![]() |
|
haai
ik heb in kerst 2003 een ongeluk met me fiets gehad ik hoorde laatst iemand zegge dat een fiets niet zo gevaarlijk is maar ik ken mensen die er door zijn overleden zijn door een ongeluk. ik heb het zelf mee gemaakt. http://images.cu2.nl/cu2.nl/239/370/4/pics/0.jpg dit ben ik weekje na het ongeluk. ik ben buiten bewust zijn thuis gekomen hoe en wat er is gebeurd weet ik niet. ik heb de dag van vandaag nog steeds last van, ik heb iets met me spiere elke dag, dus heb elke dag koppijn het zit in me schouders en doet me harstikke pijn. zijn er nog meer mensen met zulke probleme laat dan wat hore vind ik wel fijn! ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 20:35. |
![]() |
|
om te beginnen, zou je kunnen zorgen dat je link werkt;
link, die het overigens niet doet edit: neemt ze woorden terug ![]() veel succes en sterkte ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 18:10. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ------------------------------------ Ik ben zelf ook een keertje aangereden. De fiets was total loss, maar ik was nog helemaal heel... Had geluk gehad, denk ik. ![]() Maar wow, dat moet echt heel erg zijn geweest, en nog steeds... ![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 22:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt van een fiets vallen maar verder kan er niet veel mee gebeuren. Pas als je het verkeer er mee ingaat, wordt het gevaarlijker. Je kunt zelf fouten maken, of andere weggebruikers, of het toeval. Dus je punt is ![]() |
![]() |
||
Sommige (of veel) weggebruikers (dus ook fietsers) kennen de verkeersregels niet of houden zich er niet altijd aan.
Als fietser (en voetganger) ben je kwetsbaarder in het verkeer. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verkeer & Vervoer |
Fietsen zonder licht Hawahaai | 34 | 16-11-2010 19:51 | |
Werk, Geld & Recht |
Fietsenbeleid UvA jet | 10 | 02-12-2008 11:47 | |
De Kantine |
Jouw ergste misdaad? Verwijderd | 54 | 01-07-2008 08:21 | |
De Kantine |
TRA met z'n ctrl+c & ctrl+v topic hasseltboy | 500 | 11-06-2005 08:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |