05-10-2007, 03:36
Supreme Dutch
Mijn seksleven is een stuk minder geworden sinds mijn forum op grijs staat (en ik ga het ook niet veranderen, want dan is het te herkenbaar voor toevallige voorbijgangers.. Laatst liep er op de uni iemand langs mn pc.. Hé scholierenforum, daar zit ik ook op! Wat is je nickname? Supreme Dutch.. Ow echt?! Ik vind jou vet racistisch! Big fucking deal, ga studeren ofzo..)

Ontopic: Ik wissel altijd van vriendin zodra de routine er in sluipt
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 06:29
Verwijderd
Neuken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn seksleven is een stuk minder geworden sinds mijn forum op grijs staat (en ik ga het ook niet veranderen, want dan is het te herkenbaar voor toevallige voorbijgangers.. Laatst liep er op de uni iemand langs mn pc.. Hé scholierenforum, daar zit ik ook op! Wat is je nickname? Supreme Dutch.. Ow echt?! Ik vind jou vet racistisch! Big fucking deal, ga studeren ofzo..)

<3
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Laatst liep er op de uni iemand langs mn pc.. Hé scholierenforum, daar zit ik ook op! Wat is je nickname? Supreme Dutch.. Ow echt?! Ik vind jou vet racistisch! Big fucking deal, ga studeren ofzo..)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:

Dat je dat dan ook gaat zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 15:45
waves
waves is offline
Wat ik deed?

Veel afwisseling in standjes en dergelijke. Elkaar op een onmogelijke plaats opgeilen werkte ook altijd.

Nu?
Eerst maar eens een nieuw iemand zoeken
Oud 05-10-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Hé scholierenforum, daar zit ik ook op! Wat is je nickname? Supreme Dutch.. Ow echt?! Ik vind jou vet racistisch! Big fucking deal, ga studeren ofzo..)
Whaha, dat zeg je dan toch niet, gekkie .
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 16:01
Verwijderd
"He jij bent Morgan, ik herken je van je foto!" "Ik? Nee hoor." "Jawel, van dat en dat fototopic!" "Je vergist je vast." "En je staat in het fotoboek." "Nee echt niet hoor."
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:06
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik hoef het niet te verbeteren.
Oud 08-10-2007, 16:09
ESTHERRx_
ESTHERRx_ is offline
Iets nieuws proberen... denk aan... ehm.. een stuk prei.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:12
YORDIOFZO
YORDIOFZO is offline
Of een kiwi.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:22
Verwijderd
Wat een nuttige posts toch weer van deze 2 nieuwe mensen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:25
Tiño
Tiño is offline
wel kinky genoeg voor een prei en een kiwi,maar jullie pijpen met condoom?
Oud 08-10-2007, 20:24
EXBO
EXBO is offline
omg..ik krijg van al die ideeën echt zin in seks
beetje jammer dat het net 2 weken uit is
Oud 08-10-2007, 21:24
Poeperd
Poeperd is offline
Tantra.
Oud 08-10-2007, 21:37
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
wel kinky genoeg voor een prei en een kiwi,maar jullie pijpen met condoom?
Ze zijn één en dezelfde persoon, geloof ik. Geen leven.
Oud 10-10-2007, 10:28
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Tantra.
volgens mij heb ik daar het geduld niet voor, en vriendjelief ook niet

Regels voor berichten