Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 21:15
Frondish
Frondish is offline
Wat is grappig... dat je in je tijd op de middelbare school hebt meegemaakt.. gewoon iets leuks.
Oud 31-03-2005, 21:18
Qimm
Qimm is offline
Middelbare school was niet leuk
Oud 31-03-2005, 21:20
Ketjing III
Ketjing III is offline
dat zijn er te veel
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:28
Briseïs
Briseïs is offline
Joh ik was een keer in de les zo he en ik zat zo naast mn vriendin en toen kwam de leraar zo binnen van en nou joh toen zat mn klasgenoot zo en die leraar nou dat wil je niet weten hoor ! Was zoooooo grappig !
Oud 31-03-2005, 21:33
Frondish
Frondish is offline
mjaja, denk niet dat ik dit voor me plezier doe ofzo het moet voor een school krant en ik kan geen grappig verhaal verzinnen
Oud 31-03-2005, 21:35
Verwijderd
Vanmiddag vroeg een werkgroepsgenoot zich verwonderd af:

"Huh, Leeuwarden is toch een provincie?"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:35
Rodion
Rodion is offline
Ik ben niet grappig en ik maak ook heus niets grappigs mee.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:36
Verwijderd
Ik ben een keer met een vriendin op pantoffels naar school geweest. Dat was wel leuk

Verder nog wel wat dingen, maar dat zijn van de 'daar-had-je-bij-moeten-wezen-dingen'
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 31-03-2005 @ 22:18 :
Middelbare school was niet leuk
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:52
Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren dat ik leuk dingen heb meegemaakt op de middelbare school.
Oud 31-03-2005, 21:53
Balance
Balance is offline
Heel veel. Het leukste kan ik hier wel gaan vertellen, maar dan is het toch niet leuk. Daar moet je bij zijn geweest.
Oud 31-03-2005, 21:56
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2005 @ 22:53 :
Heel veel. Het leukste kan ik hier wel gaan vertellen, maar dan is het toch niet leuk. Daar moet je bij zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sketch schreef op 31-03-2005 @ 22:56 :
Help mij 'ns Kim P. te verdedigen tegen Maciavelli in 't 'anwaar is je avatar' topic.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:05
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2005 @ 22:59 :
Help mij 'ns Kim P. te verdedigen tegen Maciavelli in 't 'anwaar is je avatar' topic.
Kan je 't weer niet alleen af. Je bent toch zo almachtig? maar toen was je dronken.
Oud 31-03-2005, 22:20
Verwijderd
Een klasgenoot vertelde dat hij op vrijdag een niertransplantatie had. En op maandag was hij weer vrolijk aanwezig

Maarja, dom schoolbestuur. Dus ze hebben hem geloofd.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 31-03-2005 @ 23:05 :
Kan je 't weer niet alleen af. Je bent toch zo almachtig? maar toen was je dronken.
Niet niet niet!

Dat gerucht krijg ik nooit meer de wereld uit.

Ik was gewoon melig.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:27
bracelance
bracelance is offline
tijdens natuurkundeles: " jongens, waar zijn jullie boeken"

(iedereen wijst naar het plafond)
Oud 31-03-2005, 23:12
L1
L1 is offline
Voor Natuurkunde in de derde hadden we een hele vage kerel. Hij zat tegen zijn pensioen aan en vond alles best. Wij hadden een leuke manier gevonden om onze cijfers op te krikken. De leraar schreef bij repetities de punten voor de kantlijn. Wij konden punten bijschrijven en hij had het niet door. Meneer, u heeft niet goed geteld . Het werkte altijd en ik haalde altijd wel meer dan half punt hoger.

Het extreemste geval was van een 3,5 een 5,5 maken (was ook een erg korte rep)

goh..dat waren pas tijden
Oud 31-03-2005, 23:57
Tiño
Tiño is offline
pfff, veelste veel om allemaal te vertellen...
en mijn middelbare schooltijd was wel erg leuk,jammer dat zoveel mensen er niets aanvonden.

Tja, er is van alles gebeurd,maar eigenlijk alleen van die dingen waar je bij had moeten zijn omdat je de situatie en de personen in kwestie niet kent.
Oud 31-03-2005, 23:59
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 01-04-2005 @ 00:12 :
Voor Natuurkunde in de derde hadden we een hele vage kerel. Hij zat tegen zijn pensioen aan en vond alles best. Wij hadden een leuke manier gevonden om onze cijfers op te krikken. De leraar schreef bij repetities de punten voor de kantlijn. Wij konden punten bijschrijven en hij had het niet door. Meneer, u heeft niet goed geteld . Het werkte altijd en ik haalde altijd wel meer dan half punt hoger.

Het extreemste geval was van een 3,5 een 5,5 maken (was ook een erg korte rep)

goh..dat waren pas tijden
Deden wij ook in de eerste bij Frans Werkte ook altijd. (Maar op een gegeven moment gingen twee mensen het bij elk vak doen en werd het verdacht, toen ze het bij een SE deden werden ze betrapt; er waren kopietjes gemaakt. Net goed )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 00:00
Verwijderd
Andijvie is gemeen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 00:12
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 01-04-2005 @ 01:00 :
Andijvie is gemeen.
Uhu (Ik heb zelf zó veel dingen gedaan die niet eerlijk waren, nooit gesnapt )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 04:32
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Wij hadden ene keer schoolfoto's.. dus we moesten klassenfoto's maken.. Wij allemaal blij buiten staan.. Zegt die gozer tot 3x toe tegen een leerling (in de veronderstelling dat dat de docent is) dat ie in het midden moet gaan staan omdat daar de docent hoort.. en uiteindleijk "oke.. oke.. waar is jullie leraar?" staat die leraar (die er redelijk jong uitziet) in het midden.. zo van.. "jah.. hallo.. fotoflikker.. ik sta er al hoor"
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:45
JJ13
JJ13 is offline
dat ik in t begin van de 3e, toen ik op n nieuwe school kwam, alleen maar 1-en, 2-en en 3-en haalde. was toen iets minder grappig, nu kan ik er wel om lachen.
Oud 01-04-2005, 11:02
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2005 @ 22:59 :
Hmm, ohja, die topic was ik al weer vergeten. Ik kom al!

Ontopic: wij zaten op de dependance op de bovenste verdieping, en gooiden altijd vliegtuigjes uit het raam. De klas onder ons kreeg daar altijd de schuld van, en moest ze opruimen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2005, 11:18
Muchacha
Muchacha is offline
Niet zelf meegemaakt maar mijn beste vriendin: ze gingen de klas binnen en waren heel de tijd aan het praat. De lerares, een interim toen, zei dat niemand mocht gaan zitten tot ze gedaan hadden met praten. Een meisje, C. vroeg of ze aub mocht gaan zitten want ze had krampen van haar maandstonden . Dat mocht. Een jongen, W., zei "oh mevrouw, ik ook!" en de lerares zei dat ie ook mocht gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:59
Ymir
Ymir is offline
School is niet grappig tenzij je erbij was.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 12:07
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Mijn middelbare schooltijd was fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 12:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ymir schreef op 01-04-2005 @ 12:59 :
School is niet grappig tenzij je erbij was.
Ik vond het eigenlijk leuker als ik er niet was.
Oud 01-04-2005, 13:59
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Toen we die arme jongen in de pauze kruiden gaven in plaats van de wiet waar hij om gevraagd had en hij er nog stoned van zei te worden ook.
ach ja, dat waren nog eens tijden.
Oud 01-04-2005, 14:10
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik wil mijn voorbeeldpositie niet beschamen door dergelijke dingen te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:53
Verwijderd
Ik weet zeker dat ik leuke dingen heb meegemaakt, maar herinneren doe ik ze niet.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:03
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 01-04-2005 @ 13:58 :
Ik vond het eigenlijk leuker als ik er niet was.
Oud 01-04-2005, 15:16
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Eerste schooldag: een beker chocomel over mijn witte broek geknoeid
Oud 01-04-2005, 17:20
Chronocide
Chronocide is offline
Ik liep es een keer de klas in, en de leraar was er nog niet. Toen zei ik:'`t stinkt hier naar Zwamborn!' (zo heet mijn leraar), en op dat moment kwam ie binnen, hij zei dat ik m`n brutale bek moest houwe en toen viel ie op zen bek.
Oud 01-04-2005, 17:22
hasseltboy
hasseltboy is offline
Mijn gehele schoolperiode was een grote 1 april grap..
Oud 01-04-2005, 20:26
sjoerd88
sjoerd88 is offline
ik heb laatst een presentatie gezien met ANW over mannen die oorbellen dragen, die leraar had dus een oorbel, en volgens hun hadden mannen met oorbellen sexgebrek, een lager IQ , EQ etc..was echt wel humor. later bleek datze het zelf hadden verzonnen(goh)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 21:22
hasseltboy
hasseltboy is offline
Mooiste tijd van mijn leven..
Oud 01-04-2005, 22:02
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Qimm schreef op 31-03-2005 @ 22:18 :
Middelbare school was is niet leuk
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 22:35
Verwijderd
Haastig loop ik de D-vleugel binnen. Vanaf de eerste verdieping komen twee giechelende meisjes van een jaar of twaalf me tegemoet. Ik beklim de trap, behoorlijk rap, 's morgens vroeg na half negen, daar komen vier leren, rode laarsjes (voor de regen?). Uit de vier laarsjes steken vier sneeuwwitte beentjes die het tl-licht weerkaatsen, slechts door kippevel omgeven, en zoals theedoeken aan de waslijn worden bewogen door harde wind, zo fladderen twee zwart-wit geblokte rokjes rond vier bovenbeentjes. Door het uitzicht versteend loop ik als aan de grond genageld door, terwijl ik me verwonder over hetgeen ik zie. Deze morgen is vrij koud, de ramen van de deuren waren beslagen toen ik de school binnenliep en de kapstokken droegen dikke winterjassen. Logisch, want buiten hangen de mussen als ijspegels aan het dak. Toch dragen deze brugpiepers pittoreske rokjes (zouden zij daaraan hun naam te danken hebben?). De meisjes giechelen. "Zag je hem kijken?!" Als ik even later in het lokaal ben gearriveerd, werpen 61 ogen me 30 ijzige blikken toe, 30 ijzige blikken waarin ik mijn eigen spiegelbeeld zie; mijn gezicht is inmiddels verschoten van kleur, zoals de blaadjes aan de bomen. Door het 61ste oog, dat van de naald, kruip ik naar mijn plaats bij een beslagen raam. Inderdaad, de herfst is weer begonnen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 22:40
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-04-2005 @ 23:35 :
Haastig loop ik de D-vleugel binnen. Vanaf de eerste verdieping komen twee giechelende meisjes van een jaar of twaalf me tegemoet. Ik beklim de trap, behoorlijk rap, 's morgens vroeg na half negen, daar komen vier leren, rode laarsjes (voor de regen?). Uit de vier laarsjes steken vier sneeuwwitte beentjes die het tl-licht weerkaatsen, slechts door kippevel omgeven, en zoals theedoeken aan de waslijn worden bewogen door harde wind, zo fladderen twee zwart-wit geblokte rokjes rond vier bovenbeentjes. Door het uitzicht versteend loop ik als aan de grond genageld door, terwijl ik me verwonder over hetgeen ik zie. Deze morgen is vrij koud, de ramen van de deuren waren beslagen toen ik de school binnenliep en de kapstokken droegen dikke winterjassen. Logisch, want buiten hangen de mussen als ijspegels aan het dak. Toch dragen deze brugpiepers pittoreske rokjes (zouden zij daaraan hun naam te danken hebben?). De meisjes giechelen. "Zag je hem kijken?!" Als ik even later in het lokaal ben gearriveerd, werpen 61 ogen me 30 ijzige blikken toe, 30 ijzige blikken waarin ik mijn eigen spiegelbeeld zie; mijn gezicht is inmiddels verschoten van kleur, zoals de blaadjes aan de bomen. Door het 61ste oog, dat van de naald, kruip ik naar mijn plaats bij een beslagen raam. Inderdaad, de herfst is weer begonnen.
Die heb ik al eens gelezen. 't Blijft goed.
Oud 01-04-2005, 22:42
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-04-2005 @ 23:35 :
Wow erg netjes geschreven
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:52
Pikey
Pikey is offline
Citaat:
Ymir schreef op 01-04-2005 @ 23:42 :
Wow erg netjes geschreven
Hij is dan ook geniaal goed
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:53
Pikey
Pikey is offline
Tja, wij hebben de ''leuke'' gewoonte om een leraar die stage komt lopen, meteen in de klas op te sluiten.

Dus deurklink eruit op 1e verdieping, werkt altijd

Alleen is er 1 keer iemand in huilen uitgebarsten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met 3 klassen hebben we twee wiskundeleraren achter elkaar (dus de eerste lerares en haar vervanger) weggepest, dat was wel grappig.
Oud 04-04-2005, 18:53
Roosje
Roosje is offline
Wij gingen met kerst met kerstmutsen rondlopen. En verder lachen we ons te pletter om al onze vage leraren en dan worden ze boos omdat we zo brutaal zijn en moeten we "houd jullie kop nu eens een keer"!

Oud 05-04-2005, 15:50
filia dei
filia dei is offline
Wij hadden een aardrijkskunde leraar die altijd stoned in de klas zat. (hij had nog geen leraar diploma maar de school had leraren te kort). Met die gast was 't wel leuk. We hebben een keer een playbackshow gehouden toen

en ik was 'n keer opgesloten in school, was ook wel leuk (naja, vooral de herrineringen aan het wachten tot iemand ons kwam bevrijden was leuk) de straf en gesprekjes met de schoolleiding waren minder.

En bij frans in de brugklas moesten we van de leraar een keer allemaal onder ons tafel zitten en zo les krijgen. Ik weet alleen niet meer waarom
Oud 06-04-2005, 16:26
RanC
RanC is offline
XyZyX die probeert om net zo stoer, geweldig en 1337 te zijn op een forum als ik.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:09
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-04-2005 @ 17:26 :
XyZyX die probeert om net zo stoer, geweldig en 1337 te zijn op een forum als ik.
Oud 06-04-2005, 17:16
Xonzo
Xonzo is offline
en toen viel de leraar van de trap...
Reageren

Regels voor berichten