Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 19:25
Amarillys
Amarillys is offline
hallo allemaal,
een vriendin van mij heeft onlangs allerlei pilletjes en zalfjes gekocht voor af te slanken, voor een platte buik, een betere spijsvertering, cellullitis ens..

ik denk, bij mijn weten, dat het niet goed is om deze allemaal op hetzelfde tijdstip te gebruiken...
en ik betwijfel het ook of ze wel werken...

Ze let ook wel op haar voeding, dat doen we beiden al een tijdje, gewoon om gezond te eten, en omdat 'dieten' (geen tussendoortjes) altijd fijner is met tweetjes...

Nu zou ik graag weten of jullie ook al eens pilletjes hebben geslikt om een mooi figuur te krijgen, en of dit daadwerkelijk lukt, want daar draait het allemaal om !

groetjes, Amarillys
Oud 14-06-2002, 19:28
Verwijderd
L&g?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 19:34
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Jewel schreef:
L&g?
Oud 14-06-2002, 19:49
Verwijderd
bij sommige pillen is het inderdaad niet verstandig om dat te doen, en dan is t nog dat bij de een die piletjes wel werken en bij de meeste niet.

T bese is gewoon gezonder eten, meer sporten,genoeg drinken, wel smeren(is beter voor de huid) en soms pilletjes die helpen je hongergevoel stabiel te verminderen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:02
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Oppassen met afslankpillen!!! Sommige kunnen echt heel erg schadelijk zijn en meer kwaad dan goed doen!! Welke heb jij precies en wat zit erin??
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:13
Built to last
Built to last is offline
ik gebruikte ook wel es afslankpillen maar dat was niet om af te slanken maar voor energie enzo. waren ephedra capsules. waren ook te koop in de smartshops. enne...pillen voor cellulitus? op die leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:55
Roxy
Roxy is offline
zalfjes enzow lijken me geen probleem
voor pillen enzow, ik zou het niet doen... alleen wat van die natuurlijke dingen homeopatisch enzow dat kan wel... maar verder lijkt het me nie gezond hoor... als het wel echte pillen zijn dan zou ik even goed informatie zoeken op het internet ofzow en misschien ff aan je huisarts vragen of het goed spul is... die dingen kunnen echt heel link zijn...
Oud 15-06-2002, 14:03
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Built to last schreef:
ik gebruikte ook wel es afslankpillen maar dat was niet om af te slanken maar voor energie enzo. waren ephedra capsules. waren ook te koop in de smartshops. enne...pillen voor cellulitus? op die leeftijd?
val je van ephedra af??
word je toch hartsikke actief enzo van?
btw werken die dingen voor actief zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:28
beestje
beestje is offline
Citaat:
Built to last schreef:
enne...pillen voor cellulitus? op die leeftijd?
ja, ook meisjes van onze leeftijd hebben daar last van, ik heb het zelf ook... dat ligt gewoon voornamelijk aan je huid..
Oud 16-06-2002, 12:03
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
die pillen daar moet je volgens mij echt mee oppassen...gewoon flink veel gaan sporten joh!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:43
luna_p
luna_p is offline
yep yep ik heb ook aflslank pillen gebruikt=((
maar daar ben ik heel ongelukkig van geworden.....want ik liet me namelijk veel te veel meeslepen met mijn afvallen........
Maar bij hielp het wel ja.......
ik sport nu drie keer per week, en dat ga stuk makkelijk en zit ik plezierig in mijn vel^_^
Ik denk dat het niet super erg is om keer pillen te gebruiken......maar over waar te voor staat is niet goeddie^_^ dus ik zal ze niet door elkaar gebruiken^_^
knuffels luna-p
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:20
woman's secret
woman's secret is offline
tja dat had ik een paar maanden geleden ook afgesproken met mn beste vriendin. Ze nam alleen veel meer shit dan afgesproken en ze ziet er nu niet meer uit omdat ze anorexia heeft... dus pas op dat je er niet teveel aan mee gaat doen wil ik alleen maar zeggen...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten