Advertentie | |
|
![]() |
|||
Helaas kan ik niet zien wat er vreemd aan is aan die screenshot, omdat ik geen wmp gebruik.
Ga er maar eens experimenteren met dat vreemde ikoontje:
Citaat:
Offtopic: Citaat:
![]() (want het kan altijd een andere reden hebben) En als je je computer niet vertrouwd, laat je je hijackthis-log bekijken in [centraal] spyware / adware of laat je je computer scannen met online virusscanners.
Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 09:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En komt zo te zien ook nog wel wat rotzooi met die kut-codecpacks mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Kl-megacodecpack installeert alleen een paar beveiligings/afspeel patches voor windows media player. Oeh, das wel eng ja. ![]() ![]() Offtopic: Citaat:
Kazaa lite was een adware/spyware gestripte versie van kazaa. Ik durf te wedden dat er geen zooi erop gezet. En anders zou ik het wel merken (gebruik het namelijk al maanden). ![]() Helaas voegen sommige mensen nog iets 'extra's' er aan toe ![]() (dus download het niet vanaf verdachte sites)
Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 17:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het simpele feit dat er beveiligingspatches, DRMmeuk en andere zut nodig is om een bestand af te spelen geeft al aan dat er iets fout is. Een codec zou je nodig moeten hebben, meer niet. Dat zo'n simpele patch in staat is om het uiterlijk van je mediaplayer te beinvloeden is al helemaal ruk. Vind je het gek dat mensen er van schrikken? Maargoed, aan de andere kant zou je natuurlijk kunnen stellen dat dat een fundamentele denkfout van de makers van de software en de aanbieders van die bestanden is, en dat de makers van die codecpack slechts in een behoefte voorzien. Nevertheless heb ik vroeger op mijn PC meer gezeik gehad met dan profijt gehad van soortgelijke codecpacks en ben ik blij dat het op mijn Mac allemaal wat 'beter' geregeld is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vroeg om een oplossing en niet om mij er op te wijzen op dingen die ik al weet. Maar heb et al weer op gelost daarbij was jouw opmerking zeer nuttig ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 20:23. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|