Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben wel in de tweede een keer verliefd geweest op iemand waar ik écht 'n hekel aan had. Dat was raar omdat ik 'm totaal niet mocht, maar toch wilde dat ie me een knuffel zou geven. Daar heb ik nooit actie mee ondernomen. Niet omdat ik wist dat 't een verkeerd persoon was ofzo, maar gewoon omdat ik niet durfde.
Verder ben ik nooit in een van je situatie's terecht gekomen. Nou jah, vrienden/vriendinnen zijn welleens verliefd geworden op meisjes die ik totaal niet mocht en die ook wel mensen gebruikten enzo. Maar goed, het werd niets en zo goed ben ik niet in het inschatten van karakters van mensen. En als ze verliefd zijn, wie ben ik om er wat van te zeggen?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ooit wel eens in zo'n situatie geweest...
ik flirte al een tijdje met een wat oudere man die klant was bij onze winkel. Uiteindelijk wel wat gebeurd maar later uit de hand gelopen en nu flinke ruzie.... helaas want hij is voor mij nog steeds de allerleukste man op deze aarde en als er een kans zou zijn om met hem iets te beginnen zou ik daar zeker alles voor opgeven. Maar ja het zit er dus niet in omdat hij én te oud én bezet is. En ik ook
|
No way, zo realistisch ben ik nu ook wel weer. Dat kan geen liefde zijn
![]() Gewoon aantrekkingskracht denk ik eerder. Beetje teveel flirten dan dat nodig is. Ben ook wel zo slim om geen actie te ondernemen en het te laten overgaan. Trouwens, zie me al thuiskomen: "Mams, paps heb een nieuwe vriend, hij is wel ouder dan jullie." ![]()
||
Citaat:
*spoelt terug* Nee, dat vind ik niet gezond. Bovendien passen mensen met zulk groot leeftijdsverschil niet bij elkaar, omdat ze in totaal verschillende levensfasen zitten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelf geen ervaring mee, ik word niet gauw verliefd, maar een vriendin van me wordt regelmatig verliefd op onbereikbare jongens en heeft een hele tijd aan een jongen gehangen die ik enigszins 'fout' vond. Tja, hoe ik daarmee omging... troosten, aansporen om erover heen te komen, meer kun je dan niet echt doen he.
|
![]() |
|
ik word ook vaak verliefd op mensen die al bezet zijn. aan de ene kant geeft t verlieft zijn wel een goied gevoel (zoals nu t geval is), maar aan de andere kant ook weer niet omdat t in de meeste gevallen toch niks zal worden. maar n beetje hoop kan je alijd houden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De File Issun | 6 | 19-12-2009 09:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De bijbel, interpretatie van controversiële verzen LB06 | 43 | 07-08-2007 16:17 | |
Liefde & Relatie |
als een relatie of een date altijd misloopt..wie herkent dit ook? meisje833 | 39 | 16-01-2005 17:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel IV) Methuselah | 496 | 14-11-2004 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij gelukkig in de liefde? helli | 141 | 12-10-2003 16:33 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |