![]() |
|
Verwijderd
|
Complexety
De afbeelding is gemaakt met ALLEEN rechte lijnen dit soort tekeningen maak ik het liefst op een stuk groot papier duert soms uren voordat je klaar bent met een dergelijke tekening en je moet heel goed kijken en opletten Edit* had er IMG tags tussen staan werkt alleen niet ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 16:03. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik verwachtte eigenlijk alleen horizontale en verticale lijnen. Heb je het met paint gedaan? (of ander prog) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
HUH ???? ![]() Wat heeft mijn tekening nou in godsnaam te maken met reclame ik maak ze gewoon met paint waar zit die reclame in dan ? |
![]() |
||
Citaat:
@TS: niet naar 'm luisteren, kijk naar z'n andere posts op het forum. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik gewoon paint het werkt eigenlijk heel simpel je deelt een vierkant in , in allemaal driehoeken daarna pak je een punt van een drie hoek en trekt een rechte lijn naar het andere punt alleen wijk je er wat van af dus verschuif je de lijn zo ga je door tot je een soort waaier hebt die waaiers teken je dan zo dat ze met elkaar matchen zal vanavond wel een kleine tutorial posten Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met nadruk op LIEFST ik kan moeilijk een vel papier voor me monitor hangen en verwachten dat jullie het zien |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok zoals ik gezecht had zou ik een klein voorbeeld geven van hoe je zoiets maakt
Afbeelding 1 t/m 4 Afbeelding 1 : Teken een vierkant zorg ervoor dat de zijden precies gelijk zijn anders kom je met de grotere tekeningen niet goed uit Afbeelding 2 : Verdeel het vierkant in driehoeken in het voorbeeld heb ik het vierkant verdeelt in 4 driehoeken Afbeelding 3 : Bedenk wel figuur je zou willen maken en kijk goed naar het punt waar je wil beginnen je moet je van te voren de tekening inbeelden Trek vanuit het gekozen punt een lijn naar het volgende punt van je driehoek maar verschuif de lijn iets bijvoorbeeld 5 mm ga verder vanuit het punt dat je net gemaakt hebten trek een lijn naar het volgende punt van je driehoek en verschuif de lijn wederom met 5mm doe dit net zolang tot je geen ruimte meer hebt Afbeedling 4 : het zojuist getekende driehoek komt er zo uit te zien begin met het volgende driehoek Afbeelding 5 en 6 Afbeelding 5 : als je volgende driehoek klaar is krijg je het volgende beeld doe de rest van de driehoekken ook let erop dat je goed oplet en iederekeer het juiste punt kiest anders is de tekening niet goed Afbeelding 6 : Als je alle driehoeken voltooit hebt krijg je een totaal beeld dat er zo uit komt te zien ik heb voor de duidelijkheid rode lijnen getekend zodat je kan zien hoe de driehoeken waren ingedeelt Nu heb ik hier een makkelijk voorbeeld genomen met een simpele indeling van driehoeken als je een vierkant maakt en het indeelt kun je verschillende rasters maken voor je driehoeken en die gaan indelen met lijnen op deze manier kun je zeer complexe tekeningen maken Mijn grootste werk bevat meer dan 100 driehoeken en is zeer complex het heeft me dan ook 5 dagen geduurt voor dat deze klaar was het is met potlood getekend en vervolgens gefixeerd met een fixatie middel Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 23:46. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben al bezig met het rekening houden met de punten en komma's. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn opmerking was ook niet lullig bedoeld, ik wilde alleen een punt maken en draafde misschien wat ver door. Ik wist ook niet hoe en wat dus ik kan ook niet weten dat je vaker op die fouten wordt gewezen. Maar er zijn genoeg jongeren die geen interpunctie gebruiken omdat ze gewoon lui zijn. Bij jou is dat dus duidelijk niet zo. Excuses.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Excuses is niet nodig. Ik kan me zeker indenken dat het niet makkelijk lezen is als er geen punten staan , meestal typ ik eerst het verhaal lees ik het daarna eens over en verander dan de hoofd letters , punten en komma's. Echter het hele t en d als mede g en sch is me soms een raadsel ik kijk daarbij naar het woord en probeer met te herinnren hoe het woord eruit ziet om het zo goed te schrijfen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|