Advertentie | |
|
![]() |
||
Is dat dan niet een soort "prune" functie maar dan dat de topics een slotje krijgen in plaats van verwijderd te worden.
Citaat:
![]()
||
Op het ene deelforum mag je wel uppen, zolang je maar iets toevoegt. Bij een ander deelforum moet je maar een nieuwe aanmaken. Da's duidelijk
![]() Citaat:
![]() Als men echt wil voortborduren op een oud topic, kan er toch ook wel een nieuw topic gemaakt worden met een link naar een oude (gesloten?) topic toe? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar ff een schopje. Ook omdat er een ander topic is wat hier wel op aansluit. En ik heb nog geen antwoord op mn idee ^.
deze dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vind dat er een vreemd beleid is...
zo word deze up wel toegelaten: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=602447 en normaal krijg je meteen een boos mailtje van een forumbaas, maar als je het niet doet krijg je een boze reply dat je moet zoeken ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, men post liever meteen een topic, zoeken zit er niet bij.
||
Citaat:
Met zoeken word trouwens volgens mij bedoeld zoeken naar of er al een topic over is geweest en of je daar mischien wat aan hebt. Als daarmee je probleem al is opgelost hoef je het ook niet meer te vragen. Verder gaat het een stuk sneller dan een nieuw topic openen en scheelt het een hoop frustraties onder de leden die het al een keer of 10 voorbij hebben zien komen en dan kan ik begrijpen dat je iemand (op een nette manier) op de zoekfunctie wijst.
||
Citaat:
Ook via google, maar jah, men zegt: Wijsheid komt met de jaren.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote "wat lust de volgende forummer" topic #33 blurred | 500 | 30-08-2010 17:18 | |
Beleidszaken |
Limiet aan uppen topics? Sperzieboon | 7 | 21-03-2005 11:44 | |
Beleidszaken |
Slotbeleid Chimera | 58 | 27-08-2003 17:33 | |
Lifestyle |
Belangrijk: Evaluatie-topic Verwijderd | 213 | 22-05-2003 11:12 |