Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 16:34
horny_devil
horny_devil is offline
2 weken geleden kwam er opeens op de camping waar ik werk een groepje van 3 australische jongeren.. De 2e avond toen ze bij me in de kroeg kwamen zitten raakten we aan de praat en savonds spraken we met zn 2en af.. liepen wat over t strand.. zoenden met elkaar en voelden ons echt op ons gemak.. de volgende dag en nacht leerden we elkaar beter kennen en hadden echt een super dag.. maar de volgende dag zou ik even een dag naar huis gaan en hij zou nog het weekend blijven dus ik zou m de dag erna wel zien..

ik was nog geen 5 uur thuis toen ik een smsje van hem kreeg dat ze waren vertrokken naar belgie en verder zouden gaan met hun wereldreis vanwege iets wat hij me nog wel uit zou leggen via email.. Ik heb me nog nooit zo machteloos gevoeld als op dat moment.. tuurlijk wist ik van te voren dat hij door zou gaan met zn wereldreis maar had wel gedacht dat ik m in ieder geval normaal gedag kon zeggen.. nou niet dus.. die nacht heb ik haast niet geslapen en de 2 dagen erna voelde ik me echt vreselijk..

zondag avond belde een vriend van de camping me op dat ik de deur open moest doen dat er iemand voor de deur stond.. ik deed open en daar was hij.. terug gekomen in zn 1tje zonder zn vrienden uit antwerpen voor mij.. op dat moment kon ik heel raar gezegd niet eens blij zijn.. voelde me erg ongemakkelijk omdat ik niet wist waarom ie weg was gegaan.. uiteindelijk vertelde hij mij dat die vriendin die bij m was niet wou blijven omdat ze schijnbaar snachts was lastig gevallen door en groepje jongens en t echt op dr zenuwen had gekregen..

Na dit gehoord te hebben veranderde mijn gevoel weer naar het goede dat we die 2 dagen hadden gehad.. hij was terug gekomen en zou 3 dagen bij mij blijven.. Ik was zo onwijs gelukkig toen ie me dat vertelde.. 3 heerlijke dagen hadden we.. zijn met wat vrienden van me weg geweest en ook met hen klikte t allemaal reuze goed..

en nu is ie weer weg.. af en toe krijg ik wel s een mail.. hij heeft geen telefoon, moet maar rondkomen van weinig geld want hij heeft nog zo'n eind te gaan.. nu voel ik me weer machteloos.. hij gaat nu richting parijs en wil me zien maar ik weet niet echt goed wat ik moet doen..

mn hart en verstand liggen geloof ik op dit moment niet echt op 1 rechte lijn.. moet ik er naar toe gaan of moet ik t langzaam laten verwateren wat ik totaal niet wil.. maar zo'n afstand is niet echt makkelijk te overbruggen.. Ik mis m zo erg maar weet echt niet hoe dit ooit moet gaan lopen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2005, 16:37
Kaa
Kaa is offline
zolang je de mogelijkheden hebt, en niets staat je in de weg, je niks beters te doen hebt...waarom zou je het dan niet proberen. Het voelt toch goed?
Oud 31-07-2005, 16:41
Verwijderd
Dat gaat toch niet werken, tenzij je het leuk vindt om hem continu te moeten missen, jezelf krom te werken voor een reis waarna je hem een paar dagen kunt zien en altijd in onzekerheid moet zitten over wanneer je hem weer ziet en of hij überhaupt nog trouw is gebleven.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 16:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2005 @ 17:41 :
Dat gaat toch niet werken, tenzij je het leuk vindt om hem continu te moeten missen, jezelf krom te werken voor een reis waarna je hem een paar dagen kunt zien en altijd in onzekerheid moet zitten over wanneer je hem weer ziet en of hij überhaupt nog trouw is gebleven.
Correctomundo.
Oud 31-07-2005, 17:00
Verwijderd
Zet hem zo snel mogelijk uit je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 17:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
²
Oud 31-07-2005, 19:32
Shibby
Shibby is offline
Waarom altijd zo negatief? Waarom zou dat niet kunnen werken?

Je kunt het altijd proberen. Je hebt het dan in die paar dagen dat je hem ziet hartstikke leuk. Ik zou ervoor gaan!

Je komt er vanzelf wel achter of het werkt! Dat hij in zijn eentje terugkomt voor je en je vaker wil zien zegt wel iets, denk ik. Als het gewoon een flirt zou zijn zou hij nu ook wel een meisje in Parijs kunnen versieren.

Pak je biezen en reis een tijdje met ze mee!!!!!
Oud 31-07-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Shibby schreef op 31-07-2005 @ 20:32 :
Waarom altijd zo negatief? Waarom zou dat niet kunnen werken?
- geld
- tijd
- leven
- moeite
- studie
- werk
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:58
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Jezus! Hoe goed is het teken dat hij speciaal voor jouw terug kwam terwijl hij dus op zijn geld moet letten omdat hij nog een hele reis te gaan heeft?
Fuck, ik zit gewoon te zwijmelen bij je verhaal.
Parijs is niet duur om er heen te gaan, dus ga er heen! Geniet van de tijd die je met hem kunt doorbrengen, en stel je er op in dat je hem daarna moet missen. Ga hard werken om vervolgens naar Australië te kunnen.
Als het goed voelt, ga er voor. Echt. Hoeveel mensen zijn er niet die maar een beetje met hun ziel onder de arm rondlopen en aankloten en geen dromen hebben?
En hoe mooi vind ik dit verhaal, echt!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 20:00
Shibby
Shibby is offline
Nou ja, jammer dat jij er geen tijd voor vrij zou willen maken, geen energie in zou willen stoppen en geen geld aan op zou willen maken. Stel, dat het de liefde van haar leven is.

Ik zou het er voor over hebben. Bij anderen lukt het ook!
Oud 31-07-2005, 20:55
Verwijderd
pff ik word er al moe van als ik het lees
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:33
Gothic
Gothic is offline
mooie, fijne herinnering, probeer er zo aan terug te denken en ga door met je leven ...
Oud 31-07-2005, 21:47
yapo
yapo is offline
Ik zou het ook bij die herinnering laten.
Het is een mooie herinnering en je zou er in Parijs eventueel een kort vervolg aan kunnen geven.
Maar ik zou absloluut geen relatie beginnen met iemand die aan de andere kant van de wereld leeft. Het gemis wordt te groot en de tijd om samen te zijn is te weinig. Het zal niet makkelijk zijn om zomaar los te laten, daarvoor is de liefde te eigenwijs, maar het is beter en makkelijker om een relatie met iemand uit je eigen omgeving te hebben. En dat weet je zelf ook, let it go....
Oud 31-07-2005, 22:13
Verwijderd
En het is heel moeilijk om elke keer maar weer afscheid van elkaar te moeten nemen.
Een (gewone) vriend van me woont in Australië en ik sta al te janken als hij terug in Nederland is geweest en weer naar huis gaat. En regelmatig mis ik hem zo erg dat de tranen over mijn wangen lopen.. Het lijkt me allemaal nog tig keer zo moeilijk als het om je vriendje gaat...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 22:26
Verwijderd
Moeilijk, heel moeilijk. Je bent verliefd en wilt bij elkaar zijn, maar hij zit over een tijdje aan het andere eind van de wereld.
Het is zo duur om een ticket te kopen, dan misschien een paar weken bij elkaar door te brengen wat je ongetwijfeld als een droom ervaart, en dan weer terug te moeten.
Het is ontzettend hard en moeilijk, maar het is denk ik beter om hem te vergeten en het te zien als een mooie ervaring.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 00:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Yup.

Tenzij hij naar nederland wil komen of jij naar australie. Maar zo ontzettend goed ken je elkaar niet, de kans dat het binnen 2 maanden fout gaat is erg groot. Mocht het toch ooit zover komen, laat me je dan een tip (uit ervaring) geven: regel het goed, spreek af wat er gebeurt als het toch misgaat. Dat is echt belangrijk.
Ik raad het je niet aan, niet in deze situatie in ieder geval.
Oud 01-08-2005, 10:30
WolterB
WolterB is offline
Hem elke keer voor een paar dagen zien op de plek waar ze voor de reis op dat moment stoppen, zodat het jou bakken met geld kost is niet te doen, of je moet het er écht voor over hebben en er heel veel voor willen laten.

Als je zonder teveel 'heimwee' contact met hem kan blijven houden, dan zou ik daar zeker niet voor weglopen, maar probeer niet teveel naar hem terug te verlangen, want dat maakt het alleen maar moeilijker voor je.

En de enige manier hoe ik het zie werken is dat één van beiden het leven opgeeft en naar de ander toe komt, maar zo'n stap is imo heel rigoureus.
Oud 01-08-2005, 10:32
Verwijderd
Dit gaat idd niet werken als jullie zover van elkaar wonen.. dat houd je niet vol. Door alle nadelen die nare man al noemde. Het zou geweldig zijn als het zou werken, maar die kans schat ik klein in.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:33
poepdrol
poepdrol is offline
Nihil.
Oud 01-08-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Shibby schreef op 31-07-2005 @ 21:00 :
Nou ja, jammer dat jij er geen tijd voor vrij zou willen maken, geen energie in zou willen stoppen en geen geld aan op zou willen maken. Stel, dat het de liefde van haar leven is.

Ik zou het er voor over hebben. Bij anderen lukt het ook!
Tsja, sommige mensen kiezen nu eenmaal voor realisme en een leuk leven waarin dingen lukken, terwijl anderen hun tijd verspillen aan het achterna jagen van iets onmogelijks, waarna ze in 99 van de 100 gevallen toch teleurgesteld worden. Maar onverbeterlijke romantici moeten er ook zijn. Om Gummbah te parafraseren: 'daar komt poëzie van'
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:37
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 11:34 :
Tsja, sommige mensen kiezen nu eenmaal voor realisme en een leuk leven waarin dingen lukken, terwijl anderen hun tijd verspillen aan het achterna jagen van iets onmogelijks, waarna ze in 99 van de 100 gevallen toch teleurgesteld worden. Maar onverbeterlijke romantici moeten er ook zijn. Om Gummbah te parafraseren: 'daar komt poëzie van'
Correct. Ik ben ook zo een najager van het onmogelijke, maar ik heb mazzel gehad

Alhoewel ik nooit zulke onmogelijke dingen najoeg als de topicstarter. Meer de meest gewilde meisjes achterna zitten enzo
Oud 01-08-2005, 10:46
Verwijderd
Nouja, in dingen als onmogelijkheid om een superlekker ding te veroveren geloof ik niet zo. Dat zijn praatjes van jongens die het zelf niet gelukt is, maar dat heeft mij natuurlijk nooit weerhouden

Bij iemand die duizenden kilometers verderop zit daarentegen kun je wel prima spreken van onmogelijkheid, tenminste op een normale manier. Zoals ik zei, je moet dan gewoon bereid zijn om veel geld uit te geven, veel tijd kwijt te zijn, veel tijd aan reizen te besteden (gaat op den duur vervelen), veel in onzekerheid te zitten enz.

En bovendien, je hebt dan gewoon veel minder tijd over voor andere noodzakelijke dingen: contacten met gewone vrienden onderhouden, een studie doen, tijd voor jezelf hebben. Zoals ik al zei, alleen iets voor onverbeterlijke romantici.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:53
Roos
Roos is offline
Ookal is het de liefde van mijn leven, dan wil ik die jongen wel vaker dan 1x per jaar (hoogstens) zien.
Oud 01-08-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 01-08-2005 @ 11:53 :
Ookal is het de liefde van mijn leven, dan wil ik die jongen wel vaker dan 1x per jaar (hoogstens) zien.
Dat zeker weten ook..

Al zou hij volgend jaar zomer weer naar Nederland komen en zij rond kerst daar heen gaan, het is en blijft heel erg weinig. Je hebt simpelweg de tijd niet om langer met elkaar door te brengen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 11:20
Lugosi
Lugosi is offline
dit is een prachtig verhaal voor bouquet romannetje, maar dat gaat nooit werken.
Oud 02-08-2005, 09:45
Verwijderd
australie is écht te ver weg... je kunt best blijven mailen, en gewoon een gezellige mailvriend hebben, maar voor een relatie gaat dit denk ik niet werken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 11:50
moenbase
moenbase is offline
Hij heeft je ge-smst, maar hij heeft geen telefoon?
't lijkt me ook best wel sterk dat als je genoeg geld hebt om op wereldreis te gaan, je geen telefoon hebt.
Oud 02-08-2005, 12:23
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Wat wil je zelf?

Ik zou zeggen: vergeet hem. De afstand is te groot en je kent hem nauwlijks. Of je wilt ermee doorgaan en veel sparen zodat je daar heen kunt, in de vakanties ofzo.

Maar zie je dat zitten om steeds weer afscheid van elkaar te nemen? Dat je niet ff naar hem toe kan gaan als er iets is ed.
En of dit wel stand houd?

Suc6

hey moen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 11:22
horny_devil
horny_devil is offline
ga me toch echt voordoen als de romanticus .. heb al een backpacktas gekocht en ben nu hard aant sparen voor een ticket voor januari raar?! ja waarschijnlijk wel.. voel me erg verrot maar door elke mail die ik weer krijg spring ik bijna een gat in de lucht.. elke mooie gozer die kijkt kijk ik aan en meer dan een waas zie ik niet.. dat terwijl ik echt iemand ben van het ''jagen''..

I do not know how this will ends I only know for shure that the're is someone in my heart that forever will endure...

ik ben eigenwijs en ik ga ervoor!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 11:52
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
suc6!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 12:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goed van je dat je het gaat proberen. Mss is het wel de liefde van je leven en als je het niet probeert zul je het nooit weten. En als het niet lukt...ach dan heb je iedergeval een mooie tijd gehad.
Ik leef iedergeval met je mee (Mijn dude woont in Engeland, vergeleken met Australie ligt het om de hoek, maar toch.)
Succes meid, en sterkte
Oud 04-08-2005, 12:53
ekki
ekki is offline
Citaat:
horny_devil schreef op 04-08-2005 @ 12:22 :
I do not know how this will ends I only know for shure that the're is someone in my heart that forever will endure...
Veel plezier!

Ik zou wel ietsje beter Engels leren geloof ik, als ik een relatie met een Australier zou hebben... (er zitten wat aparte spellingsfouten in).
Oud 04-08-2005, 13:10
horny_devil
horny_devil is offline
do not of Don't is hetzelfde en jah sure was niet goed nee, nu tevreden??
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 13:28
ekki
ekki is offline
Citaat:
horny_devil schreef op 04-08-2005 @ 14:10 :
do not of Don't is hetzelfde
Daar ging het me niet om, nee. Weet ook wel dat dat hetzelfde is. Het ging me meer om shure en the're.

Maar sorry, is ook niet boeiend. Hoop dat je een toffe tijd hebt in Australie, hoe lang denk je te gaan? En in januari... waarom niet bijv. de hele twee weken van de kerstvakantie? Dat is best lang...
Oud 04-08-2005, 17:22
horny_devil
horny_devil is offline
ik wil voor een half jaar gaan vanaf januari
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 18:36
Verwijderd
ehm ik heb nu zoiets met iemand uit amerika heb haar alleen nog maar via IM gesproken en foto's etc uitgewisseld en praten best veel (is nog geen liefde alleen dat we via IM goede vrienden zijn geworden die veel vertellen etc). Zij is vanaf 16 aug tot 1 sept in parijs bij haar oma. Nu zijn we dus alles zo aan het regelen dat ik het weekend van 26/27/28 naar parijs kom om elkaar te ontmoeten etc. waar ik dus wel heel erg naaruit kijk. Maar back to topic. Je bent in parijs binnen 4 uur met een retourtje van 103 euro. Aan jouw de keuze doen of niet. nu is hij nog dichtbij en australie is zker nog wel te doen waar een wil is is een weg
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 18:39
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
horny_devil schreef op 04-08-2005 @ 18:22 :
ik wil voor een half jaar gaan vanaf januari
Ground control, we lost visual with the target.
Permission to abort mission.....
Reageren

Regels voor berichten