Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: Ach, proberen kan altijd maar reken er niet teveel op.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja je kan het altijd proberen onder het motto wie niet waagt wie niet wint. Daarnaast geef ik je een kleine kans dat je haar email ofzo te pakken krijgt. Volgens mij kan je dan nog beter zelf zoeken via internet. Nou ja iig wel suc6 met je eventuele zoekactie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Als je het niet doet heb je er later spijt van, als je het wel doet misschien ook. Gewoon doen, who cares. Verwacht alleen zo min mogelijk.
Als je met dr kan gaan mailen ben je al en heel eind. Beter dan niets. En ik zie niet waar daar een probleem in zit wat betreft 'privacy' en zooi. Als je haar op msn groups (ik noem maar een verzamelhoop) had zien schrijven had het ook niet raar geweest als je ernaar gevraagd had. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik zou er gewoon voor gaan. Als ik een reactie zou krijgen dan zou ik dat positief vinden. En liggend aan datgene wát je schrijft, zou ik je misschien zelfs terugschrijven ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie ? Linaatje97 | 10 | 06-02-2014 16:02 | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens Another Way | 497 | 13-03-2004 16:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten voor mijn internet liefde... Nientjuh087 | 6 | 14-01-2004 17:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
De Kantine |
Wat vinden jullie van: op 17-jarige leeftijd autorijden? heavinly | 2 | 07-01-2003 21:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie van deze gedichten? ~LiEf MeisJuh~ | 2 | 04-09-2002 13:27 |