![]() |
|
Hallo, voor een vak van mijn opleiding moeten wij een project doen met als thema seksueel misbruik. Mijn vraag is of jullie een paar vragen willen beantwoorden. Je kan me mailen 0765294@student.hro.nl of pm'en, wat je wil.
Alvast heel erg bedankt! 1) Ken jij iemand met ervaringen van seksueel misbruik of heb je er zelf mee te maken gehad, zo ja wil je dan in het kort vertellen wat er gebeurd is? 2) Wat voor invloeden hebben die gebeurtenissen gehad op de persoon zelf en op de omgeving van het slachtoffer? 3) Had er iets gedaan kunnen worden om het te voorkomen? 4) Wat vind jij van seksueel misbruik en wat vind jij dat er met de daders moet gebeuren? 5) Vind jij dat er genoeg hulpverlening is voor mensen die seksueel zijn misbruikt? 6) Wat heb jij gedaan om het te (proberen) te verwerken? (edit) Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 20:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1) Geen. 2) nvt 3) nvt 4) Dit moet zeer zwaar bestraft worden, aangezien het trauma's voor het leven veroorzaakt. 5) nvt 6) Minimaal 10 jaar, bij verkrachting. Bij kans op herhaling levenslang TBS. 7) nvt Mmm, ik ben volgens mij niet echt een geschikte kandidaat ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind namelijk sexueel misbruik ernstig genoeg dat ik zo iemand niet meer in de maatschappij wil hebben. (de makkelijkste oplossing is gewoon een mega lange gevangenisstraf, maar daar doen we in NL niet aan ![]()
||
Citaat:
You have a point (meerdere)
||
Citaat:
Ik vind het zo een stuk beter en prettiger om te lezen. Goed gedaan! ![]()
||
Citaat:
2. in het begin was het vrij moeilijk voor mijn omgeving, had nogal rare buien omdat ik niet goed wist wat ik moest doen...en ikzelf heb nog al moeite met opboeuwen van relatie...de mannen willen vaak te snel en dat gaat niet 3. had anders moeten optreden toen ie om mn nek kwam hangen, als ik toen al meteen bozer was geweest ofzo of gegild was het allemaal nooit gebeurd 4. de daders moeten wegkwijlen in een donker celletje 5. ja er is genoeg hulpverlening denk...ik zelf heb geen en weet ook niet wat het kan bereiken. 6. ik heb veel gepraat met vriendinnen en met mn inmiddels ex vriend heb ik het er ook over gehad..
Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 00:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
enquête seksueel misbruik op school criminoloogje | 2 | 18-03-2011 15:59 | |
Studeren |