Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EDIT heb het ff opgezocht voor je, dat heet Western Union. Sommige postkantoren in Nederland hebben ook een WU inzich. Daarbij kun je zeggen: ik wil 20,- versturen, geef je dat aan hun (incl commissie). Dan kan de persoon in het andere land de 20,- afhalen aan zijn filiaal Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
dat zeg ik paypall is best k*t overschrijven per bank.. bij voorkeur zijn iban nummer ( dat is het internationale bank nummer (heeft iedereen)) dat gaat vele malen sneller en is vaak goedkoper of gratis. ohw en een tip verzin 1 keer een goed password/username voor dat soort geneuzel dus incl een hoofdletter en twee cijfers.. dan hoefje er maar een te onthouden |
![]() |
||
Citaat:
je verhaal is nou niet echt heel duidelijk ...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
paypall rekende nogal rare tarieven en heeft ook een paar maffe voorwaarden , om nog maar te zwijgen over het ontvangen van geld vanaf een creditcard account naar een account die ondersteund is door enkel bank overschrijvingen. dat is echt om helemaal debiel van te worden. owh en btw. ondanks dat ik het kut vindt gebruik ik het best vaak. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet voor je maximum... dus gewoon voor die 6 euro dan en ebay zal ebay eventueel dus kunnen overbieden voro jou.. met 1 cent ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|