Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() FF denken, ik heb 2 kleine poppetjes van Cow (van Cow&Chicken) en wat filmposters.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een poster van Kevin Bacon .. een HEEEELE GROTE .. zegmaar de voorkant van Stir of Echoes, ut was een bioscoopposter ooit .. en khebbem gekregen via dit forum ook nog
![]() ![]() Owja en ik heb wat Jackass plaatjes.. en dat was het wel, ofzo
|
![]() |
meer dingen van films:
posters van: Elijah Wood Josh Hartnett Hayden Christensen Lord of the Rings Pearl Harbor Titanic k heb t officiele filmboek van LOTR ik heb de wegwijzer tot midden-aarde (boek over lotr) k heb de boeken van in de ban van de ring ik heb LOTR op cd rom ik heb het stickerboek van LOTR ik heb het boek Pearl Harbor ik heb een cu2 over LOTR http://www.cu2.nl?LOTR-rulez en ik heb een heleboel plaatjes op de computer staan van films en mensen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb van buffy: natuurlijk posters, plaatjes e.d. t-shirt aantal afleveringen op video/cd-rom en van lord of the rings: filmposter, posters van orlando bloom en elijah wood, ookal hangen ze er niet allebei (worden steeds omgewisseld ivm ruimtegebrek) filmboek de in de ban van de ring boeken + aanhangsels een paar kaarten v/d film en een kaart waar de reis op staat die frodo maakt. en misschien van allebei die dingen nog wel meer, maar dta ben ik dan vergeten.
|
|