![]() |
|
![]() |
In het kader van mijn afstuderen ben ik bezig met een onderzoek naar menselijk gedrag. Met veel plezier hebben ik en vijf medestudenten een enquête op weten te stellen, waarmee we een aantal dingen hopen te weten te komen over hoe mensen zich gedragen in bepaalde situaties. Ik hoop dat je even de tijd wilt nemen om de enquête in te vullen, het duurt niet heel lang en de meesten die ik tot nu toe heb gesproken die het hebben ingevuld vonden het nog wel leuk om te doen ook
![]() Je kunt het beste meehelpen door de enquete zo eerlijk mogelijk in te vullen. Mocht je nog meer personen weten die hem zouden willen invullen, vraag dan alsjeblieft of deze hem ook even zou willen invullen. Voor dit topic heb ik toestemming gekregen van Enlightenment. De enquête is te bereiken via: http://www.weeseenseerlijk.nl Alvast bedankt, namens mij en mijn medestudenten! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het trouwens erg leuk dat je meteen de resultaten te zien krigjt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() In ieder geval bedankt voor je feedback en iedereen bedankt voor zijn / haar deelname! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is wel slecht voor je darmen als je het te lang doet; als je vaak langdurig je ontlasting of darmgassen ophoudt, gaat na verloop van tijd je dikke darm niet meer de reflex opwekken die zorgt voor ontlasten, omdat je darmen de ervaring hebben dat dat meestal toch zinloos is; dan raak je dus geconstipeerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Haha, weer wat geleerd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nogmaals thanks trouwens, er zijn hier erg veel mensen geweest die hem hebben ingevuld, gaat echt geweldig goed met de reacties! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|