Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Typisch weer die bureaucratie. Laat kinderen wachten met alcohol tot ze 21 zijn, maar legaliseer geweld, en nu zelfs dodelijk geweld, wel. Hoe kan de Amerikaanse overheid nou vertrouwen en acceptatie eisen als ze dit soort dingen blijft doen? Nee, natuurlijk is dit niet het enige. Even snel een wet invoeren om een dood iemand nog even lichamelijk in leven te houden is ook alweer zoiets. Of een jaar of twee terug: kenbaar maken dat een invasie in Nederland reëel zou zijn als er hier Amerikaanse soldaatjes veroordeeld zouden worden. Gewoon wat voorbeelden. American dream? Nee, eerder American Nightmare.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben nu 3x in amerika gweest.. En ben het hele land wel doorgereist(ok, nooit egt tijd gehad om overal lang te blijven mja), en je merkt op sommige plaatsen toch egt wel een sfeer hangen waar je neit vrolijk van wordt. en mensen open en bloot met hun riem+revolver rond zien lopen.. woei ![]() En de bordjes in de tuinen met 'trespassing this garden will lead to Armed Response', vind ik ook niet uitnodigend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat vanuit redneck-logica natuurlijk beter is, maar hey. ![]()
|
Ha, wat een onderbuik gevoelens zie ik weer boven komen in alle reacties. Het wilde westen, rednecks, American dream, alcohol wetten, invasie op zandvoort beach. Gutte gut, blijkbaar is het normaal om maar meteen een heel blik non-sense open te trekken om er mee te strooien. Deze wetten zijn ingevoerd met een goede rede. Het recht op zelfverdediging moet namelijk absoluut zijn. Wanneer iemand wordt aangevallen moet hij gewoon het recht hebben zich te verdedigen met het benodigde geweld.
Jullie zouden er beter aan doen om te kankeren op de zelfverdedigingswetten zoals ze in Nederlandland bestaan. In Nederland ben je gewoon strafbaar als je geweld gebruikt om jezelf te verdedigen, zelfs al dringt iemand je huis binnen. Dit is toch veel perverser? De overheid neemt hier criminelen in bescherming tegen fatsoenlijke burgers! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als de overheid zelf niet in staat is om mij te beschermen tegen straarcriminaliteit, vind ik het wel logisc dat ik dat zelf mag. Onthou even dat struikroverij in Florida echt een groot probleem is, met daders die hondsbrutaal zijn omdat ze weten dat burgers zich toch niet mogen verdedigen. Ze zullen nu wel uitkijken.
Dre staten met de meeest liberale wwapenwetgeving hebben in de VS de laagste criminaliteitscijfers. In Nederland zijn we met de eis van proportionaliteit wel een beetje te ver naar de andere kant doorgeslagen. Ik moet me hier laten overvallen en verkrachten, maar het enige wat ik mag doen is na afloop de politie bellen. |
![]() |
|
![]() |
ongelovelijk, echt te bizar voor woorden.
en maar zeuren over ons drugsbeleid en euthanasie en de pil, maar zelf een samenleving scheppen waar het leven een hoge kwaliteit geniet.. HO MAAR. nog hypocrieter dan voorheen... gelukkig kun je als Amerikaan nog een st(r)aatje verderop gaan wonen.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het blijft altijd een nare situatie waarin mensen mekaar beroven en leed berokkenen en zeker wanneer het slachtoffer wordt vervolgd omdat hij zijn belager heeft verwond/gedood.. Alleen zo is het nou eenmaal. In de ideale samenleving (iig mijne dan) zouden goede burgers flink wat privileges hebben boven zich minder bewezen soortgenoten (zoals bijvoorbeeld wapenbezit), echter hoe ga je dan weer meten wie of wat een goede burger is? Deze wet is iig geen oplossing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja hoor, zodra iemand je maar ook maar verkeerd aankijkt/ bedreigend overkomt mag je hem neerknallen dat zal echt zorgen voor dalende criminiliteitcijfers ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 16:16. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 |