![]() |
|
Volgens mij ligt het gewoon heel erg aan je huidtype dat je niet snel bruin wordt; ik denk niet dat een zonnebank daar veel aan kan veranderen. Wat denk ik in ieder geval helpt met 'natuurlijk' bruin worden is om vanaf de lente al elke dag een kwartiertje in de zon te zitten (wel met goed weer natuurlijk
![]() En verder: zoals je zelf al zei is de UV-straling van een zonnebank niet zo goed voor je huid; ga er dus niet te vaak en niet te lang onder. [edit] hier nog wel wat goede tips [/edit]
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf doe het ook puur daarvoor, het kan me weinig schelen of ik bleek ben of niet, alleen die verdomde allergie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij, of je nou een hele lichte huid hebt of zonne-allergie... veel in de zon liggen zal bij beide niet gaan. Met een lichte huid verbrand je nml ook ontzettend snel. Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 18:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind die obsessie met bruin worden ook een beetje vaag eigenlijk. Alsof je er gezonder uitziet als je bruin bent ![]() En als je het tegen zonne-allergie doet, zou ik maar een professional opzoeken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het nu wel geaccepteerd dat ik nooit zo bruin zal worden... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Fb+ saaiers #1862 Little Phoebe | 500 | 14-08-2013 17:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Psychologie |
Steekwoordentopic nieuwe stijl - nummer 1 Verwijderd | 499 | 16-06-2004 20:28 | |
De Kantine |
Wat dacht jij toen je vanmorgen voor de spiegel stond? Verwijderd | 500 | 30-04-2004 12:21 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 |