Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vorig jaar examens gedaan.. En ben 2 weken van tevoren begonnen met het leren van geschiedenis. Met de rest ben ik een paar dagen van tevoren meebegonnen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wiskunde bijvoorbeeld, zou je noooit in 1 middag kunnen leren, je hebt echt gewoon teveel onderwerpen ( klas 1 tot examenjaar ). Dit worden zeker een paar dagen Biologie zijn best wel veel hoofdstukken, dat wordt echt blokken. Zeker minimaal 3 dagen. Engels/Nederlands, ook eigenlijk weinig, alleen ff oefenen. In 2 dagen heb je wel genoeg geleerd vind ik. Scheikunde is gewoon ff doorstampen de theorie, ook niet zo veel eigenlijk. 1 a 2 dagen is genoeg. Natuurkunde ff die formules in je kop zetten en je bent er klaar voor ![]()
||
Citaat:
![]() Plus, we herhalen in de week voor de toesen altijd de oude stof, en hebben nu examentraining, en dat helpt wel veel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat wou je trouwens 2 dagen lang aan theorie voor nederlands en engels gaan leren?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Is de universiteit zwaarder dan (6)VWO? Yab-Yum | 103 | 02-04-2007 09:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: God en Religie zijn zaken die niet thuishoren op een school. Tinkk | 101 | 06-04-2006 12:37 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Algemene schoolzaken |
Profielkeuze --> NT+NG zwaar? Verwijderd | 52 | 27-01-2004 22:06 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquête]Basisschool en voortgezet onderwijs Balance | 57 | 08-01-2004 14:28 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase Asilymor | 14 | 25-03-2003 13:15 |