Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je wil geen stickers en geen stiften.. er blijft feitelijk niets over |
![]() |
||
Citaat:
Zeker standaard brief: Lieve [vul de naam in], Ik hou heel veel van je, Maar omdat [vul de naam in] zo goddelijk klinkt, kan ik gewoon weg je het niet gewoon vertellen. Ik ben nog al verlegen, vooral als het aankomt als ik [vul de naam in] je zie, dan smelt ik weg. Groetjes, [je eigen naam] Bijlage: Je cv of zo ![]() Mafkees
||
Citaat:
jij stuurt een E mail van papier ![]() jij bent echt maf.. ![]() edit: nog meer offtopic .. je stalked me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Resultaat, bloemen in je gezicht, trap in je ballen en meid schreeuwt dat ze je nooit meer wilt zien. Damm het leven is hard, had ik maar een slecht handschrift. Hoe onpersoonlijk is wel niet een gewone email. Zit geen passie in, het is een dood zonde.
||
Citaat:
Wat je wel kan doen is alle CDs een nummer geven en op de PC een bestand maken waar instaat welke film op welke CD staat....desnoods mail je als backup dat bestand naar jezelf zodat et ook online staat in geval van een crash...
||
Citaat:
![]() Maar dat is een beetje onhandig, moet je eerst nummer zoeken, dan gaan kijken in je bestand, wat het is. Als je in een oogopslag wilt weten wat alles is, in een hoesje doen en duidelijk op de zijkant vermelden wat het is. Een cd rekje is helemaal niet zo groot. Of alles op DVD ficken/Dual Layer. Prijzig dat wel. Of natuurlijk een server op zetten ![]()
|
![]() |
|
|