Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 18:02
Cindy_gurlie
Cindy_gurlie is offline
Hoi hoi,

ik lees al vaak mee met deze topics, heb me toch keertje aangemeld omdat ik ook een vraag had:

Mijn vriend en ik (of soms ik alleen) willen wel eens erotisch cammen met een stelletje of vrouw alleen (dus GEEN MAN alleen). We hebben dit al eens gedaan en kwamen dat meisje met 'toeval' tegen.

Nu vroegen we ons af; waar kunnen we mensen die dit ook willen (dus cam2cam, na FAKECHECK, allebei ff cam aan) ontmoeten? (welke sites bijv. liefst waar weinig fakers zijn)

Alvast bedankt
Oud 14-04-2005, 18:05
Verwijderd
Op Contact Gezocht natuurlijk.
Oud 14-04-2005, 18:08
juno
juno is offline
Volgens mij zijn er wel sites waar de sexueel wat vrijgevochtener types komen en adverteren met zichzelf, maar daar zit echt heel veel ranzig kaf tussen het koren.

Ik denk dat je het het beste bij toeval kunt houden, dat bespaart veel teleurstellingen.
Oud 14-04-2005, 18:36
Cindy_gurlie
Cindy_gurlie is offline
naja, 'contact gezocht' is niet echt voor 18+ (erotisch) getinte advertenties bedoeld hé (zullen niet veel meiden/stelletjes zitten die dat ook willen)

En tja, ik kan wachten todat ik iemand met toeval tegenkom maar dat kan nog lang duren...

Wil gewoon keertje op vrijdag/zat. avond erotisch cammen namelijk (na fakecheck)

Als iemand site weet/of zelf wilt kan ook PM-en (Als je het niet in de reactie wilt zetten )
Oud 14-04-2005, 21:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ben ik weer een man alleen .
Oud 14-04-2005, 22:00
AngelLena
AngelLena is offline
Kunt genoeg ero bladen krijgen om in de adverteren. Verder denk ik niet dat dit forum bedoeld is voor zulke vragen, hier komen geheid reacties op die we hier niet wensen.

Regels voor berichten