Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 20:03
Verwijderd
waar ging het over? was het moeilijk? was er veel gebaseerd op bronnen?
vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 20:14
xineof
xineof is offline
Ik heb vandaag CE kunstgeschiedenis gehad. Maar het was landelijk; hoe komt het dat je het nog niet gehad hebt?

De onderwerpen zijn:
Blok 1: cultuur van de kerk, over een bronzen deur (een middeleeuwse, met bijbelse voorstellingen) / over fotografie in de massacultuur / over een schilderij van de Bataafse opstand (de vrede) mbt burgercultuur.

Blok 2: gaat met name over cultuur van het moderne: over Petroesjka van Fokine met muziek van Igor Strawinsky, en over de dans van Martha Graham (met muziek van Simon Barber)

Blok 3: gaat over massacultuur, over soaps en over Interview, die cultfilm van Theo van Gogh. Heel erg grappig, vond ik. --> hier valt dus bijna niets over te leren, ik zou zeggen lees die bladzijde over soaps even door.

Ik vond dat je eigenlijk niet had hoeven leren, haha. Maarja kunstgeschiedenis is ook mijn beste vak, dus. Het draait eigenlijk niet om details die je uit je boekjes leert maar echt om inzicht ed., wat mij betreft hadden ze dit vorig jaar ook al wel kunnen vragen . Het is irritant dat ze veel vragen over één onderwerp stellen, maar ach aan de andere kant is het ook heel goed te doen. Eigenlijk is het een eitje .

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 07:47
Verwijderd
Citaat:
xineof schreef op 07-04-2005 @ 21:14 :
Vincent van Gogh.
Theo van Gogh
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:35
xineof
xineof is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-04-2005 @ 08:47 :
Theo van Gogh
. Wat erg. Misschien is het automatisme, haha.
Oud 08-04-2005, 23:16
Rensketje
Rensketje is offline
waarom heb ik geen landelijk examen van ckv2???? En jullie wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten